Šta je novo?

Силазак Београда на Дунав

Ово искрено изгледа глупо. Потребни су нам монументални објекти на самој обали Дунава.
 
Ako ti je "glup" Fakultet muzičke umetnosti, možda to nije novi muzej Nikole Tesle pored "Marine Dorćol".

Otvarajuća (1).jpg
 
Osim na priobalju velika gradnja će biti i nešto dalje, a već se dosta i gradi u Donjem Dorćolu. Pre nešto manje od dve godine sam otvorio temu i odmah je krenula masovna gradnja :).

 
Hoce li ikad neko sa vizijom da uredi tako znacajne delove grada, gde postoji prilika da se napravi nesto izuzetno (posto je na BGNV to propusteno) ili je jedini nacin da se nesto pokrene s mrtve tacke investitorski "gabaritizam" (ovo sam upravo izmislio) ovog tipa?
Не јер је глобално друштво уређено тако да се људи са Визијом и Вољом сатру, угазе и истребе, да случајно не би вратили медиокритете на њихово заслужено место у друштву.
 
Najveći problem je ovde u priobalju lokacija oko luke, jer je Akcionarsko društvo "Luka Beograd" u stečaju, samo prave gubitke i sude se sa Gradom oko nekih parcela. Država mora da preuzme tu firmu ili dogovorom preko berze ili preko stačaja ili da je nacionalizuje.

Vlada proglasi to najvećim javnim interesom i isplati neku razumnu sumu vlasniku. Onda deo poslovanja prebaci u novu luku za "rasute terete" preko puta u Revi, izgradi pristanište u Batajnici za kontejnere, a ostalu delatnost prebaci u "Luku Dunav" u Pančevu.

Tamo može da dokapitalizuje to Akcionarsko društvo tako što će da uloži novac u proširenje i modernizaciju luke, koja je odavno i planirana. Time bi postali suvlasnik, možda čak i većinski vlasnik zavisno od uloženog novca. Putničko pristanište na Savi i u Zemunu bi ostali "Luka Beograd" a.d. sa sedištem u Beogradu.
 
Poslednja izmena:
Ovo je samo Master plan jednog poznatog studija, a bilo je i drugih predloga. Ali, bitni su ti glavni pravci bulevara i ulica koji će verovatno biti i realizovani. Sporedne ulice i zgrade u blokovima i kvartovima će se tek projektovati od budućeg investitora. To sada i nije u razmatranju već samo saobraćajna veza tog velikog dela grada, jer tu je nadležan grad.

Neće ništa od toga biti... da je bilo plana postajala bi LRT linija uz obe reke od Pančevca do hipodroma ili dalje.

Svaki investitor će zidati po svom nahođenju, a stvrari kao infrastruktura, tramvajske linije i slično neće biti izvođene, dok ne postane kritično.

Zašto bi verovali da će biti drugačije u ovom delu grada od celog ostatka grada.
 
Svi ovi projekti "izlaska na Dunav" su zastrzsujuci.
Porusite zgrade i pustite obalu prirodi.
Nikakva gradnja, nikakvi tereni, nista.
 
Неће нико своју имовину тек тако препустити природи нажалост. Свако ће гледати да заради што више.
 
Nisam nešto detaljno se bavio Dorcolom, ovih dana sticajem okolnosti sam obilazio taj deo…ogroman potencijal…koliko ima potencijala ljudi da se nastani dole, 200-300hiljada?
Ako računamo "Veliki Dorćol" sa Lukom Beograd do pančevca onda možda dostigne 200.000.
 
Poslednja izmena:
Dorcol od 200000 stanovnika vauuuuu!
Ocekujem 2035te da Dorcol dobije status opstine ako je tako.
 
Vrh