mihajloboric87
Advanced
- Učlanjen(a)
- 24.02.2021.
- Poruke
- 2.956
- Pohvaljen
- 5.053
Ima ih bar dve, obicno spopadaju kod Lilly-ja u Knezu. Zato ih zovem lilly ciganke. Ova od sinoc nosi neki karton sa parama i stvarno ti obaviju ruku i hoda sa tobom. Kunem se preko minut mi visila na ruci.
Da, krene da ti se nabacuje. Da te drži, da ti priča razne stvari. Daš joj pare, hoće još...
Ја сам исто два-три пута имао "дуел" са те две просјакиње и са једним што има неку распалу ногу. Врло су навалентни и свакако кваре ионако доста лош утисак о пешачкој зони. Поготово гњаве туристе, девојке и сличне "рањивије" категорије људи. Ово је још један пример где је потребно само мало добре воље да би се проблем решио. Свима нам је јасно да је то могуће решити очас посла на разне начине... А свакако си у праву, потпуно једно је ако неко "пасивно" проси и никога не угрожава, а друго ако то прелази у агресију и кварење туђег расположења... Наравно, ако неко већ покушава да створи неку "вредност" тиме што слика или нешто ствара, то већ треба подржати и можда чисто регулисати неким правилником.@mihajloboric87
Jeste da ću da zvučim okrutno, ali treba poći od pretpostavke da su svi prosjaci lažni. Pogotovu što ih je sve više napadnih i koji otprilike samo što ne krenu i fizički da se obračunavaju sa tobom ako im kažeš da nemaš ili nećeš da im daš iz određenog (navesti po želji) razloga. A čuo sam i za par slučaja lažnih invalida prosjaka.
Ja recimo više cenim ulične svirače ili one koji se bave likovnom umetnošću. Par puta sam im dao pare i generalno, nikada sa njima doživeo neku neprijatnost niti prisustvovao bilo kakvoj takvoj sceni.
To je isti taj par puta je bio i u prevozu od Centra ka Slaviji smarao devojke i zene cak i kada su komunalni policajci/milicajci bili tu i umesto oni da reaguju kao sluzbena neka lica pustili su ostale putnike da njega navedu da izadje iz prevoza.Uvek ima neki agresivan sa raspalom nogom; ako je to onaj isti od pre 15 godina, svaka mu čast kako je održava, treba to umeti.
Лакше рећи него учинити. Донедавно је просјачење у Женеви било потпуно забрањено, али је онда Европски суд за људска права пресудио да кантоналне власти тиме крше људска права. Након тога је просјачење експлодирало, има их на сваком ћошку.Главни проблем је игнорисање просјачке мафије од стране државе. Све би то могло да се реши да има воље. Просјаци да се похватају, на васпитни рад па да се запосле у комуналне службе, ко хоће у ноћну школу може и на боље послове.
Вође мафије тј. макрои у апсану.
Постоје брза и лака решења, само је потребно бацити одређене философије и идеје у смеће. Какве смо среће ми ћемо бити једини који ће терати контру када се то деси.Лакше рећи него учинити. Донедавно је просјачење у Женеви било потпуно забрањено, али је онда Европски суд за људска права пресудио да кантоналне власти тиме крше људска права. Након тога је просјачење експлодирало, има их на сваком ћошку.
Нажалост, нема лаког и брзог решења. Боље економско стање свакако постепено смањује регрутни потенцијал, а оно што претекне не треба подржавати, тј. просто “не дам ти моје паре”.
Сама идеја брзих и лаких решења није нова, и већ је бачена у смеће у спаљеном Берлину, уз огромну цену. Мада се не слажем са одлуком Суда (штавише, мислим да прави лош преседан и компромитује саму идеју људских права), врло ми је јасно шта стоји на другом крају штапа.Постоје брза и лака решења, само је потребно бацити одређене философије и идеје у смеће. Какве смо среће ми ћемо бити једини који ће терати контру када се то деси.
Ако си мислио на "чувеног" Ацу просјака са црвљивом ногом који је просио по грдаским аутобусима, он је 2014.године преминуо.Uvek ima neki agresivan sa raspalom nogom; ako je to onaj isti od pre 15 godina, svaka mu čast kako je održava, treba to umeti.
Ево на пример нешто о чему нисам толико размишљао док нисам добио дете пре 6 месеци, у већем делу Београда уопште не можеш да прођеш колицима јер су сви тротоари узурпирани од стране аутомобила. Сада се паркирају и испред улаза зграда, и на травњацима, чак залазе и улаз на дечије игралиште. Па да не говоримо да се и бициклистичке стазе праве на рачун пешака а не аутомобила.
Тротоари непостоје у 60% улица, а ако постоје, нису функционални у 50% случајева.