Šta je novo?

Косанчићев венац - ревитализација

Naravno... stigle su i kamere, nismo ni sumnjali. Folic, Zavod za zastitu spomenika, Beograd put... svi su tu i uz tapsanje i ovacije rekli Beogradjanima da su radovi zavrseni... Moram priznati - dobro koncipirana izlozba uz prigodan tekst onoga sta su sve hteli (a ne bas skroz) uradili. Sada je valjda svima jasno zasto su se radovi razvlacili toliko. Sledece je otvaranje Gracanicke, koja stoji zatvorena (i ako zavrsena) vec nekoliko meseci i pravi neopisive guzve svako jutro i popodne. Nju ce valjda da otvore 3.3.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519675#p519675:21w9bk8d je napisao(la):
direktor » Ned Feb 25, 2018 12:02 pm[/url]":21w9bk8d]
Bandere sa rasvjetom su morale biti negdje obrni okreni
Pa nisu morale bas uz same zgrade....
 
@ Direktor Наши одговори написани су Вуковицом.

Sta je sporno u povecanju trotoara za jedan metar

У праву сте, нисмо били довољно прецизни: за по један метар са сваке стране, дакле коловоз је сада ужи за цца 2 метра него што је био. Мислим да смо то већ обрадили у некој претходној објави, да поновимо одговор: ради се о ревитализацији и рестаурацији, не о мењању изгледа и давању потпуно новог изгледа који улица(улице) никада није имала (постоје фотографије које то могу да докажу) или ми нешто нисмо схватили на прави начин или нас је неко обмануо?
Да поменемо да су мајстори који су радили калдрму на КВенцу када су упитани: зашто стављате камен који није калдрма са венца, шта се десило са калдрмом?
Њихов одговор је био: нема довољно калдрме па смо морали да донесемо и другог камена.
Ако је површина подлоге на коју се враћа калдрма на целој дужини улице ужа за цца 2 метра, како онда може да фали калдрме која је однета? Зар не би требало да је има вишка?
Наравно остали смо без одговора и на ово питање.

Bandere sa rasvjetom su morale biti negdje obrni okreni

Laza G. вам је одговорио, да поновимо и ми исти одговор: не да су уз зграду него на 20 цм од прозора тако да дан у тим собама никада не престаје, кренули су бандеру за расвету да поставе по средини колског улаза у двориште (срећа па је било неког паметнијег да се са њим споразумемо) и то све са идиотским објашњењем: тако је по пројекту?!?!??!?
И оне овакве какве су сада постављене никада нису биле део ове целине (и за то постоје фотографије које то лако доказују). Сигурни смо да су постојала и другачија решења.
Морамо признати да је њихов изглед ствар укуса.
Наша највећа примедба је положај истих.

Koje ventile za vodu postoje ventili koji idu u zenlju a iznad ima samo mali otvor za prilaz sipke za zatvaranje

Управо на те и мислимо. Неколицина њих су остали затрпани, без отвора и шипке преко којих би их неко затворио, тако да ако буде требало да се заврну неко ће морати да копа цца 1-1,5 метара до њих.

Pa ispod kaldrme je uradjen noseci sloj asfalta on je stabilizator i izolacija

Тако је, само вода која прође кроз калдрму и коцке нема где да оде даље од тог слоја асфалта него у темеље зграда који нису хидроизлоловани. То се десило када је пукла цев на улазу у КВенац из правца Аустријске амбасаде, када је била последња киша, тада је у пар подрума било забаве за њихове власнике.

Da je traljavo uradjeno jeste pogotovo ulica kosancicev venac da je trebalo bilje trebalo je daleko bolje

Слажемо се.

Cak mislim da je radove trebalo raditi nakon uredjenja platoa bibiloteke galerije i nove zgrade bibiloteke patrijarsije

Апсолутно се слажемо.

Срдачан поздрав
 
MarkB posto ocigledno zivite na Vencu, sta kazete, koliko vise vrede stanovi posle ove intervencije poreskih obveznika u Vas kraj. Tj. Da li bi prodali Vas stan po ceni iz 2015. Cisto da bolje razumemo Vasu licnost.

Kakve veze ima sto su trotoari siri. Mi svi hocemo da izbacimo automobile iz centra pa samim tim i iz Venca.
 
@ neven_k

Не живимо на КВенцу.

Како су нам станари рекли, није ни мало пријатно живети овде. Наиме од пролећа до зиме нема спавања од сплавова.

О животу од 2016. до сада, нису имали речи хвале, напротив.

Не знамо разлику у цени некретнина. Можемо да се распитамо ако желите.

Цена стана у центру Београда варира од 1.000 до 2.000 Еура. У зависности од стања стана, спратности, квадратуре, локације....

За тротоаре и њихову ширину смо објаснили, поновићемо: улица никада тако није изгледала. Постоје светлописи (фотографије) који то и доказују.

Избацивање возила је идиотизам своје врсте. То нигде нико кога сматрамо нормалним није урадио на овом нивоу као што се ради и планира да се те ради у центру Београда (да се за саобраћај затворе улице од Студентског Трга до Господар Јованове или Јевремове).

А стан као и све остало вреди онолико колико вам неко у том моменту за њега понуди. Тако да цена пре подне може да буде већа од оне коју добијете као понуду после подне истог дана.

Избацивање возила из КВенца свакако неће позитивно утицати на цене некретнина. То је наше мишљење.

Срдачан поздрав
 
Ok, ocigledno je da svako ima svoje misljenje i da nema potrebe da se dalje svadjamo i opterecujemo forum i diskusiju.
 
Zute trotoarske ploce su po snegu bas klizave. Ove sto preovladjuju naravno nisu klizave, jer em su po prirodi neravne, em su ih neravno postavili.
 
4280a49b985a9dede2c1c36a5dba6768.jpg
Spustanje do Karadjordjeve mora biti slobodno.

Ove frontalne (ka reci) stracare u pozadini. Treba napraviti prolaz - terasu.
 
@ neven_k

Наравно да свако има своје мишљење које ствара прикупљањем података и обрађивањем истих.

Свако треба да пита све што га занима, не постоји глупо питање, постоји само глуп одговор.

Наравно да се сви не слажемо око сваке теме. И не треба да се сложимо. У разликама и јесте лепота овога света.

Не свађамо се, никада то не радимо (жао нам је ако сте стекли такав утисак).
Износимо своје мишљење које мора бити поткрепљено истином, истина нам је једино мерило.

Не сматрамо да смо оптеретили форум, нити сматрамо да било ко ко се држи теме исти оптерећује.

Дискусија треба да постоји око сваког питања, само док је у оквирима истине, квалитетна, пристојна, аргументована и усмерена ка унапређењу теме којом се бави.
Нико не зна све, нико се научен није родио, заједништво треба да буде наша снага а не нешто што нас оптерећује.
У супротном, то није дискусија већ губљење времена.

Срдачан поздрав,
 
Kazes ranije nije sproveden toplovod da li je i koliko stanara iskszalo zelju uopste da se prikljuci na istu
I bili spremni da plate prikljucke za istu
 
@ Direktor

Одлично питање,

Топловод је нама запао за око из једног разлога: када је почела реконструкција на КВенцу септембра 2016. после склањања калдрме прво и једино што су месецима радили на КВенцу је управо топловод.

Слажемо се са вама да је економски моменат битан за било шта.

Питали смо све станаре са којима смо у контакту, сви одговорно тврде да их нико званично није контактирао на тему топловода.

Далеко од тога да су сви заинтересовани за даљинско грејање, од људи са којима смо у контакту једно 30-40% су начелно заинтересовани.

На послетку он није постављен ни на целом КВенцу а у Задарској и Сребрничкој.

По речима извођача радова није ни било планирано његово постављање (као што није била планирана канализација, која није ни такнута).

Свакако да то није мали посао, али поставити инсталације и увести их у зграде, тада, када је калдрма и све остало подигнуто, сложићемо се да је прилика била изузетна.

Реално, цео Квенац, Сребрничка и Задарска имају цца 500-600 метара. То није не знамо колики трошак, а свакако би био исплатив.

Надамо се да смо били од помоћи.

Срдачан поздрав,
 
Cena renoviranog stana na KV je skocila na 3000 EUR po kvadratu. Pre rekonstrukcije je bila oko 2000 EUR. Cene zakupa takodje...

Predsednik skupstine stanara zgrade na KV (sa "0" klima)
 
Bravo za ZERO KLIMA! Nek ide i na 4000 :) kad je tako...
 
Колико Београд изгледа лепо кад је заправо бео

просто да се човек запита зашто се толико инсистира на сивилу

сивом мобилијару сивим фасадама сивим плочницима сивим бандерама сивим стубићима, сивим жардињерама итд.
 
@Cloud :) Posto se radi o javno-privatnom partnerstu, iskesiraces stanarima samo "lapo" za garazu. Dodju ti po 500e po kvadratu za povecanu vrednost stana :)

Salu na stranu, nazalost vec nekoliko godina zivim pod "suncem tudjeg neba" i preko BB se, kao i mnogi forumasi ovde, informisem o napretku radova, pokusavam da ubijem nostalgiju ka zavicaju i pripremim se za brutalan povratak kada mi "ne produze ugovor" :) U tom smislu, i uz ogradu da komentarisem sa "udobne distance" od 2.000km i da je to moje individualno misljenje, smatram da su stanari KV-a i ostalih urednjenih ulica/celina poslednji koji treba da se zale, bez obzira sto su radovi trajali nedopustivo dugo i da su u odrdjenom delu uradjeni katastrofalno - mislim prvenstveno na postavljanje "iconic" kaldrme u samoj ulici KV. Stanje vecine zgrada i ulaza do rekonstrukcije su predstavljali sramotu, ne samo za mali broj ljudi koji tu stanuju, vec i za celu zemlju jer je oduvek tuda prolazio veliki broj turista i divio se "post-apokalipticnom smeku", "kokainskm siku" (naravno i dileri su tu da bi se zaokruzio ceo dozivljaj) i "rage against the machine" atmosferi ruiniranih i grafitima unakazenih fasada. Mislim da su do rekonstrukcije bukvalno 3-4 zgrade bile propisno uredjenje, sto individualnim naporima pojedinaca, sto skromnim programima "za vasu zgradu". Bilo bi fer reci I da je rekonstrukcija u odrecenim segmentima solidno uradjena - restauracija ulaznih vrata zgrada, unificirano i novo kovo gvozdje na podrumskim prozorima i u prizemljima, osvetljenje fasada u vecem delu (ne racunajuci transformatore isod samog Ivana K)... navodim samo direktne benefite za stanare, pored samih fasada.

Uz duzno postovanje stava MarkB-a, kao sto sam veliki protivnik klima, jos sam veca opozicija automobilima u ovakvim pesackim zonama, osim za vanredne situacije, jer u potpunosti ponistavaju I negiraju efekte rekonstrukcije.

Da sumiram, meni je licno cela rekonstrukcija KV-a ostavila "slatko-gorak" utisak u ustima. Kao covek koji je cesto pravio greske u svojoj karijeri, ja bih jednostavno uzeo oprobani "Strabag", ili ko je vec radio Zadarsku, i preraspodelio/dokupio kamen u roku od nedelju dana, kada vec postoji dobra podloga, te se moze relativno brzo igrati puzzle-a... I izbacio odmah automobile.

Ovo je fotka sa mobilnog iz 2009-e, kako je "pattern" kaldrme izgledao...
 
Nazalost ne postoji cak ni "dobra podloga". Pisao sam vec ovde kako su asfaltirali podlogu OKO mesta gde je kuljala voda iz nove cevi.
Kako je mesecima stajala podloga bez da su ista radili, jasno se videlo kako je na nekoliko mesta podloga ulegla. To se sve samo zabasurilo nanosenjem sloja preko.
 
Kad misle vise da dignu te stubice i rastjeraju kola sta se ceka pismena pozivnica
 
U Zadarskoj i Fruskogorskoj je ostavljeno vidljivo mesto gde treba da idu potapajuci stubici. Na KV nema nigde predvidjenih mesta. Ne znaci da nece naknadno da buse.
 
Vrh