Šta je novo?

Ноћни превоз / Noćni prevoz

Noćne linije koje su uvedene jesu prekopotrebne, i slažem se da su građani kojima smetaju svraćanja izuzetno razmaženi, ali da je linija 581N skaradna, skaradna je.
Uveo je čovek iz fotelje, koji nikada tu liniju nije prešao busem. Poenta noćmog prevoza je da naselja koja nisu imala noćni prevoz, dobiju, a ne da ti noćni autobus prolazi pored kuće a ti da mu mašeš i da ti ne znači ništa. Linija 581, obična, dnevna, kada ide van vršnog perioda, posebno poslednji polasci, nikada ne putuje primetno duže od 581E, jer u to vreme nema velikog protoka putnika, i ne zaustavlja se na većini stajališta, jer niti ko čeka na stajalištu, niti ko izlazi. Poslednji dnevni 581 iz Lazarevca, bio je doslovce brži od 581E u vršnom periodu. Znači, retko kada bi se zaista dešavalo da 581N u praksi stane na stajalištu Velike Dubrave, Peštan i sl. ali, ako jednom u 100 godina neko od par stanovnika koji koriste ta stajališta ima neke obaveze po gradu u kasne sate, zbog čega mu ne omogućiti autobus?
Problem je što to rade mediokriteti, ljudi koji se apsolutno ne razumeju u stanje na terenu. Linija 581N ima smisla jedino ako staje na svakom stajalištu kao i 581.
 
И увести 560Н за Барајево, Бождаревац, Велики Борак, Гај, Баћевац и остала околна места. За Лазаревац, Младеновац и Сопот би се могле увести локалне ноћне линије чији ће се поласци поклапати са 581Н, 493Н и увести само за Сопот 465Н.
 
Vrh