Šta je novo?

Ноћни превоз / Noćni prevoz

Ne samo ovde, već i na drugom mestima sam pročitao da ljudi nisu zadovoljni što im linija ne ide direktno od centra do njihovog naselja bez usputnih svraćanja. A da li se iko ikad zapitao koliko bi koštalo da svako naselje ima svoju liniju? I da li su u gradu spremni da toliko para izdvoje? Kol'ko do juče, kada se plaćao prevoz, maltene čitav potez 300 (ovo navodim kao primer jer znam) je jedva imao putnika za minibus, a od kako je postao besplatan, ni solo bus nije bio dovoljan.​
 
ma ljudi su razmaženi. mnogo mu je da da 150 dinara za jednu vožnju, ali kad je besplatno, odma se guraju. a niko ne razmišlja koliko košta da oni ne moraju da idu kući peške.
 
Ne samo ovde, već i na drugom mestima sam pročitao da ljudi nisu zadovoljni što im linija ne ide direktno od centra do njihovog naselja bez usputnih svraćanja. A da li se iko ikad zapitao koliko bi koštalo da svako naselje ima svoju liniju? I da li su u gradu spremni da toliko para izdvoje? Kol'ko do juče, kada se plaćao prevoz, maltene čitav potez 300 (ovo navodim kao primer jer znam) je jedva imao putnika za minibus, a od kako je postao besplatan, ni solo bus nije bio dovoljan.​
Haha, isto i na mojoj noćnoj liniji, s kombija na autobus pa i on prepun. Ne znam šta da mislim o činjenici da 150 dinara pravi toliku razliku.
 
Ja sam pisao još dok je bila naplata gradskog prevoza, da bi bilo dobro da se uvede kategorija mesečne / polumesečne karte koja bi bila nešto skuplja a važila i za noćni prevoz.​
 
Zna li na kraju neko koji polazak 304N ide do Grocke, onaj u 1.10 ili u 2.30?
 
Kada se ode na bgprevoz.rs ne pise to..
Mora da se izabere poseban polazak iz padajućeg menija:
1757428437792.png
 
Zar nije bolja ideja da 302N udje u VML i izadje na lastu do grocke a 304N u mml pa kroz klenak u kaludjericu?

(I da se vrati da se placa nocni - a i dnevni prevoz)
 
(I da se vrati da se placa nocni - a i dnevni prevoz)
По мени никако, тек сад неће нико плаћати превоз, а камоли кад је била наплата. Знам да не иде, да не може превоз да се одржи на дуге стазе ако је бесплатно, али не можеш очекивати од људи да плаћају.
 
Bolje ista da naplate nego nista. Trecina ljudi je placalo prevoz. Ovako sve iz budzeta ide.
 
Dugo nisam pratio dešavanja po ovom pitanju (živim u inostranstvu), i moram da pohvalim da se nešto pametno desilo po ovom pitanju:
18N i 95N sa kraja na kraj grada.
860N, 581N, 405N za Obrenovac, Lazarevac, Ripanj i Barajevo.

Nije se zaokružio stndard o kojem sam pisao ranije na ovoj temi, ali je napravljen naki pomak.
 
860N, 581N, 405N za Obrenovac, Lazarevac, Ripanj i Barajevo.

Nije se zaokružio stndard o kojem sam pisao ranije na ovoj temi, ali je napravljen naki pomak.
Неупотребљиве. 581Н не стаје на свакој станици дуж Ибарске и ван ње, са 405Н ти треба 300 година до Барајева, 860Н исто не служи ничему.
 
Da li ste neki put išli peške kroz Lipovačku šumu u 2 sata noći sa poslednje stanice 511N? Nestajanje na svakoj stanici na Ibarskoj jeste glupost, ali da li vi predstavljate o čemu govorite? U to vreme je pitanje doći ikako pre 6 ujutru do tih naselja.
 
2 поласка не служе ничему. Барајевци ће опет морати свкако пешке Липовачком шумом јер ће брже стићи него са идиотском 405Н.
 
2 поласка не служе ничему. Барајевци ће опет морати свкако пешке Липовачком шумом јер ће брже стићи него са идиотском 405Н.
Ne vrti se svet oko Barajevaca 405N je za one kojima je namenjena veona korisna
U ostalom od Slavije do stanice u Barajevu stize se za 45 min.Ripanj je trebao da dobije barem jos jedan polazak i Studentski trg kao polazno stajaliste kao i svi drugi pa ipak nije zbog Barajeva.Pa sta sad treba da kukumavcimo i lupetano i davimo sve ostale na forumu
 
560Н паралелно са 405Н да иде или 581(Е)Н да свраћа у Барајево, доста је одсечено идиотским увођењем 405Н до Барајева.
 
ma noćni prevoz je generalno ceo idiotski, i tamo gde imaš više linija da prolaze, vozila prođu u razmaku od 5 min umesto jedno na svakih 15 minuta recimo. ceo djp smeniti pod hitno.
 
ma noćni prevoz je generalno ceo idiotski, i tamo gde imaš više linija da prolaze, vozila prođu u razmaku od 5 min umesto jedno na svakih 15 minuta recimo. ceo djp smeniti pod hitno.
Само је линија 27Н профитирала јер има поласке на пола сата, остало катастрофа и ужас.
 
Ne vrti se svet oko Barajevaca 405N je za one kojima je namenjena veona korisna
U ostalom od Slavije do stanice u Barajevu stize se za 45 min.Ripanj je trebao da dobije barem jos jedan polazak i Studentski trg kao polazno stajaliste kao i svi drugi pa ipak nije zbog Barajeva.Pa sta sad treba da kukumavcimo i lupetano i davimo sve ostale na forumu
Није због Барајева него да би СНСтреЛаст(р)а могла да млати километре. Не смеју да уђу у тзв. зону 1.
 
Jel zna neko kakonse nocas organizuje nocni prevoz. Npr 37 ima u 2:10 i 3:20. Autobus ode u 2:10 i napravi krug i kada se vrati na trg opet mu je 2:10. Da li nocas imaju polazak više?
 
Vrh