Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Lekici mi hvala bogu ne trebaju, ti vidi nadji neke za lecenje prigradskih kompleksa.

Roditelji mi zive na nbg od 1972, koji jeste bio i periferija i spavaona u rangu danasnje borce, tvog lepog zeleznika ili resnika. Ali nbg je od tada do danas postao integralni deo tog urbanog jezgra, a borca, zeleznik i resnik to JOS UVEK NISU (a kad ce ne znamo :lool: ). U nekim realnim projekcijama, pitanje je kada ce i da li ce uopste. Do tada ste prigrad, prosto i jednostavno, svidelo se to tebi ili ne.
Stara bezanija, visnjica, mirijevo su primeri kako se neko pribeogradsko selo integrisalo u grad, ti za sad nisi, ne moras, pobogu, toliko da places zbog toga.

Takodje, nbg je integrisan zdravom urbanistickom ekspanzijom, a ne stihijskim gradjevinskim divljastvom kakvo je prisutno u nazovi 'gradskim' naseljima gde minibus jedva prolazi, a trotoar je misaona imenica(mml, cvetanova cuprija, padina, divljina iznad jerkovica).
Tvoj lepi zeleznik, kao i borca i resnik, daleko vise lice na ova nazovi 'gradska' naselja nego na taj nbg od pre 50 god, pa je i poredjenje sa istim krajnje smesno.

Navodis broj od 1.3 mil stanovnika, koji su, kako kazes, 'svi fizicki spojeni u jednu celinu', a prvi ti nisi spojen, niti su to borca i resnik.

Vec sam naveo primer zemun polja, potpuno urbanog, ali i pored toga, DE FACTO, prigradskog naselja, tako da ovo tvoje 'urbano, turbo, ludo' nema blage veze sa bilo cim sto sam napisao.
 
Ha ha, pa o tome i pricam, izmedju kotezkog puta i ivana milutinovica ne postoji ulica gde mogu dva auta ljudski da se mimoidju.

I kaludjerica je, veoma malim delom, spojena sa beogradom, pa je opet prigrad, isto kao i borca.

A za banatski beograd je velika steta sto nije doziveo sudbinu novog beograda, ono sto je tamo metastaziralo je ruglo koje se sada ne moze ispraviti.
 
Bumbare, veruj mi, od svih naselja gde je totalno ruglo i sramota, Zemun Polje je generalno sada ogroman problem, narocito uvece kod ZS Zemun Polje... Altina je u Bermudskom Trouglu pored Galenike, naselje koje dozivljava neverovatnu ekspanziju, zivi sad bukvalno 24 sata dnevno, koliko god isto bilo "divljacko i dodjosko", ono je mesto bukvalno gde samo prevoz treba dovesti na neku normalu i bice super, sta da kazem kad u 01:00, 02:00 izlaze ljudi iz kafica najopustenije...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498361#p498361:2y54sq5t je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Уто Дец 05, 2017 6:02 pm[/url]":2y54sq5t]Ha ha, pa o tome i pricam, izmedju kotezkog puta i ivana milutinovica ne postoji ulica gde mogu dva auta ljudski da se mimoidju.

I kaludjerica je, veoma malim delom, spojena sa beogradom, pa je opet prigrad, isto kao i borca.

A za banatski beograd je velika steta sto nije doziveo sudbinu novog beograda, ono sto je tamo metastaziralo je ruglo koje se sada ne moze ispraviti.

Имаш Зрењанинац! :bash:

И то ругло је исто Београд. :mrgreen:
 
A koliko je zrenjaninac daleko od ljudi izmedju koteza i stare borce? :bash:

@dragan
Busije i altina su normalno isparcelisana naselja sa normalnom sirinom ulice, jesu dodjoska, ali uopste nisu divljacka kao pomenuta sa ist i sev strane.

A to sto nema nocni je djp kriminal, pa dovoljno je samo da 706 svrati u galeniku, a da 704 ide kao dnevni 707.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498392#p498392:5uoygb01 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Уто Дец 05, 2017 7:29 pm[/url]":5uoygb01]A koliko je zrenjaninac daleko od ljudi izmedju koteza i stare borce? :bash:

@dragan
Busije i altina su normalno isparcelisana naselja sa uglavnom normalnom sirinom ulice, jesu dodjoska, ali nisu nimalo divljacka kao pomenuta sa ist i sev strane.

A to sto nema nocni je djp kriminal, pa dovoljno je samo da 706 svrati u galeniku, a da 704 ide kao dnevni 707.



Стара Борча? Какве везе има Стара Борча... Знаш ли ти бре колика је Борча? :mrgreen: :lool:

Шалу на страну. Не можеш да кажеш да није спојено самим ти што неки крај штрчи. :grand:
 
Da rezimiramo :D

U gradaciji važnosti okretnice NE utiče

ni prisutnost domacih životinja :lol:
ni visina ni veličina ni gustina objekata koj je okružuju :lol:
ni da li je veca ili manja udaljenost od Terazija :lol:

U gradaciji važnosti okretnice utiče iskljućivo :grand:

broj putnika
broj linija
broj vozila
frekvencija istih

Stoga da se vratim na okretnicu u Batajnici koja po takvim parametrima ima izuzetan veliki

broj putnika - uvecan prilv donosi Bgvoz, medjugradske i gradske atobuske dr. linije kao i van liniski ostali vidovi prevoza putnika
broj linija - u uvecanom broju linija učestvuju više kružnih lokalnih GSP linija kao i školske GSP linije NE racunajuci privatne prevoznike
broj vozila - svaka navedena linija u odnosu na takt ima više vozila te kada se saberu samo GSPova vozila čine veci broj
frekvencija - kada se saberu svi polasci ulazi u grupu visoke frekventnosti

Te jasno sam ukazao na propust i loše rasporedjivanje otpravnika na okretnicama jer
daleko ,,slabije,, okretnice imaju otpravnika koj vodi računa o radu i redu
a daleko ,,jače,, okretnice kao sto je Batajnica jesu grubo zanemarene bez otpravnika

Naravno da za to nisu krivi otpravnici
nego grubo i namerno zanemarivanje nastalo je od visoko stručnih nadležnih ljudi jer
poDcenjuju umesto da procenjuju čineci to po nekoj lokaciskoj i ne stručnoj bahatoj proceni :dil:

Strašno koliko nas Afrikanizuju a sebe prikazuju da rade kako im se može....a ne kako treba... :rant:
a primaju novac upravo od onih koj ih placaju da rade ispravno. :(

a rangiranje okretnica ....
pa obićna i čista matematika .....uporedjivanje sabranih podataka svake okretnice
a još lakse je i nj. pokrivanje sa postojecim otpravnicima prema takvoj rang listi

Ne trebaju novi troškovi, ne trebaju novi zaposleni, ne trebaju nove ,,kućice,,
samo bolje rasporedjivanje

a ako ima para naravno da treba uvecati za boljitak
:sesir:
 
Ma ne vredi boco da se zalis sto je haos i sto nemas otpravnika, sad ce diško prepodobni da ti odgovori 'ako ti se ne svidja okretnica - slobodno je zaobidji'. Konstruktivniji argument se odavno nije pojavio na forumu. :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498349#p498349:1yc6e2u7 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 05 Dec 2017 17:21[/url]":1yc6e2u7]Lekici mi hvala bogu ne trebaju, ti vidi nadji neke za lecenje prigradskih kompleksa.

Roditelji mi zive na nbg od 1972, koji jeste bio i periferija i spavaona u rangu danasnje borce, tvog lepog zeleznika ili resnika. Ali nbg je od tada do danas postao integralni deo tog urbanog jezgra, a borca, zeleznik i resnik to JOS UVEK NISU (a kad ce ne znamo :lool: ). U nekim realnim projekcijama, pitanje je kada ce i da li ce uopste. Do tada ste prigrad, prosto i jednostavno, svidelo se to tebi ili ne.
Stara bezanija, visnjica, mirijevo su primeri kako se neko pribeogradsko selo integrisalo u grad, ti za sad nisi, ne moras, pobogu, toliko da places zbog toga.

Takodje, nbg je integrisan zdravom urbanistickom ekspanzijom, a ne stihijskim gradjevinskim divljastvom kakvo je prisutno u nazovi 'gradskim' naseljima gde minibus jedva prolazi, a trotoar je misaona imenica(mml, cvetanova cuprija, padina, divljina iznad jerkovica).
Tvoj lepi zeleznik, kao i borca i resnik, daleko vise lice na ova nazovi 'gradska' naselja nego na taj nbg od pre 50 god, pa je i poredjenje sa istim krajnje smesno.

Navodis broj od 1.3 mil stanovnika, koji su, kako kazes, 'svi fizicki spojeni u jednu celinu', a prvi ti nisi spojen, niti su to borca i resnik.

Vec sam naveo primer zemun polja, potpuno urbanog, ali i pored toga, DE FACTO, prigradskog naselja, tako da ovo tvoje 'urbano, turbo, ludo' nema blage veze sa bilo cim sto sam napisao.

Схваташ да ни једно, нула, и једног насеља у граду не потпуњава никакав нормалан стандард (који за сад није заведен, али 21. век је век разоткривања истине па ће и то бити)

Нема везе колико је то сређено. Нови Београд, колико год био лепо сређен и све то (иако су се стандарди радикално променили, сад видите како ћете да подзиђујете гараже и лупате паркинге). Такав огроман плански простор са великом густином је потпуно упропастио саобраћај, јер једноставно превише људи може да стане тамо, а околни капацитет града за тај саобраћај није довољан (погледај: гужве на аутопуту свако јутро које иду до Бубањ Потока), тако да џаба и дијамант ако је у септичкој јами
 
Jedini saob problem na nbg su mostovi, a ne same ulice koje su sve visokokapacitetne. TRI mosta su mogla da se naprave za spucane pare na lepotana harfu i njegovu monstruoznu raskrpetlju.
 
У неку руку да. Проблем мостова је што функционишу као левак, те се на нпр. Бранков мост сливају три булевара (Тесл, Пупин, АВНОЈ). Моје неко виђење је да би још два моста и један проширен са прекомпоновање одлива саобраћајница поправила ситуацију да имамо следећу слику:
-бул. Н. Тесле - Бранков мост - Бранкова улица...
-бул. М. Пупина - Стари мост (проширен на 2+2+трамвај) - Карађорђева - Немањина/тунел до Деспота Стефана...
-бул. АВНОЈА (продужен и поред хајата и преко насеља Старо сајмиште) - нови мост (минимум 2+2+метро) - нове саобраћајмице Београда на води - Савски трг-Немањина/Савска...
-бул. А.Чарнојевића - Газела - Мостар - Савска/Сарајевска/Кнеза Милоша/бул. Франше Д'Епереа/бул. Војводе Путника/бул. Војводе Мишића
-бул. М. Миланковића - нови мост паралелно са новим железничким - бул. Кнеза Александра Карађорђевића/бул. Војводе Путника
-бул. Хероја са Кошара - мост на Ади - Радничка-Чукаричка падина/Паштровићева-Пожешка/бул. Патријарха Павла/УМП тунел испод Топчидерског брда-Аутокоманда...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498404#p498404:3qasa3ev je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 05 Dec 2017 19:06[/url]":3qasa3ev]Ma ne vredi boco da se zalis sto je haos i sto nemas otpravnika, sad ce diško prepodobni da ti odgovori 'ako ti se ne svidja okretnica - slobodno je zaobidji'.
Konstruktivniji argument se odavno nije pojavio na forumu. :lool:
Pa hvala :D
Polaskan sam konstatacijom ....samo razuma je u Bgdu ostalo premalo... sakrio se negde i ćuti skriven cekajuci bolja vremena :lol:
:sesir:
 
izvinite za produzavanje offtopica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498197#p498197:z69ksmn7 je napisao(la):
solecar » Uto Dec 05, 2017 12:58 am[/url]":z69ksmn7]Znamo za tu priču , i to poodavno , mi koji smo malo duže ovde ... :) , a i poenta nije na tom liku , već na tome da i u delovima grada koji su bliže centru imamo "životinjske farme" , a ipak te delove grada nje nazivamo "selima" i sl.

ko je reko da mali mokri lug nije selo?
 
Sobzirom da po centru grada preskacemo "zivotinjske izlucevine", ceo grad je selo.

No po definiciji, selo je naselje u kojem je pretezna delatnost stanovnistva poljoprivreda.

A da se sad okanete gluposti i forsiranju svoje percepcije na temi koja blage veze nema sa tim?

Nikome od vas ne zapada za oko sto 10 godina nakon rekonstrukcije okretnice na B.Brdu, gde okrece desetine linija postoji samo jedna jedina nadstresnica, ali diskutujete o (za ovu temu) nebitnim stvarima? ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ево, да ја дам предлог формирања новог терминуса:

Сурчински пут

Место: Спој Грчке и Сурчинског пута са Спољном магистралном тангентом.

Основни садржаји:
- Трамвајски терминус
- Паркинг на више спратова за "парк енд рајд".
- Бициклистичко паркиралиште испод надстрешница.
- Перони за пролазне линије, постављена тако да се приликом преседања не прелази улица са аутомобилским саобраћајем, и са могућношћу чекања поласка по реду вожње (пеглање реда вожње).
- Перони за линије аутобуса за које је то почетна станица.
- Простор за возила у квару, резерви, или која на крајњој станици чекају на полазак.
- Службене просторије, за возаче и диспечере.
- Затворена чекаоница због путника линија са ретким редом вожње, или које касно увече имају редак ред вожње.
- Комерцијални садржаји (одредити зону за киоске, пекаре и слично).

Условна инвестиција: Завршетак Спољне магистралне тангенте, са изменом и допуном планова. Осим новог терминала јавног превоза, трамвај од ТЦ Блок45 до Бежанијског гробља.

Линије:
Трамвајске: 7 и 8. (за Баново брдо - Сурчински пут узети број 8, а 13 вратити Калемегдан - Баново брдо).
Ка Сурчину: 603, 604 и 605.
Ка Бежанијској коси и Земуну 74, 75 и 612 (Сурчински пут - Бежанија - Железничка станица Земун - Нова Галеника) .
Ка Савским блоковима: 94.
Пролазне линије: 71, 72, 601, 610.

Перони:
Сурчински: 71, 72, 601, 603, 604, 605, 610.
Бежанијски: 72, 74, 75 612.
Војвођански: 71, 601.
Блоковски: 7, 8, 94, 610.
Излазни перони.

Оправданост инвестиције, критеријуми за вредновање:
1) Побољшање компоненти квалитета једноставност коришћења, поузданост, услови на станицама, ниво интеграције и удобност.
2) Побољшање безбедности саобраћаја, посебно пешака-преседача.
3) Снижење трошкова транспортног система кроз веће коришћење трамваја, смањење дрндања празних возила до Блока 45 (чак 9 линија данас, као да је тамо неки универзитет, тржни центар, сајмиште, железничка станица, а оно ништа).
4) Утицај на смањење притиска на постојећа паркинг места.
5) Квалитетна веза са најважнијим аутобуском и железничком станицом за западни део града.
6) Боља опслуга једног од највећих гробаља у Београду, за које постоје планови проширења.
7) Утицај на развој пословних зона, који проистиче из развоја трамвајске мреже.
8 ) Бољи приступ аеродрому из различитих делова града.
 
Ako sam dobro razumeo , ono što su Došljak i još neki na temi o Slaviji predlagali , da onaj kaldrmisani deo kod Narodne banke postane okretnica linija sa okretnice Birčaninova , postaje okretnica linije A1.

izvor: bgprevoz.rs
 
Значи приближили су потенцијалне госте Хилтону а удаљили их од хотела Славија :D Да се сете само да ту могу и терминус Бирчанинова да изместе.
 
Немам искуства у дописивању са институцијама а искрено нисам сигуран ни коме тачно треба да се пише и на коју адресу :(
 
Karlo, da li znas migracije ljudi po Savskim Blokovima? Ukoliko je taj tvoj predlog ispunjen, ostavljas na milost i nemilost opet katastrofu u 95... Da li ti je zelja to? :)
 
Linija 95 jeste katastrofalna, ali je ljudi vole, ja mislim da je to zbog fetiša, jer kad god idem tamo, uvek se snađem da je ne koristim, ali drugi ipak trče kao da im meda nude u 95.
 
Vrh