Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Koliko sam gledao članke sa portala, prvo će se usmeriti linije zbog nove autobuske, a nakon toga i linije ka zemunu. Znači 35 i 27e, kao 81 i 81L. Dalje u člancima se kaže da će biti izmena kada se probije podvožnjak ispod pruge. Inače ta ulica ka delta city mora da se rekonstruiše.
Šta je neobično, zbog čega se oslobadja blok 20? Ako se paviljoni ostavljaju za 16 i 613, možda 711 da se produži, jer strela dobija nove km što svi znamo da se i dalje organizuje.
 
Da li si čuo da će se sa NBG strane graditi veliki kriluẓ̌ni tok kao na Autokomandi i da će se preko njega spojiti Vladimira Popovića i Bul. Nikole Tesle?​
Jesam, ali mislim da okretnica ne smeta i da će ostati, jer će kružni tok biti malo dalje gde su srušeni nekadašnji servis Rade Končar i nekoliko objekata ili grešim.
 
Znači u prevodu, napravili okretnici koja je zapravo trebalo da postane okosnica i zamena za Zeleni venac, da bi na kraju ugasili okretnicu posle manje 7-8 godina.
 
Jel zna neko koja je priča ove otpravničke kućice u Mirijevu, jel okretnica bila ranije na tom mestu, pa je pomerena bliže Vitezova Karađorđeve zvezde?

1764309628938.png
 
Jesi li siguran da se 20 okretala tu? Koliko je meni poznato, okretala se u Mirijevu IV pabje onda prebačena (produžena) na Mirijevo III.

A tadašnja linija 27 nema veze sa ovom današnjom koja je nastala od linije 27A (renumeracijom). Čisto da ne bude zabune.

Takođe, ispravite me ako grešim, 46 je produžena za tu 1 stanicu neposredno po izgradnji novih zgrada u zoni današnje okretnice. Tada se jedno vreme tu okretala i 27L koja je išla preko Vitezova Karađorđeve Zvezde. Produženjem 25P na Mirijevo je ukinuta, a tih 1 - 2 vozila sa 27L prebačeno na pomenutu liniju.​
 
Poslednja izmena:
Siguran. Nije postojala ni jedna druga okretnica u tom momentu. Mirijevo 3 je tek 87/88 izgradjeno. Ja cekam bus na prvoj stanici posle okretnice i odmah znam koji ide (20 bila sanos kosmaj, 27 man avtomontaza karaburma a 46 ikarbus).
Prva se izdvojila 27a koja je isla kako i trenutno ide kroz 27 marta, a 27l je ostao na toj okretnici i isao do vuka. Posle mu je promenjena trasa kroz Vitezova Karadjordjeve Zvezde.

20 je tek kasnije promenjena. A interesantno kad su uvodili 27 e da je jedno mesec, dva isla samo od sadasnje okretnice do ove na slici, celih 5 min. Ali kad je prebacena na trg bila najbolja linija na svetu, nije stajala na pola stanica zato se i zvala ekspres. Znaci bukvalno pricam o kraju 80ih i pocetkom 90ih. Imate i onu cuvenu reklamu biomed na novoj okretnici 27a sa manom.

Inace sve su te okretnice radjene planski vec se 85,86 znalo gde ce koja biti iako su pustene tek tipa 91,92.
 
Mene zanima što otpravničku kućicu nisu pomerili na novu lokaciju, nego su je ostavili da propada...
 
Ширење окретнице је немогуће јер нема места.
Može, bez eksproprijacije i većih radova. Da, ovako rešenje ima manu da drugi kolosek ne bi imao peron, i morala bi postojati posebna pravila (mesto zaustavljanja za prvi kolosek mora biti 20 metara ranije). Ali je u granicama minimalnog poluprečnika 20 metara koliko je i sada. Da je bilo pameti napravilo bi se odavno, a ne da 40 ili već koliko godina od gradnje ovaj terminus bude nefunkcionalan po pitanju upravljanja saobraćajem.
Smederevski put.jpg
 
Тако је, то се и голим оком види да могу два колосека јер има онај раван део пруге који дијагонално сече правац ка граду. Кривина се завршава на разделном острву.
 
Vrh