Šta je novo?

Редови вожње

Linija 84 postaje sutra "kružna" kao što su već 15, 67 i 68.
Periferni terminus Nova Galenika će biti za dužu pauzu, a na terminusu Zeleni Venac neće pauzirati.
Opet ustupci snstreli očigledno.
 
Linija 84 postaje sutra "kružna" kao što su već 15, 67 i 68.
Periferni terminus Nova Galenika će biti za dužu pauzu, a na terminusu Zeleni Venac neće pauzirati.
Opet ustupci snstreli očigledno.
Мислим да нису уступци Стрели јер су прво хтели баш њене линије (704,706,707) да пребаце за Зеленог венца, али им то није успело.
 
Jesu hteli da prebace, ali samo zato da bi mogli da dodaju još koje vozilo, jer nije bilo izvodljivo na Zelenom vencu. Ne bi me začudilo da sutra vidimo pojačanje linija sa poteza 700 i da je sve ovo samo priprema za tako nešto. Vrlo verovatno je bio takav neki plan i za skraćenje linija 52, 53, 56 i 56L, najverovatmije do Galerije, pa se odustalo pod pritiskom za potez 700.​
 
Vrlo verovatno je bio takav neki plan i za skraćenje linija 52, 53, 56 i 56L, najverovatmije do Galerije, pa se odustalo pod pritiskom za potez 700.​
Можда ће зато новим уговором на приграду пребацити 860,860Б,860Е,860М на БАС да би имало места за 52,53,56,56Л.
 
I 9A postaje kružna, menja se red vožnje od sutra.
 
Koja je svrha displeja na Zelenom vencu na pocetnim stanicama.

Danas sam usao u 71 i pisalo je na displeju da 7 minuta. Krenuo je za 2 minuta.

Ne vidim smisao na pocetnoj stanici da pise kada dolazi autobus.

Opet, juce je 75 krenuo tacno u minut po displeju.

Ima li svrhe zaliti se GSP-u?
 
To ako urade, ima da bude mrtvih.
Боље да ове обреновачке остану на БНВ јер је са Новог Београда једноставније доћи до Обреновца са 860МВ него преко Моста на Ади и Умке.
 
A što bi dirali čukaričke linije, kad ta strana koja ide direktno u Kraljice Natalije nikada nema problema sa zagušenjem. To čisto sumnjam da je iko planirao, pa čak i uzeo u razmatranje. 52 pokriva i jedan deo Ceraka, i to ne mali kao jedina linija. 56 je za više naselja jedina linija do centra, onog strogog, 53 isto nije naivna linija, a na kraju bi i jedno Banovo brdo spalo na 23, 37 i na 58 do centra. Bukvalno bi i one bile uništene. Dal je to na istoj relaciji sa porezom 700, gde ipak postoje alternative? Zato kažem da se baš nekad pretera kako vlast radi samo i isključivo na štetu naroda, eto iz besa. Ja sam odmah rekao da 700 linije ne treba skraćivati do Bloka 20, al su barem bili spremni da daju nešto u kompenzaciju, a to je više polazaka. Strela time dobija više posla, pa ok, al generalno je dosta linija dobilo više polazaka posle ovih tumbanja. U svemu treba gledati i pozitivnu stranu. Narod se sigurno ne bi bunio na češći prevoz samo zato što im linije drži Strela. Kako se čini 700 ostaju ipak na Zelenjaku, a puštanjem pojedinih dvocifenih linija kao kružne, ako to znači dodavanje još polazaka na linije 704 i 707, a možda i 706, ja lično ništa loše ne vidim u tome, a definitivno ta strana Venca ima problem sa zagušenjem. Ja sad ne znam dal je to zbog nestručnosti vozača, ili jednostavno kapaciteti jesu na ivici maksimuma, al prosto ne gledam ni stavri tako. Iako su gradski čelnici mnogo toga radili i rade loše vezano za javni prevoz, opet to ne znači da u svemu treba da gledamo samo crno bez i trunke belog. Sami sebi unosimo nemir i nervozu preterano, čak i za nešto što niko nije ni spomenuo do sad. Znači ni u najavi skraćenje čukaričkih linija. Odmah mi prođe kroz glavu i ukidanje tramvaja u Vojvode Stepe, vest za koju se vrlo lako može pokazati da je čista patka, što verovatno i jeste.
 
Није било већих проблема док СНСтрела није "узела" потез 700. Када су кнапирали и набили туражу јер што више обрта то је већа кинта јелте, настао је проблем јер се створе њих 3-4 ниоткуда и паркирају као бајадере и наши и странци. Загушење којег није било док се "најбољи превозник у Србији и шире" није појавио тамо где му није место. Немају везе с мозгом. Сад одједном се њима повлашћује мало много више највероватније на њихов захтев као што је то случај био са скраћењем до Блока 20 али их је ту народ зезнуо. Југозапад не верујем да ће дирати мада ме не би чудило и да дирају и оставе само 52 да иде нормално а остале да круже, јер СНСтрела.
 
Кад год је гужва, у смеру ка граду (а можда и у супротном смеру) 52, 53, 56 и 56л су брже опције од 37 до Трга, Теразија, Кнеза итд. Ови аутобуси са Зеленог венца не полазе празни тако да је свако њихово измештање одатле сулудо. Не треба спомињати какве последице би то имало на 23, 37 и 58. И сада се у шпицу у Кнеза Милоша једва улази у аутобусе ка Сајму.
 
A što bi dirali čukaričke linije, kad ta strana koja ide direktno u Kraljice Natalije nikada nema problema sa zagušenjem. To čisto sumnjam da je iko planirao, pa čak i uzeo u razmatranje.
Uzimao je u obzir izvesni prevoznik iz Obrenovca. U saopštenjima vezano za skraćenje poteza 700 je na indirektan način napisano da se planira skraćenje 52, 53, 56 i 56L. 👇

Након реконструкције Призренске улице и изградње прошира коловоза за аутобуско стајалиште у ул. Зелени венац, иницирана је израда идејних решења за улице Сарајевска, Балканска, Адмирала Гепрата, Немањина, Кнеза Милоша, а све у функцији веће проточности саобраћаја и прерасподеле саобраћајних токова. Посебан сегемент у организацији саобраћаја чини јавни превоз, где се кроз корекције у простору и на мрежи линија врши реорганизација у циљу што боље реализације и избегавања конфликтних зона.​

 
Ja to tako nisam tumačio Sole. Napravili bi veliki haos da sve čukaričke linije skrate faktički do Sajma. Ne verujem da su baš toliko ludi. Uređenje i neka kako rekonstrukcija ne znači odmah i skraćenje. A Strela drži samo 52 između ostalog. To je mnogo gora stvar za uraditi nego da su uspeli da skrate linije poteza 700.
 
Upravo tako. Bolje im je da ne pokušavaju.
 
Боље да ове обреновачке остану на БНВ јер је са Новог Београда једноставније доћи до Обреновца са 860МВ него преко Моста на Ади и Умке.
Ja mislim da je bolje da većina Obrenovačkih ide na Bas, a da 860I ide u Beograd na vodi i ima stajalište kod Sava Centra koje je bilo odlično i time je onemogućilo ljudima iz Surčina da imaju alternativu za 601. A konkretno iz Obrenovca ne gube apsolutno ništa i samo dobijaju direktnu vezu za Bas-om i Žs Novi Beograd ako im produže ostale 860 linije.
 
Ne verujem da su baš toliko ludi.
Mnogo ti ne veruješ. Ja vidiš, poučen iskustvom, znam da su spremni da idu do kraja sa svim svojim zamislima, bez obzira koliko one lude bile i koliko god one ugrožavale nečiju bezbednost i koliko god išle na štetu graðana. Da je bilo protesta zbog ukidanja pešačkih u Prizrenskoj, danas bi smo ih imali na mestima gde su i bili, a ne da dobijemo jedan koji je izmeðu. Da je bilo protesta protiv onakvog nakaradnog proširenja Bul. Zorana Ðinðića kod Milkija, isti bi bio normalno proširen. Da su se graðani organizovali da ozbiljnije urade nešto u bloku 4, pa čak i da skaču na bager i blokiraju radove po cenu da ih uhapse, danas vrlo verovatno ne bi bilo zaziðivanja. Da je bilo ozbiljnog protesta protiv kružnog toka na Trgu republike, danas vrlo verovatno ne bi smo imali radove u punom jeku. Isto i što se tiče svih onih ludorija u Uzun Mirkovoj i Vasinoj. Da je bilo protesta za pretvaranje linija na Zelenom vencu u kružne, danas bi sve čekale vreme tu, zajedno sa linijama sa poteza 700. Da je bilo ozbiljnijeg protesta zbog svega što je uradila Strela oko linija 109 i 110, danas linije bi bile skraćene i nefunkcionalne za graðanje naselja koja opslužuju. Da je bilo protesta zbog Bul. patrijarha Pavla, sada bi smo imali radove u istom a ne konstantno obaranje tendera. Ovako bih mogao da navodim do sutra, primera ima koliko hoćeš, ovo je ono što mi je prvo palo na pamet.​
 
Poslednja izmena:
Vrh