Šta je novo?

Славија - Краља Милана - Теразије

Možemo zaključiti da pretvaranjem ovog pravca u pešačku zonu bio bi kolaps u gradu konstantno. Danas su na RTS-u izveštavali kako su velike gužve u Bulevaru od Pravnog do Trga Nikole Pašića jer je taj pravac ostao kao jedini prilaz centru sa istočne strane Beograda.
 
Da, zaboravih i to da napomenem, haos od Nemanjine pa do Glavne pošte. Od Beograđanke sam brže stigao peške do Glavne pošte, nego što je trolejbus i autobus išao, gde sam čekao 26 u Bulevaru da bih se dobacio na Dorćol.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826607#p826607:3hu1hd4j je napisao(la):
vucko » Čet Feb 25, 2021 10:29 pm[/url]":3hu1hd4j]Možemo zaključiti da pretvaranjem ovog pravca u pešačku zonu bio bi kolaps u gradu konstantno. Danas su na RTS-u izveštavali kako su velike gužve u Bulevaru od Pravnog do Trga Nikole Pašića jer je taj pravac ostao kao jedini prilaz centru sa istočne strane Beograda.
Eeeee, još samo neko to da objasni ovoj tvrdoj a šupljoj tikvi sa mog avatara...

Sole, hvala za slike. Vidim, udarnički se radi. :mrgreen:
 
rekonstrukcija-kralja-milanafeb2021.jpg
 
Lepo je što su makar iskoristili ovu havariju da urade celom širinom novi asfalt. A ne samo zakrpe rupu.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Prošli put su menjali i asfalt i ivičnjake. Nego, jel puštena u rad trolejbuska mreža u Nemanjinoj?
Inače, zahvaljujući "odličnom" kvalitetu radova na cevovodu, ova ulica će ući u istoriju kao jedna od retkih koja je više puta menjala asfalt nego li naziv. :D
 
Има доста искривљених ивичњака чак до теразија.
 
Zatvaranjem ulice gužva bi se preraspodelila ili bi neki videli da je veća gužva pa bi išli biciklom, pešice, gspom i tako dalje. Inače cela ulica je zrela za generalni remont i nivelaciju kolovoza sa trotoarima umesto ovog kanjonskog šmeka.
 
Dokaz kako se može brzo raditi, ali mi nemamo ni organizaciju ni dovoljan broj radnika. Za početak bi bilo dovoljno da imamo organizaciju.

Imamo i primer kada su presvukli asfalt pred ulazak Vučića u predsedništvo.

Što se tiče kolapsa - u pitanju su samo po jedna traka po smeru plus GSP. Zamislite tek haos koji sledi kada uklone na par godina traku preko Save tako što će graditi novi most kod BnV.

Daleko od toga da ne treba graditi novi most, ali prvo uradite ono što fali, a ne da prvo porušite, pa se onda snalazite (isti slučaj na još mnogo mesta, a najviše zbog BnV)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826701#p826701:33hkh9eg je napisao(la):
Biciklistkinja » Pet Feb 26, 2021 11:20 am[/url]":33hkh9eg]Zatvaranjem ulice gužva bi se preraspodelila ili bi neki videli da je veća gužva pa bi išli biciklom, pešice, gspom i tako dalje. Inače cela ulica je zrela za generalni remont i nivelaciju kolovoza sa trotoarima umesto ovog kanjonskog šmeka.

To je istina, ali ovde je poremećen i javni prevoz pa je i on nekako zaglavljen u gužvi koja se stvara na početku. Da je ova ulica samo recimo za javni prevoz ljudi bi ga sigurno više koristili ili bi išli pešice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826684#p826684:2wruqmd0 je napisao(la):
Дошљак » 26 Feb 2021 10:39[/url]":2wruqmd0]Има доста искривљених ивичњака чак до Tеразија.
Rađeni su samo na potezu Kneza Miloša - Slavija. Mislio sam da se to podrazumeva, pošto sam prethodno pisao da su pomenuti potez triput rekonstrusali zbog puknutih cevi.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826748#p826748:2wruqmd0 je napisao(la):
Boki123 » 26 Feb 2021 13:06[/url]":2wruqmd0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826701#p826701:2wruqmd0 je napisao(la):
Biciklistkinja » Pet Feb 26, 2021 11:20 am[/url]":2wruqmd0]Zatvaranjem ulice gužva bi se preraspodelila ili bi neki videli da je veća gužva pa bi išli biciklom, pešice, gspom i tako dalje. Inače cela ulica je zrela za generalni remont i nivelaciju kolovoza sa trotoarima umesto ovog kanjonskog šmeka.
To je istina, ali ovde je poremećen i javni prevoz pa je i on nekako zaglavljen u gužvi koja se stvara na početku. Da je ova ulica samo recimo za javni prevoz ljudi bi ga sigurno više koristili ili bi išli pešice.
Gužva se i prerasporedila tokom ovih par dana, ali tako da nam pokazuje da nam je pomenuta ulica / potez, neophodan. Moje iskustvo, ne mora da znači da je i ispravno, govori da ljudi više koriste kola kada je loš prevoz, čak i za lokacije do kojih se isto stiže vremenski i kolima i gradskim prevozom. Obzirom da u najavi nema prošrenja i rešavanja uskih grla po gradu, a ni funkcionalnog metroa, nego pretvaranje postojećih ulica u pešačke / sužene ulice, samo će efekat gužvi i većeg broja vozila na ulicama, da bude izraženiji.
 
Zatvaranje Kralja Milana za saobraćaj bi bio urbicid. Ova situacija je to dokazala. Kraj rasprave.
 
Ovo je moja vizija kako bi Slavija trebalo da izgleda. Ne znam da li je neko pre izlagao takve ideje. Inace, inspiraciju vuce iz ovog Jovinovog plana. Definitivno sam protiv toga da Miticeva rupa ostane "park", posto po meni to nije ni sad i nikad nece biti, nego samo jedna prazna devastirana povrsina (samo ime je najbolje opisuje - rupa), koja moze biti mnogo kvalitetnije iskoriscena. Po meni na tom mestu treba da dodje jedan moderan trzni centar, koji bi popunio rupu i unapredio sadrzaje u tom delu grada. Vracaru takav TC treba, a lokacija je idealna za tako nesto. Park bih izmestio u centar kruznog toka, gde ne samo da bi po povrsini porastao za nekih 50%, vec bi dobio i pristup fontani i fenomenalan pogled na vise strana. Sto se saobracaja tice, mislim da se ovim sirenjem kruznog toka olaksava raspetljavanje (vise prostora za prestrojavanje), a dobija se i mogucnost za semaforizovanje odredjenih ukrstanja (ukrstanje sa Bulevarom obavezno).
Pristup parku bi recimo bio sa dve strane - pesacki na semaforu sa Bulevarom Oslobodjenja i podzemni prolazi integrisani sa TC.

Crtez nije bas profi, ali mislim da cete skapirati ideju.

slavija1.jpg
 
Није лоше, мада мислим да ћошак Београдске и Макензијеве ипак треба да се заокружи једним већим објектом.
 
Ono sto fali u ovom delu i sve više će da fali je jedna velika, po mogucstvu podzemna javna garaža. Jer su kapaciteti u Masarikovoj i na Slaviji, prepuni. Meni kada tu nesto treba da obavim, a nema mesta u te dve ili vrlo malo, pa se tesko nađe, parkiram se u Pionirskom parku, u podzemnoj, pa malo prosetam. Imaju sada digitalne table na nekim raskrsnicama koje su blizu, pa procitam gde ima najvise mesta i tamo idem. Desi se da po 15-20 min u spicu iz Masarikove ne mozete da izadjete, jer mnogo automobila ulazi i izlazi, a jedan deo puta u garazi koriste i jedni i drugi, pa tako ometaju međusobno i zagušuje se, plus sto je ulaz i izlaz, kao i prilaz garazi, loš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=827088#p827088:3gshqodt je napisao(la):
Дошљак » Sat Feb 27, 2021 2:18 pm[/url]":3gshqodt]Није лоше, мада мислим да ћошак Београдске и Макензијеве ипак треба да се заокружи једним већим објектом.

Ma, samo sam nabacao objekte, da bih zaokružio prostor. Sigurno to može mnogo bolje.
Na brzaka sam skicirao, samo da bih vizuelizovao kakvi bi benefiti mogli da se dobiju ovakvim širenjem kružnog toka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826268#p826268:gv08frh3 je napisao(la):
Вожд » 25 Feb 2021 02:36 am[/url]":gv08frh3]
file.php
Kako ovo nestvarno deluje i kolko bi bilo lepo ovo videti
 
Занимљиво делује паралела Немањине/Макензијеве и Његошеве/Краљице Наталије. Данас имамо квази пешачку у делу Његошеве код Цветног трга.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=827137#p827137:3szb989t je napisao(la):
Дошљак » Sub Feb 27, 2021 3:56 pm[/url]":3szb989t]Занимљиво делује паралела Немањине/Макензијеве и Његошеве/Краљице Наталије. Данас имамо квази пешачку у делу Његошеве код Цветног трга.
Čoveče, video sam ovu skicu 100 puta ali tek sad kad si ti rekao, primetio sam tu pasarelu. Svaka čast. :D
 
Верујем да се Бендеру омакло једно слово.
 
Spojene su teme ""Potez Kalemegdan Slavija" i "Славија - Краља Милана - Теразије".
 
Jeste, ona famozna i beskorisna linija 1, Kalemegdan - Uzun Mirkova - Vasina - Trg republike - Terazije - Kralja Milana - Slavija... A sve u svrhu proširenja pešačke zone i bašti kafića. To bi bila pešačka zona sa tramvajima i kaldrmom.
 
Ако би већ била прављена, онда треба да иде до Бањице.
 
Vrh