Šta je novo?

Сомбор / Sombor

Ja stalno koristim Vuka Karadžića, Partizansku i Karađorđevu. Maksima Gorkog i Matije gupca silom prilika. Do buvljaka npr Josićkim pored PIK a pa na obilaznicu. Mada sve su to uski putevi. Još oni ležeći policajci na Josari. Sreća pa živim na 10 minuta peške od bolnice pa me parking ne tangira toliko. Ili me žena vozi pa se ona nervira ( čitajte parkira gde stigne ).
 
Po mom misljenju, sve ulice u okviru venaca treba da budu pesacke, ili pojedine mogu mogu da se zavrsavaju kod javnih garaza (pariska, vasilija kovacica i sl.), a ostale bi trebale da budu dostupne samo stanarima i dostavnim vozilima i to da budu zone usporenog saobracaja ili skroz pesacke. Grad bi onda trebalo da se fokusira na ulepsavanje tog dela grada, i da prosiri pesacku zonu i turisticke sadrzaje na ceo taj prostor, po uzoru na skoro prosirenje pesacke zone u Beogradu... Uz jos jednu javnu garazu, ovo bi bilo svrsishodno resenje.
 
Апсолутно.
Нажалост, тако нешто је на нивоу лепих жеља.
Као што сам и ја већ писао за почетак добро решење било би укидање паркинга на улици у Париској и проширење тротоара уз задржавање неопходног једносмерног саобраћаја кроз Париску и Доситејеву, претварање читаве улице Лазе Костића у пешачку зону и измештање аутомобилског саобраћаја са пешачког правца Трг Републике-Змај Јовина-Трг Светог Тројства.
 
Evo najsvežije vesti. Saniran most preko kanala ponovo se sanira. Definitivno Somborci imaju droge u vodi. Drugog objašnjenja nema.
 
Може и горе - Тај део који се санира пропао је после неких 6 месеца након отварања моста и било је потребно још 6 да почну са санацијом.
 
Al niko ništa ne radi. Nisam par dana video radnike.
Inače diže se frka oko gradnje u Vojvođanskoj. Ali iskreno više ništa ne shavatam šta se tu tačno dešava.
 
Kakvog je kvaliteta voda u Somboru?
 
Колико знам осим проблема са тврдоћом (каменцем) генерално релативно ок.
Није вода као са планинског извора али немамо ни проблеме као, рецимо, Зрењанинци, на срећу.
 
Осим на мосту преко Великог бачког канала на државном путу 107 Сомбор - Апатин наизменично пропуштање возила због радова и на државном путу 15 на излазу из Сомбора, излазу из Кљајићева, код Сивца и Црвенке.
Завршена су два пропуста код Кљајићева и 2 од 3 привремене девијације су уклоњене али се и даље обављају радови на осигурању косине на путу између Кљајићева и Сивца као и радови у Сивцу и Црвенки.
 
Predzadnji pasus zaboravite. Od nove bolnice ništa. Već 7 godina se provlače bajke o ovome. Bio je prvo objekat upitan ( 12000 kvadrata planirali ), posle građevinska dozvola, onda nema gde sa infetivnim odeljenjem i njihovim pacijentima koje se uselilo na mesto grudnog tokom kovida a koje je na mestu planiranog objekta. Sada je problem rušenje .
Ubeđen sam da do penzije neću dočelati novu bolnicu. Ako bi se ja pitao prepolovio bi kapacitete i ove što imamo. Šta se Somborskoj bolnici primi i leči to nigde u svetu ne primiriše u bolnicu.
Sreća po oprema stiže sukcesivno, ali opet ne u dovoljnom broju. Upitan je i kvalitet opreme jer tenderi su takvi da uvek prođe najjeftinije a ne najkvalitetnije u cenovnom rangu. Moja služba se krpi jer imamo podršku direktora a i agresivni smo u traženju opreme. Odeljenja nemaju dosta kadra za ovaj kapacitet ( 736 postelja ), pa opada kvalitet zdravstvene nege. Hrana i pored truda intedanata je loša, jer namirnice koje se isporučuju nisu kvalitetne. IT sektor je svetla tačka bolnice i možda je jedan od najboljih ako ne i najbolji u Srbiji. Menadžment bolnice se trudi, ali gubi energiju jer nema podršku osnivača. Pogledajte samo zadnju javnu nabavku pokrajine za opremu. Subotica 100 i nešto miliona, VRBAS 65. Sombor gotovo ništa.
Nažalost primamo sve i svašta i svako sa ulice dolazi po svom nahođenju bez predhodnog odlaska u DZ. U Somboru se smatra da je "pacijent" Bogom dan, pa se mora klečiti pred njim. To definitivno arči resurse koji su jako ograničeni pa bolnica srlja u sve veći minus. Pravi pacijenti zbog ovoga trpe i ne pruža im se potrebna pažnja. Nažalost svaka žalba pacijenta se gleda kao Sudnji dan pa se sve više srlja u propast. Inače advokati i inspekcije vire nam iz zadnjeg trapa, ali naravno sve usmereno prema radnicima a ne prema organizaciji i osnivaču.
Tako da bolje da nas smanje i po cenu otkaza, nego da ostanemo bez bolnice. A to je sve jako blizu. Nema ni jedan parametar koji nagoveštava svetlo na kraju tunela.
 
Штета што ствари стоје у месту.
Болница којој гравитира 150.000 људи заиста је заслужула и више ресурса и нови објекат.
 
Ali ekonomski je neisplativa. Nađalost nema popusta i empatije kad stignu računi. Da li ste znali da onaj skrnavo neradničko, hoštaplersko zmijsko gnezdo Vodokanal naplaćuje bolnici vodu kao proizvodnom preduzeću?
 
Значи, мрка капа.
Нисам упућен у стање у здравству осим онога што чујем од других људи и прочитам овде.
Дакле, нови објекат болнице неће скоро, пруга до Врбаса се више не помиње, зграда железничке станица и даље руина прескочена пројектом реконструкције (шминкања) железничких станица, "осмех" закуцао код Бачког Брега...
Бициклистичка стаза као врхунац развоја а ако падне и још који кружни ток и 4 километра обилазнице да накривимо капу 😄
 
Mrak Severe. Totalni mrak. I što se može neko namerno opstruiše.
 
Тренутно се изводе радови на реконструкцији пута Пригревица - Стапар у дужини од 6,5 километара.
Ширина коловоза ће након реконструкције износити 6 метара а предиђено је и уређење путног појаса.
Овај пут представља најкраћу везу Пригревице и Сомбора као и најкраћу везу Апатина са државним путем број 12 ка Оџацима и Бачкој Паланци.
Вредност радова износи 220.000.000 динара а пројекат финансирају Влада Републике Србије и ЈП Путеви Србије.
 
Danas posle dva mesece krenuo put Novog Sada. Pa ti radovi na revitalizaciji puta neće biti gotovi ni za 10 godina. Sramota šta i ako se radi. Ni reda ni rasporeda.U Crvenki rade bici stazu a radnici bili na istoj poziciji kada sam išao i kada sam se vraćao. NA ostalim pozicijama nigde nikoga. Ne daj Bože. Da se skupilo deset ljudi sa ovog foruma radovi bi bili pedantniji, kvalitetniji i bolje organizovani. Na šta će sve to da liči kada završe. Možda moja opsesija sa ravnima dolazi do izražaja ali ni jedna stvar ne ide ravno niti pravo u ravnici. Voleo bih da upoznam tog projektatnta koji je ovo planirao. Jednostavno ne bi dao ni dinara za ovo što su uradili. Sprdaju su sa nama i našim parama. Ne znam samo da li u dve opštine i pokrajini sedi iko kršten da kaže da je ovo diletizam visokih razmera.
 
Предвиђено је да радови трају до краја године.
Видећемо како ће ићи када крене асфалтирање коловоза и стаза.
Ако мисле да ураде у року мораће много озбиљније.
Доста времена су им одузели радови на пропустима али да иде споро - иде.
Када сам прошао пре две недеље нигде нису урадили ни метар асфалта на бициклистичкој стази, колико сам видео из аута на већини трасе шире тротоар (раде стазу уз тротоар, пешачко-бициклистичку стазу?), не раде издвојену бициклистичку стазу.
 
Ma ko zna kako je sve planirano. Pa zar nije trebalo da se radi ojačanje trupa a ne puko asfaltiranje. Koliko su radili Sombor Bezdan. A ovo je duplo duže i sa 4 velika naseljena mesta koja treba da urade. Do kraja godine da pokose onu travu uz put i da se šutamo u guzicu od sreće.
 
Пут је доста лош, крајње је време.
На том правцу има доста тешких камиона а камиони који су често у сезони у претовару уништавају путеве, посебно у кампањи шећерне репе.
Део код Јафе више личи на ораницу него на државни пут.
 

 
Vrh