Šta je novo?

Проширење улице Др. Жоржа Матеа

Kako planiraju da prošire ostatak ulice? Ulica je bukvalno prokopana kroz brdo. Planiraju li da otkopaju deo brda? Da ukinu trotoar sa jedne strane?
 
Verovatno ce da se siri sa druge strane, jer je preko puta ukopanog brda onaj parking.
Da li neko zna kada je u planu taj famozni kruzni tok na raskrsnici sa MB? Do kraja godine?
 
Koliko vidim sa slike, bilo bi ovde:
Pogledajte prilog 253108
Osim slike nemam drugih informacija.
id*** će napraviti duplo ukrštanje, plus stajalište, a sve samo da bi izbegli produžetak Partizanske avijacije. Tu ne treba da postoji uključenje na taj kružni tok sa autoputa, već treba da se nastavi Partizanske avijacije preko Studentske kako je oduvek planirano i tako napravi mala petlja. A dosta bi se dobilo u smislu bezbednosti saobraćaja. Ovaj projekat sa uključenjem sa autoputa sa redudantnim skretanjima je potpuno nebezbedan, a i nepotreban.
 
Verovatno ce da se siri sa druge strane, jer je preko puta ukopanog brda onaj parking.
Da li neko zna kada je u planu taj famozni kruzni tok na raskrsnici sa MB? Do kraja godine?
Као што сам написо раније на овој подтеми. следи проширење ове улице са непарне (леве) стране од раскрснице са Тошиним бунаром до левог скретања према с.ц. „11.април“ и Партизанске авијације. После те фазе следи проширење према раскрсници са Марије Бурсаћ. О томе сам писао на страни 2
https://forum.beobuild.rs/threads/Проширење-улице-Др-Жоржа-Матеа.6145/page-2#post-1518355

Трећа фаза ће бити изградња кружног тока, а ту су за сад могућа два предлога. Један је онај који је био од почетка, да се раде близанци кружни токови као на почетку Партизанске авијације, а други је овај тј само један кружни ток, чији цртеж је поставио @Прадевић. Мислим да ће до краје ове недеље да се све разјасни.

id*** će napraviti duplo ukrštanje, plus stajalište, a sve samo da bi izbegli produžetak Partizanske avijacije. Tu ne treba da postoji uključenje na taj kružni tok sa autoputa, već treba da se nastavi Partizanske avijacije preko Studentske kako je oduvek planirano i tako napravi mala petlja. A dosta bi se dobilo u smislu bezbednosti saobraćaja. Ovaj projekat sa uključenjem sa autoputa sa redudantnim skretanjima je potpuno nebezbedan, a i nepotreban.
Па и нема укључења на будући кружни ток директно са мото-пута, него са излазно/улазних рампи. Надвожњак изнад улице Др. Жоржа Матеа, који ће повезати Партизанске авијације са Зелегорском улицом (и проширење ове улице) је наравно планиран одавно. Петља ту није ни планирана, пошто већ има улица која иде од Партизансе авијације према Др. Жоржа Матеа.

Цртежи надвожњака изнад Др. Др. Жоржа Матеа. Први к.т сам ја уцртао
О свему овоме сам писао и на подтеми "Озона Резиденс...."https://forum.beobuild.rs/threads/Озона-Резиденс-ozone-residence-стамбено-пословни-комплекс-Нови-Београд-блок-6.6107/page-2#post-1464562
продужење зеленгорске1.JPG
продужење зеленгорске2.JPG
 
Pozdrav svima,
Verujem da većina nas koji se javljamo kroz ovu temu jesmo stanovnici Bežanijske kose i da smo svi dovoljno upoznati sa stanjem na terenu i dinamikom radova.
Moram ovde da iznesem šta me muči, prosto da ne dovodim sebe u sitaciju da jurim nadzornika radova na pomenutoj lokaciji i u najblažem slučaju da mu čerupam uši.
Pomenuta dinamika radova ne može se okaraterisati kao "rad punom parom" jer je ovo čisto mrcarenje. Od januara meseca do, ispravite me ako grešim, juna meseca su trajali radovi na proširenju Tošinog bunara od ukrštanja sa Pariske komune do svima poznate Džakarte, pa kao i većina ovde prisutnih smatram da je bilo koje rešenje te raskrsnice bez kružnog toka najprimitivnije pranje para i mrcvarenje građana koji taj reon saobraćajne mreže koriste svakodnevno.
Voleo bih da neko objasni zbog čega je izostavljeno pešačko ostrvo u delu uliva iz Žorža Matea u Tošin bunar u smeru ka Vojvođanskoj ulici i blokovima, kao što je MINIMUM GENIJALNO urađeno sa druge strane kod Stepinog vajata. Nisam saobraćajni inženjer, ali logika mi govori da je tu možda i potrebnija pešačka površina u vidu ostrva jer je u pitanju skretanje i ulivanje vozila, napomenimo sa nizbrdice Žorža Matea, koje podražumeva povećanje brzine, te je logično da i tu bude bezbednosna površina za pešake. Što se tiče čvorišta kod Marije Bursać, lino mislim da je trebalo uraditi prvo taj kružni tok pa tek onda ekstenzije relevantnih saobraćajnih deonica uključujući u pravac pod kaldrmom, ali i ovde se ograđujem jer nisam iz struke.
Sanjam da sklone kaldrmu i pređu tu deonicu asfaltom, jer ne vidim poentu "antičke" površine ukoliko nije deo neke ambijentalne celine pa su razlozi za očuvanje i uređenje očigledni.
O nastaloj rupi u kaldrmi kod skretanja za Bežanijsku kosu sam dva ili tri puta pisao nadležnima uz priložene slike i opis situacije na terenu, kao i ukazivao na rizik koji izvaljene kocke predstavljaju u uslovima slabije vidljivosti po bezbednost građana i imovine. Tek iz drugog puta kada sam ih "nagazio" izašli su i samo vratili kocke u rupu :D, ja sam ostao bez reči. Posle sam im opet pisao i ništa, bez ikakve reakcije. O sumnji u kvalitet izrede velikih infrastrukturnih investicija ne bih mnogo trošio redove ovde, kako su nam svima poznati principi i pristupi izrade svega čega se uhvate. Novi most preko Save mene će sačekati neko vreme od puštanja u rad, nikako mi se ne žuri.
 
Vrh