Šta je novo?

Славија - Краља Милана - Теразије

Barem treba zabraniti obostrano parkiranje u svim tim manjim ulicama i jasno odvojiti prostor za pešake ako nema pravog trotoara (kao što rade u mnogim gradovima po svetu gde "trotoar" odvoje barijerama), ali bi se prvi stanari pobunili jer ostaju bez parking mesta bez obzira što bi dobili prohodan trotoar sa jedne strane širom grada, prosto jednom mora da se preseče ako želimo neki civilizacijski napredak. Za taj Voždovac što pominjete nije mi jasno zašto nije još uvek zoniran jer je stanje nenormalno, onom Kumodraškom prolaze šleperi i gradski prevoz a ljudi moraju po ulici da hodaju zbog parkiranih vozila po trotoarima sa obe strane, jedino u zoni škola stave stubiće a to što deca preostalih 90% puta od/do kuće idu putem nebitno.
Verujem da svi shvataju koje su s...nje napravili sa gradnjom/nadogradnjom po tim kanjonima a la Vozdovac, Lekino brdo, Dusanovac itd. i da niko nece da pipa.
Ali slazem se, mora jednom da se sece i presece, pa nek se do sutra bune. Ovako je neodrzivo.
 
Опет се враћамо на мој најпростији и најефикаснији предлог где би се читаве целине градова проглашавале неподобним за живот, и била би уведена приоритетна продаја држави ако неко жели да прода. Депопулација, рушење, крећи испочетка.

Или, проширити око соколово на логички закључак - пар хиљада малих дронова камера који аутоматски наплаћују паркирање на тротоару по сату.

Наравно, да би се ово увело, власт која то уради одмах следеће мора укинути демократију наредних 100, можда и 1000 година.
 
442414007_10219944688006257_7523617264889575699_n.jpg

1957.
 
Verujem da svi shvataju koje su s...nje napravili sa gradnjom/nadogradnjom po tim kanjonima a la Vozdovac, Lekino brdo, Dusanovac itd. i da niko nece da pipa.
Ali slazem se, mora jednom da se sece i presece, pa nek se do sutra bune. Ovako je neodrzivo.
Azijski gradovi su svi sa kanjonima, nemaju ni trotoar, opet su dalko pogodniji za saobracaj od americkih sa gomilom traka, trotoaruma i drvoredima.



Ovo su random linkovi Tokyo k Taipei.
 
Елитни токијски комшилуци су дословно београдска приградска насеља без уличног паркинга

Што уједно може да се гледа и као доказ да Токио није толико сјајан колико људи мисле као и доказ да добар јавни превоз уз забрану уличног паркирања могу да надокнаде већину других мана које један град има па и од огромне верзије Малог Мокрог Луга направе светски феномен који пола планете романтизује
 
Kakav crni Tokio i Japanska arhitektura, raspad, sa malobrojnim zgradama Star arhitekata. To sto niko ne ide u Japan, pa misli da im je cela arhitektura takva, a ono 0.001%. Ali da je cisto, to jeste!
 
Vrh