Лепо је сањати а и не кошта ништа, зато сам о идеји враћања градског превоза највише и размишљао у слободно време
Тако нешто донело би више бенефита.
- Делимично решење горућег проблема паркирања
- Делимично смањење броја аутомобила на најоптерећенијим улицама
- Веза најгушће насељеног дела града са центром, болницом и железничком станицом као и веза насеља које је од града физички одвојено пругом са центром и аутобуском станицом.
- Веза аутобуске и железничке станице и ужег центра.
Велика предност је што сва постојећа стајалишта имају нише чиме се остали саобраћај не омета и не успорава у значајнијој мери.
Предност је што и већину стајалишта међумесни аутобуси не користе чиме се избегава загушење улице у случају истовременог заустављања два аутобуса на истом стајалишту док су нише на стајалиштима која користе довољно дугачке да могу истовремено да приме два аутобуса.
За постизање максималне ефикасности сматрам неопходним и изградњу неколико нових стајалишта.
Предност је што на најидеалнијим местима за то има довољно места за аутобуску нишу и стајалиште уз жртвовање зелене површине и неколико стабала.
Сматрам неопходним изградњу 4 нова стајалишта са аутобуским нишама на Првомајском булевару.
Потенцијално стајалиште на потезу између улица Југословенске народне армије и Стапарског пута од долазног перона аутобуске станице и Капитол парка било би удаљено задовољавајућих 300 метара.
Окретница и стајалишта у овом делу била би међусобно удаљена 500-700 метара.
Што се тиче центра постојаћа стајалишта би се задржала на постојећим позицијама.
Изградња стајалишта са нишом у Карађорђевој улици у зони железничке станице и окретнице у насељу Гоге.
У циљу постизања што је могуће краћег времена путовања, задржавања на стајалиштима, максималне искорићености аутобуса и ефикасности контроле систем плаћања био би искључиво путем СМС-а у виду дневне карте и персонализованих месечних и годишњих карата
За задовољавајући такт од 10-12 минута било би потребно 5 соло аутобуса или мидибусева у раду.
4 аутобуса који би радили турнусе и пети у међусмени док возачи наизменично обављају обавезне паузе.