Miroslaves
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.08.2015.
- Poruke
- 1.510
- Pohvaljen
- 2.062
Trebalo bi.
Još jedno pitanje - ostaju li i Karaburma i Novi Beograd na liniji ili sve preuzima Karaburma?Trebalo bi.
Мислим да нису уступци Стрели јер су прво хтели баш њене линије (704,706,707) да пребаце за Зеленог венца, али им то није успело.Linija 84 postaje sutra "kružna" kao što su već 15, 67 i 68.
Periferni terminus Nova Galenika će biti za dužu pauzu, a na terminusu Zeleni Venac neće pauzirati.
Opet ustupci snstreli očigledno.
Можда ће зато новим уговором на приграду пребацити 860,860Б,860Е,860М на БАС да би имало места за 52,53,56,56Л.Vrlo verovatno je bio takav neki plan i za skraćenje linija 52, 53, 56 i 56L, najverovatmije do Galerije, pa se odustalo pod pritiskom za potez 700.
To ako urade, ima da bude mrtvih.Можда ће зато новим уговором на приграду пребацити 860,860Б,860Е,860М на БАС да би имало места за 52,53,56,56Л.
Боље да ове обреновачке остану на БНВ јер је са Новог Београда једноставније доћи до Обреновца са 860МВ него преко Моста на Ади и Умке.To ako urade, ima da bude mrtvih.
Uzimao je u obzir izvesni prevoznik iz Obrenovca. U saopštenjima vezano za skraćenje poteza 700 je na indirektan način napisano da se planira skraćenje 52, 53, 56 i 56L.A što bi dirali čukaričke linije, kad ta strana koja ide direktno u Kraljice Natalije nikada nema problema sa zagušenjem. To čisto sumnjam da je iko planirao, pa čak i uzeo u razmatranje.
Након реконструкције Призренске улице и изградње прошира коловоза за аутобуско стајалиште у ул. Зелени венац, иницирана је израда идејних решења за улице Сарајевска, Балканска, Адмирала Гепрата, Немањина, Кнеза Милоша, а све у функцији веће проточности саобраћаја и прерасподеле саобраћајних токова. Посебан сегемент у организацији саобраћаја чини јавни превоз, где се кроз корекције у простору и на мрежи линија врши реорганизација у циљу што боље реализације и избегавања конфликтних зона.
Ja mislim da je bolje da većina Obrenovačkih ide na Bas, a da 860I ide u Beograd na vodi i ima stajalište kod Sava Centra koje je bilo odlično i time je onemogućilo ljudima iz Surčina da imaju alternativu za 601. A konkretno iz Obrenovca ne gube apsolutno ništa i samo dobijaju direktnu vezu za Bas-om i Žs Novi Beograd ako im produže ostale 860 linije.Боље да ове обреновачке остану на БНВ јер је са Новог Београда једноставније доћи до Обреновца са 860МВ него преко Моста на Ади и Умке.
Ne verujem da su baš toliko ludi.
Prebaciće na novi bas 860 linije, piše u tenderu.Можда ће зато новим уговором на приграду пребацити 860,860Б,860Е,860М на БАС да би имало места за 52,53,56,56Л.