Šta je novo?

Редови вожње

Razlika je što se to vozilo sad ne bi ubrzalo već bi od Bloka vozio na skraćenoj trasi do Zelenjaka, Trga ili Pančevca i tu bi uhvatio vreme.
 
Razlika je kad se ubrza jedan, dupli interval i sledeće vozilo je prepuno i ispada pa sve i da je u vremenu. Ovako L kupi dobar deo i pomaže onima koji su u vremenu
 
Ako L kupi putnike samo na relaciji Trg Republike - Borča, a ubrzani krene iz bloka 45 i počne da kupi putnike od Doma Omladine pa do Borče, kako tačno L linija pomaže vozilima na NBG trasi? I kako tačno doprinosi boljem prevozu na NBG u odnosu na ubrzano vozilo sa NBG strane?​
 
Razlika je u tome što je 95 izraženo dvodelna linija i isprazni se u centru, a i ponovo napuni na drugom delu trase (u oba smera). To znači da kod Doma omladine i ubrzan i usporen imaju uglavnom kapaciteta da prime putnike ka Borči. Oba imaju prednosti i nedostatke:
  • Ubrzan gubi samo deo poluobrta, pod uslovom da će, nakon što dođe u Borču, biti u vremenu i ići normalno. Problem u praksi je da se vozači ubrzaju tako da se zalepe za neki na trasi i često po svojoj volji počnu da primaju putnike gde im odgovara, pa i nigde
  • L radi skraćeni obrt i može biti dopuna ovom što se ubrzava. Na primer ako je 5/95 otišao na vreme, a 6 i 7 se ubrzavaju, ti imaš 20ak min do 8/95 (izmišljen primer bez šihti) i taj 8/95 je prepun i sustiže ga 9/95 lagano jer je 8/95 usporen na stajalištima. E sad, ako 6/95 ubrzaš, a 7/95 pustiš na pola intervala kao L do Pančevačkog ti si rasteretio 8/95 jer će L pokupiti većinu putnika koji idu samo do centra ili su voljni da presedaju. U suprotnom smeru L radi ovo što je rađeno do sada, ali je ključ da je bolje da neko do svog cilja dođe u kombinaciji L + druga linija umesto da čeka duplo više i potencijalno propusti taj sledeći jer je preopterećen
Dobro otklanjanje poremećaja zahteva da neko tipa otpravnik lepo isplanira kad je koga ubrzao/kratio da se ne oseti mnogo i da kombinuje oba. Ranije je bilo sličnih L kraćenja ali je jednom polovinom išao prazan
 
Screenshot_20241124_113536_Instagram.jpg
 
Ne znam da li je ispravna tema, ali hahahahahaha 😂😂😂

Breaking news:

"Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić naveo je danas da će redovan red vožnje biti ukinut i da će grad uvesti takozvani dinamički red vožnje, koji podrazumeva da autobusi sa početnih stanica neće kretati kada im je propisano redom vožnje, već kada GPS uređaji u autobusima ukažu da je polazak potreban."

 
Koliko sam razumeo, red vožnje će postojati, ali pošto svakako u špicevima ne može da se poštuje, tada će da bude dinamički. U principu, tako je i bilo pre sa otpravnicima, sada će valjda preko GPS da ih ubrzavaju i skraćuju. L linije su pozitivna promena, možda i ovo ispadne ok u špicevima.
 
Koliko sam razumeo, red vožnje će postojati, ali pošto svakako u špicevima ne može da se poštuje, tada će da bude dinamički. U principu, tako je i bilo pre sa otpravnicima, sada će valjda preko GPS da ih ubrzavaju i skraćuju. L linije su pozitivna promena, možda i ovo ispadne ok u špicevima.
Razumem da je problem u špicu, ali to znači da nam treba za toliko više vozila da bi vreme putovanja bilo smanjeno. Umesto više vozila smanjiće broj polazaka i ukinuće bilo kakvu obavezu tačnosti sa svoje strane.
 
Gangula zvanično najavio uvođenje "dinamičkog reda vožnje", o tome piše čak i WC rolna vladajuće sekte. Takođe kaže da se planira izgradnja doma zdravlja na mestu banjičke tramvajske okretnice, bolesni stvor.
 
Овако темељан и брз процес уништења система јавног превоза није спроведен чак ни у САД 50их. Ово заиста нема нигде и никад се нигде није десило.
 
Osama bin Šapić nastavlja da teroriše Beograđane.

Pretpostavljam da ona privatna banda kojoj ispadaju točkovi pa ubijaju ljude i koji i dalje ne mogu da se pokupe sa linijama koje im je Gangula dao na poklon sad slavi, nestala je i poslednja prepreka ka usisavanju para iz budžeta.

Al bitno da su autobusi plavi. Makar do krova. Krov i ovako niko ne gleda.
 
Gangula zvanično najavio uvođenje "dinamičkog reda vožnje", o tome piše čak i WC rolna vladajuće sekte. Takođe kaže da se planira izgradnja doma zdravlja na mestu banjičke tramvajske okretnice, bolesni stvor.

1732665944251.png

1732665969013.png


Verujem da određeni član foruma slavi. Idemo kolone solo buseva koji (ne) blokiraju saobraćaj, ukidamo tramvaj, Bangladeš.
 
Значи нема ни првих јутарњих а ни последњих вечерњих полазака јер ће неки Шумахери журити кући да гледају утакмицу или филм.
Имаће линије радно време колико сам сконтао и биће видљива у апликацији свакако кад крену са терминуса.
 
1000032824.jpg

Primer dinamičnog RV u Londonu (linija 1)
Ovaj sistem može biti primenjen i dobro funkcionisati ako i samo ako:
1. Se odnosi na gradske linije sa intervalom i<=10ak min
2. Se uvede dobar sistem kontrole polazaka (jak komandi centar sa visokim kapacitetom, ono što on trenutno nije)
3. Se odnosi samo na periode najvećeg opterećenja gradskih saobraćajnica gde je znatan utičaj ostalog dinamičkog saobraćaja toliki da su poremećeni obrti
4. Ukoliko su prva tri i poslednja tri polaska tačno definisana i realizovana bez kašnjenja pa čak i da padaju bombe
 
@Somi303
Pa kad nezadrživo srljamo na kontra stranu od progresa. Pritom ne mislim na fabriku. 😁
 
Vrh