Šta je novo?

Славија - Краља Милана - Теразије

Ovih dana sam na odmoru i imam vremena da gledam onaj live više puta dnevno po nekoliko minuta. Nakon par dana čovek može samo da se krsti i oseti neku čudnu vrstu besa kad vidi šta se i kako radi - manuelno prenošenje i premeštanje ivičnjaka sa ćoška na ćošak, šetkanje po gradilištu, blejica na trotoaru iza kioska kod Balkana, dočekivanje i ispraćanje čika u crnim majicama i sa fasciklama u ruci koji im kao daju neke smernice, pokrivanje i otkrivanje delova ostrva, vozikanje onih mašina u krug bez nekog cilja.. i sve što su iole uradili sada ruše i menjaju. To se valjda zove radom u preduzeću Beograd put.

Bitno da dnevnice idu..

1000027187.jpg
 
Sa ove slike se lepo vidi da su išli na neku sumanutu ideju usporavanja saobraćaja. Za čije babe zdravlja, bog sveti zna...

Sad će autobusi i trolejbusi nepotrebno da mi usporavaju i kruže zbog neukih bolida i njihovih fiks ideja.
 
Sa kamere odozgo i ne deluje toliko zbijeno, Al pogledajte vi samo kakav je to radijus, da pretpostavimo da će autobus ići spoljnom trakom:

1000011709.jpg


Takođe, onaj šaht, što sam okačio na prethodnom postu, ostavili su ga, ali su samo zamenili poklopac, naravno u njegovom nivou nema još jednog za ulicu, tako da sad imamo šaht na trotoaru:

1000011710.jpg
 
Tesko je stvarno Pomeriti slivnik mada to olakšava vraćanje na pređašnje stanje zanimljivo da su našli novi behaton koji izgleda lose kao okolni star 20 godina
 
Izgleda da će biti ok na kraju po ovim fotkama koje kačite. Deluje da će ivičnjak biti u liniji sa asfaltom. Mada prilično skupo isrtavanje linija da budem iskren...
 
Poslednja izmena:
'Će ga pomeraju dok ne ubode kako treba. Po zakonu verovatnoće mora i to da se desi.​
 
Овде није било првобитно планирано успоравање, већ саботажа. А видећемо још шта ће бити у финалној шестој итерацији.

#смајликојихалапљивотрпакокицеуширомотворенаустааонекиптенасвестране.
 
Мени делује да ће ови ивичњациу кружном току бити уствари линије...
 
Волим што су кримоси који држе Балкан морали по десети пут да монтирају и демонтирају своју скаламерију.
 
Како правилници гледају на овакву употребу ивичњака као хоризонталне сигнализације?
 
Интересантно, на средини улице, ивичњаци су код новог семафора спуштени на нулу (јуче прешао лично) у ширини неког замишљеног новог пешаког прелаза. Зашто, када пешачког прелаза ту бити не може?
Bez naslova.png
 
Vrh