Šta je novo?

Сомбор / Sombor

Da. Prosto, nema potrebe ići preko Kule, osim noću kad nema gužve. Treba pomenuti da je ovaj put urađen kao jedna od stavki iz koalicionog sporazuma između SNS i SVM, zato je i urađen tako ekspresno.
Добро је да се ради.
Тај правац се пре 4 године нашао у ужем избору за најгоре путеве Србије. На 16:45
Такође, током 2021. реконструисана је најгора деоница између Милетића и Шантића које се такође овде помиње, на државном путу број 12.
То је такође урађено као део коалиционог споразума СНС и СВМ из 2020.
 
Ovo za Vojvođansku je prekasno. Kakva zaštita i kakvi bakrači. Dve nove zgrade se prave na desnoj strani ulice. Jedna završena i jedanu plac čeka na gradnju na levoj strani.. Početak ulice urnisan sa nakaradnim fasadama kladionica i uništenim zelenim pojasom zbog divljeg parkiranja. Da ne spominjem arhitektonska čuda od novogradnje. Veze sa starim zdanjima u ulici nemaju.
 
Vezano za Vojvođansku. Definitivno je prekasno. Izdatto više dozvola za novogradnju. Pokušaću da saznam brojeve. Brat koji radi na zgradama kaže da je sve apsolutno šarena laža. Zaštita nema dodirnih tačaka sa realnošću i stanju na terenu. Prema tome posle Batinske i Toze Markovića i Vojvođansku su diletanti pustili niz vodu. Uništće identitet Sombora majku im hoštaplersku.
 
Колико сам разумео из текста под заштитом су и даље само појединачни објекти који већ уживају заштиту.
И читав Венац је под заштитом као просторна културно-историјска целина од, чини ми се, деведесетих, па је без озбира на то ту двехиљадитих изграђен тржни центар који се ни габаритима ни архитектуром ту никако не уклапа.
Рекао бих да ће у Војвођанској и на Апатинском путу тек да се гради.
 
Instalirana neka žuta čuda na pojedine pešačke prelaze. Izgleda da se opet peru neke pare.
 
Ona staza što je prave na obilaznici je blagi užas. Sramota potošenih para. Onakav fušeraj se retko viđa. Starhota. Imali su otvoren ravan teren ispred sebe, kopali nekoliko nedelja i staza sada ide kao da je u Alpima. Ko je pravio projekat i ko ga izvodi svaka mu čast. Oduzeti diplome, licencu i naplatiti im potrošen materijal uz doživotnu zabranu rada. SRAMOTA.
 
Kad već obilazis mogo si nam to i fotkati
 
Pokušaću nešto. Kako god sramota me i pustiti fotografije ako ih napravim. Slovenci bi pozavideli na ovakvim uzbrdicama i nizbrdicama. Nisam građevinac ali neko je očigledno kupio diplomu ili je operisan od bilo kakve estetike i praktičnosti. Kao i sve vezano za Sombor, čisto pranje para jer ovde ne vidim nikakvu drugu stranu medalje. Ja bi voleo da me projektant odvede u svoju kuću da vidim da li je ovako projektovao i svoj dom.
 
Напредак радова на изградњи бициклистичке стазе у делу улице Филипа Кљајића и делу јужне обилазнице
1003458315.jpg
Улица Филипа Кљијића
1003458329.jpg

1003458332.jpg

Пут индутријске зона код Севертранс гаража
1003458328.jpg

Југ 3 (јужна обилазница)
1003458327.jpg
1003458326.jpg
 
Poslednja izmena:
Ne mogu da postavim video a snimio sam deo sataze na obilaznici. Sever jesil ti video to? Baš ovaj deo de staza ide gore dole kao da nismo u ravnici. Ovo više nema smisla. Još određene persone se hvale ovim projektom. Bože baci atomsku bombu i budi precizan. I jel zna ko kako da postavim video a da ne ide na FB instagram YT i slično?
 
Мислиш на овај део који се види на претпоследњој слици, преко пута хиподрома?
Видео сам на више места.
Несхватљиво.
 
Da skoro cela je takva. Što ide gore dole. Ali i širina cele staze je različita. Totalni majmunluk.
 
Instalirana neka žuta čuda na pojedine pešačke prelaze.
"Паметни" пешачки прелази.
Ако сам добро избројао, на 5 пешачких прелаза на венцима.
1003458674.jpg
1003458676.jpg

Када сензор детектује пешака укључује упозорење за пешаке и возаче
1003458675.jpg
 
Nisam iz Sombora pa mi nije poznata konkretna situacija vezana za ovaj pešački. Ali nema šanse da je ovo jeftinije i bolje rešenje za bezbednost ljudi od dobrog starog ležećeg policajca.
 
Nisam iz Sombora pa mi nije poznata konkretna situacija vezana za ovaj pešački. Ali nema šanse da je ovo jeftinije i bolje rešenje za bezbednost ljudi od dobrog starog ležećeg policajca.
Јефтиније дефинитивно није.
Из угла возача ово је дефинитивно боље решење јер је саобраћај на венцима и овако успорен.
Лежећи полицајци би у шпицевима додатно гушили венце, најоптерећеније саобраћајнице.
 
Изградња пешачко-бициклистичке/бициклистичке стазе у делу улице 12. војвођанске ударне бригаде.
Крећемо се од раскрснице 12. војвођанске и Батинске улице према центру.
1003458707.jpg

1003458697.jpg

1003458698.jpg

1003458699.jpg

1003458700.jpg

1003458701.jpg

1003458702.jpg

Од овог места па следећих 150 метара до семафора код старе касарне нема никаквих радова.
 
Јефтиније дефинитивно није.
Из угла возача ово је дефинитивно боље решење јер је саобраћај на венцима и овако успорен.
Лежећи полицајци би у шпицевима додатно гушили венце, најоптерећеније саобраћајнице.
E pa tu i dolazimo do problema. Dok ceo svet gradove podređuje pešacima i biciklistima mi bacamo pare na preskupe lampione. Da već privilegovani vozači ne bi produžili svoje putovanje za nekoliko sekundi, i tako potencijalno spasili nečiji život.
 
Zar su i u Somboru saobracajne guzve?
 
Dok ceo svet gradove podređuje pešacima i biciklistima mi bacamo pare na preskupe lampione. Da već privilegovani vozači ne bi produžili svoje putovanje za nekoliko sekundi, i tako potencijalno spasili nečiji život.
Да би се аутомобилски саобраћај изместио из центра неопходно је да постоје алтернативе за путовање од тачке А до тачке Б и неопходан је ефикасан јавни превоз.
Сомбор нема ни једно ни друго.
Zar su i u Somboru saobracajne guzve?
Саобраћајне гужве у шпицевима и проблем мањка паркинг места постали су мањи или већи проблем свуда.
 
Zar su i u Somboru saobracajne guzve?

Naravno da nisu :) U “špicu” prolazak kroz ceo grad umesto 6 minuta traje 9 minuta :) I empirijski i po gugl mapama :)

Što se tiče parking mesta, čim se izađe iz najužeg centra (van venaca), moj utisak je da možeš birati koje parking mesto ti se više svidja…. Mada, moguće da su Somborci navikli na nešto drugo iz vremena od pre 10,15 godina…
 
Постоји неколико неуралгичних тачака које генеришу гужве и неколико критичних раскрсница али ситуација не може да се пореди са Београдом, што је и логично.
Четири кружне раскрснице изграђене релативно недавно решиле су део најизраженијих проблема али део проблема постоји и данас.
Што се паркинга тиче највећи проблем представља то што се 90% садржаја налази унутар венаца а то, логично, значи и оптерећење на венцима и аутомобиле у најужем центру.
Изградња тржних центара и супермаркета на ободима и померање активности из центра ка ободима иако жестоко критиковано од стране дела људи показало се спасоносним.
 
Poslednja izmena:
Trenutno se do bolnice brže stiže iz Miletića nego sa Selenče. Ako uopšte može negde da se stane oko bolnice. I sve zato što ceo saobraćaj uporno se gura preko venaca.

Послато са 23043RP34G помоћу Тапатока
 
Венци су били и остали осуђени на то да трпе највеће оптерећење.
Они чине први и најзначајнији саобраћајни прстен.
Други (полу)прстен чине Јосифа Панчића/Првомајски булевар/Максима Горког/Матије Гупца/Солунских Бораца.
Други део прстена требало је да чине Светог Саве/Вука Караџића/Партизанска/Скопљанска али нити су профили тих улица задовољавајући за двосмерни саобраћај већег интензитета нити се оне смислено надовезују једна на другу.
Зато их већина возача и избегава.
Трећи саобраћајни прстен треба да чини обилазница која јесте и која ће бити крња све док се не изгради и западна обилазница пошто се од источне обилазнице одавно одустало.
 
Poslednja izmena:
Vrh