Šta je novo?

Редови вожње

Skoro je neko pominjao 65-icu, ali da li neko zna koji je razlog srozavanja i katastrofalne pouzdanosti ove linije? Ovo nije neki moj subjektivni osećaj ili da mi je rekla komšinica Dara. Svaki, ali svaki put ako ne stiže za 0 stanica mora da se ode do Fontane da bi hvatao ka gradu, jer busa prosto nema na mapi, na aplikaciji stoji gomila polazaka ‘’po redu vožnje’’ koji se ne ostvaruju, a na displeju svaki put, potpisujem, stoji da stiže za 9 stanica i ne pomera se (to je verovatno okretnica) ili je izlistana samo 613. Bilo da je reč o špicu, van špica, subotom ili nedeljom, situacija je manje-više ista. Nebrojano puta mi se desilo da dođe fantomski polazak koji nije bio na aplikaciji, i to ako imam živaca da čekam 10+ minuta. I možda zvuči snobovski jer sam u kraju sa milion linija do centra na Nbg, ali su tako raštrkane stanice da niko nije lud da doskakuje sa jedne na drugu kao fazani kod FDU-a i nije baš da može da se preleti do Studentske ili do Fontane da bi došao do prokletog busa koji treba da te odbaci 5 stanica do centra. Ko živi na Nbg na ‘’strateškom’’ mestu zna o čemu govorim.
 
Mislim da je problem što se "majstori" ne prijavljuju na sistem.

Naime, ja odmah krenem ka Fontani umesto ka prethodnoj stanici koja mi bliža.

I par puta se desilo da mi je došao fantomski bus. Nije to samo sa 65-om. Više puta se desilo da kod Fontane piše da sledeći busevi (koji idu ka gradu) dolaze tek za 10 minuta i onda krenem peške ka Opštini i u međuvremenu (posle 3-4 minuta) prođe neki fantom.

I od koleginice sam čuo da se na njenoj ruti autobusi ne prijavljuju na sistem, pa primećuje istu stvar.
 
Tri 7ce u roku od 5 minuta, isto pre neko veče sa 13com.

Ja neki pomak sa ovim dinamičnim redom vožnje ne vidim.
 
Мислим да није уведен динамични ред вожње. Треба питати Гангулу мада он се у новој 2025. нешто сакрио у мишју рупу нема га да држи конференције за медије.
 
Треба питати Гангулу мада он се у новој 2025. нешто сакрио у мишју рупу нема га да држи конференције за медије.
Vala baš naprasno je nestao kao i toma mona😂
 
Na busevima stoje neke tačkice i polasci u špicevima se često menjaju, uz natpis dinamički red vožnje. Koliko je to zvanično, ne znam, ali sam primetio neki dan kad sam proveravao neke polaske.
 
Pre neko veče, oko 19h, na Sajmu, ka centru, maltene jedna iza druge, četri 511, tri 53 u roku od 2 minuta, dve 55 sa vozilom izmeðu njih, dva 3A u roku od 3 minuta, čini mi se i dva vozila na 51 u kratkom razmaku, dve 88 u roku od 2 minuta...​
 
isti je kao stari. Sad bi mogli neki solaris na 75 od subote, mislim bio bi red posle 6 godina :confused:
Više autobusa u jutarnjim satima (5 ujutru) od 18. februara. Razumem tvoje mišljenje da nema neke razlike, ali malo su korigovali.
Možda 95 će biti samo NBG, ti razumeš da moraju nešto da rade vozači kad gube liniju 88 sa 22 zglobna autobusa.
Ako je potreban zglob na 75, može, ali se ja ne pitam.
Postoji mogućnost da će još neke linije imati novi red vožnje, a i promenu pogona.
 
Poslednja izmena:
Više autobusa u jutarnjim satima (5 ujutru) od 18. februara. Razumem tvoje mišljenje da nema neke razlike, ali malo su korigovali.
Možda 95 će biti samo NBG, ti razumeš da moraju nešto da rade vozači kad gube liniju 88 sa 22 zglobna autobusa.
Ako je potreban zglob na 75, može, ali se ja ne pitam.
Postoji mogućnost da će još neke linije imati novi red vožnje, a i promenu pogona.
Moguće da će neki vozači sa 88 da pređu na 58 koju bi valjalo pojačati.
 
Ipak ništa od skraćivanja linija do Bloka 20


Po meni prilično oštro saopštenje Sekretarijata.
Само нигде конкретних аргумената. Како је брже преседање код Блока 21 (са прелском улице и/или проласком кроз подземни пролаз) или у Земуну? Како тачно дупло краћи интервал ако би траса била краћа свега километар? Колико то возила (јавног превоза?) пролази жутим тракама па је неопходно растеретити их? Можда их треба растеретити за аутомобиле?
Ако већ спомињу анализе, нека их објаве.
 
Vrh