Šta je novo?

Редови вожње

Vozim se 21A već duže vreme i nikada ne kreće na vreme koje je predviđeno. Da li je počeo dinamički red vožnje ili ga jednostavno ne poštuju.
 
Само нигде конкретних аргумената. Како је брже преседање код Блока 21 (са прелском улице и/или проласком кроз подземни пролаз) или у Земуну? Како тачно дупло краћи интервал ако би траса била краћа свега километар? Колико то возила (јавног превоза?) пролази жутим тракама па је неопходно растеретити их? Можда их треба растеретити за аутомобиле?
Ако већ спомињу анализе, нека их објаве.
Tako je. Ne može toliko da se ubrza zbog prosečno 5-10 minuta duže trase do Zelenog venca.

Opet, ideja okretnice uz Bloku 20 i nije toliko loša, ali bilo bi onda logično da to važi za sve linije koje od Zemuna idu ka Zelenjaku (15 i 84)

Opet, sve to zahteva bolju organizaciju saobraćaja na potezu Hajat - Zelenjak
 
Ma loša je jer je na užasnom mestu. Ako će da se skraćuju linije, mora neka okretnica tipa Ustanička ili Voždovac gde na istom mestu presedaš. Po mogućstvu na koridorske linije, a ne izađeš iz jednog i onda čekaš na okretnici da krene drugi bus. U Bloku 20 se lepo vrati parking, a nova okretnica se napravi kod Basa i Železničke NBG.
 
Da, i to je dobra lokacija.

Blok 20 nije, po mom mišljenju toliko loša, jer pre toga ima presedačku stanicu (kod 6 kaplara). Praktično bi to trebalo da bude prva / poslednja stanica i na nju sam mislio prvenstveno kada sam rekao da je potrebna reorganizacija.

U Bloku 20 može i neki mini Park & Ride da se organizuje.

Brankov most - Zeleni venac potez je prenatrpan, ali nuz ovu vlast, teško možemo da dobijemo neko smisleno rešenje koje je deo šireg plana.
 
Pa bas je poenta ako je besplatan prevoz. Zasto bi neko kolima isao do centra, kada moze da parkira tu i sedne na 35/27 i dodje do centra za par minuta.

Ili iznajmi bajs, elektro trotinet...

OK, malo je preblizu centra, ali ionako u TC Usce vidjam bas dosta ne-BG registracija.

Ma dzaba mi ovde palamudimo, kada ovi na vlasti ne vide dalje od svog dzepa.
 
Sada malo pažljivije čitam saopštenje Sekretarijata ( https://www.bgprevoz.rs/vesti/suspenduju-se-izmene-na-mrezi-linija-gradskog-prevoza )

Oni su hteli i da pojačaju broj vozila na tim linijama, time bi se skratio interval.

Ono što polako postaje sve jasnije je to da se odluke u Gradu trenutno donose direktno na hir gradonačelnika. Šta više, on je tražio nešto od institucije koja je najpozvanija da uradi nešto, i onda je odbio njihov predlog.

OK, Sekretarijat je barem napisao da su radili analize, a Gradonačelnik je iz svog bogatog iskustva korišćenja gradskog prevoza (NIJE UŠAO U PREVOZ OD KADA JE DOBIO KOLA) poništio njihovu odluku.
 
Znači da ćemo razrešenje, ako bude sreće, na sledećoj sednici Skupštine grada saznati.​
 
Vrh