Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

I verovatno će te vozač pitati gde si pošao i što se vraćaš istim :D
И биће у фазону сачувај ме Боже и саклони... Људи не могу да схвате да се нема пара да се више пута иде на летовање или било где, што да се не користи бесплатан превоз реално? Само ид**** ће ићи колима бзвз и трошити гориво и имати веће трошкове, а то ми је највећи проблем. Ја увек гледам да идем превозом, аутом само кад морам.
 
Возачи би требало да схвате неке ствари, нисмо сви богати да би приуштили да идемо негде два или више пута годишње, једва скрпимо и за један пут од седам дана. Не разумем зашто возачима то смета, једино ако имају швалерке или раде блудне радње са неким клинкама на задњем седишту, па не сме нико да зна. Ја лично волим да се возим од окретнице до окретнице у истом возилу и нема нико право да ме избаци.
 
Uopšte nema veze sa odlaskom na odmor - postoji grupa ljudi koji su ljubitelji javnog prevoza, autobusa, gradskih i prigradskih linija i koji se voze iz zadovoljstva.
Skoro sam video dva momka, vozili se po lokalnim linijama u Barajevu i lepo se ispričali sa vozačem koji je ispričao poneke zanimljivosti i dogodovštine za svaku liniju i selo. Ono što je mene fasciniralo jeste da vozač bukvalno zna kad koji putnik izlazi (manje-više isti ljudi se voze) i odmah je primetio "novajlije". Lako je biti "neprimetan" u gradu, ali na lokalu je moguće da će te putnici ili vozač pitati zašto ideš nazad ili te bar čudno gledati. @buslover1 Probaj lokalne linije u Lazarevcu, tu voze stranci koje je briga :D
 
Lokalne linije u Lazarevcu su brutalno dobre, ali treba da znaš da Lazarevac, osim lokalnih linija, ima svoj sistem linija ugovorenog prevoa za Kolubarom, isto imaju sve svoje brojeve, i nije uvek označeno da to nisu ITS linije. Od ovih sa spiska direkcije za javni prevoz, sve možeš da koristiš, od mene topla preporuka za liniju 180.
 
Lokalne linije u Lazarevcu su brutalno dobre, ali treba da znaš da Lazarevac, osim lokalnih linija, ima svoj sistem linija ugovorenog prevoa za Kolubarom, isto imaju sve svoje brojeve, i nije uvek označeno da to nisu ITS linije. Od ovih sa spiska direkcije za javni prevoz, sve možeš da koristiš, od mene topla preporuka za liniju 180.
180 је иначе моја линија, ја сам одатле. Супер линија, од прве до последње станице се стиже за пола сата ако се мало дода гас и ако нема гужве, овако 35 макс треба. Има кривина доста и успона, али ништа страшно видиш лепоте Града Београда хахах. Од 1.6. су јој додали неке бесмислене поласке има на 10-15 минута хахах, а типична локална сеоска линија.
 
Возачи би требало да схвате неке ствари, нисмо сви богати да би приуштили да идемо негде два или више пута годишње, једва скрпимо и за један пут од седам дана. Не разумем зашто возачима то смета, једино ако имају швалерке или раде блудне радње са неким клинкама на задњем седишту, па не сме нико да зна. Ја лично волим да се возим од окретнице до окретнице у истом возилу и нема нико право да ме избаци.
Да вам кажем, нисте далеко од истине, макар за приградски и локални превоз. Пре десетак година, кад сам имао више времена, кренуо ја први пут за Живковац, с намером да одем до окретнице. Остадох једину у бусу у моменту, кад код школе уђе једна девојка. Возач се окрене и пита ме, да ли ћу до пута за Смедерево ка Водњу, реко, не, враћам се натраг. Стигли ми до окретнице, возач рече, буразеру ај ти изађи мало прошетај, док се ја будем дружио с овом малом. Мислим се у себи, где да прошетам, оно крај села, нема више нигде ништа. Одем мало даље, погледам у аутобус, он се гиба к`о у филмовима. Вратим се ја у 14. 30, кад треба да крене. Возач и цура се враћају, намештају, све у најбољем реду :);)
 
Okretnica 55-ce na Zvezdari:

P5243080.JPG
 
Да вам кажем, нисте далеко од истине, макар за приградски и локални превоз. Пре десетак година, кад сам имао више времена, кренуо ја први пут за Живковац, с намером да одем до окретнице. Остадох једину у бусу у моменту, кад код школе уђе једна девојка. Возач се окрене и пита ме, да ли ћу до пута за Смедерево ка Водњу, реко, не, враћам се натраг. Стигли ми до окретнице, возач рече, буразеру ај ти изађи мало прошетај, док се ја будем дружио с овом малом. Мислим се у себи, где да прошетам, оно крај села, нема више нигде ништа. Одем мало даље, погледам у аутобус, он се гиба к`о у филмовима. Вратим се ја у 14. 30, кад треба да крене. Возач и цура се враћају, намештају, све у најбољем реду :);)
Takodje sam, pre nekih dva meseca, hteo da vidim tu okretnicu, ali me izbacio napolje sa predji ulicu i to je početna. U medjuvremenu, guglam i vidim da je naplatna iza krivine i ne kapiram kako okrene. Do polaska, pristiglo je dosta kola SD tablica, verujem da mnogi iz Vodnja dovoze svoje i tako brže, ali i besplatno stižu do BG. Staru okretnicu isto nisam skapirao, samo je veliki razmak od nekih par km kroz njive. Jeste da na novoj ima kuća i ljudi žive, ali zašto nisu imali prevoz, ne znam. Možda je tu baš nedovoljno jasna granica SD i BG. Isto, okretnica u Kamendolu je bukvalno okretanje čoveku uz kapiju, samo što mu ne udješ u dvorište. Za Umčare je tek šou, rikverc na sred centra mesta, ali ako neko parkira da kupi nešto u mesari, čekaš da se pomeri.
 
Takodje sam, pre nekih dva meseca, hteo da vidim tu okretnicu, ali me izbacio napolje sa predji ulicu i to je početna. U medjuvremenu, guglam i vidim da je naplatna iza krivine i ne kapiram kako okrene. Do polaska, pristiglo je dosta kola SD tablica, verujem da mnogi iz Vodnja dovoze svoje i tako brže, ali i besplatno stižu do BG. Staru okretnicu isto nisam skapirao, samo je veliki razmak od nekih par km kroz njive. Jeste da na novoj ima kuća i ljudi žive, ali zašto nisu imali prevoz, ne znam. Možda je tu baš nedovoljno jasna granica SD i BG. Isto, okretnica u Kamendolu je bukvalno okretanje čoveku uz kapiju, samo što mu ne udješ u dvorište. Za Umčare je tek šou, rikverc na sred centra mesta, ali ako neko parkira da kupi nešto u mesari, čekaš da se pomeri.
je imas sliku okretnice
 
Takodje sam, pre nekih dva meseca, hteo da vidim tu okretnicu, ali me izbacio napolje sa predji ulicu i to je početna. U medjuvremenu, guglam i vidim da je naplatna iza krivine i ne kapiram kako okrene
Do polaska, pristiglo je dosta kola SD tablica, verujem da mnogi iz Vodnja dovoze svoje i tako brže, ali i besplatno stižu do BG. Staru okretnicu isto nisam skapirao, samo je veliki razmak od nekih par km kroz njive. Jeste da na novoj ima kuća i ljudi žive, ali zašto nisu imali prevoz, ne znam. Možda je tu baš nedovoljno jasna granica SD i BG.
Окретница ако се то уопште може назвати окретницом у Живковцу је буквално граница Живковца и Водња и због пар кућа у близини које се ту налазе на крају села ту је и померена окретница.
Колико се исплати људима из Водња да преседају у Живковцу на јавни превоз је упитно због не тако развијеног јавног превоза у Живковцу, јер из самог Живковца људи паркирају у Умчарима управо због бољег превоза тј линије 351
Isto, okretnica u Kamendolu je bukvalno okretanje čoveku uz kapiju, samo što mu ne udješ u dvorište. Za Umčare je tek šou, rikverc na sred centra mesta, ali ako neko parkira da kupi nešto u mesari, čekaš da se pomeri.
Не видим уопште разлог постојања окретнице у Камендолу за линије којима Камендол није почетно/крајње стајалиште, већ из улице 21. Августа може одмах скренути у улицу Крчевина и обрнуто.

Умчаре је прича за себе, прилив саобраћаја је огроман због везе са аутопутем и самог чворишта на југу из правца свих насеља, без паркинга, без аутобуске окретнице, чак шта више сматрам да улице немају капацитет за тренутни обим саобраћаја као ни да коловоз није довољне ширине ,све у свему тамо је прави џумбус којем се решење не види
 
Vrh