@Cloud
Posto se radi o javno-privatnom partnerstu, iskesiraces stanarima samo "lapo" za garazu. Dodju ti po 500e po kvadratu za povecanu vrednost stana
Salu na stranu, nazalost vec nekoliko godina zivim pod "suncem tudjeg neba" i preko BB se, kao i mnogi forumasi ovde, informisem o napretku radova, pokusavam da ubijem nostalgiju ka zavicaju i pripremim se za brutalan povratak kada mi "ne produze ugovor"
U tom smislu, i uz ogradu da komentarisem sa "udobne distance" od 2.000km i da je to moje individualno misljenje, smatram da su stanari KV-a i ostalih urednjenih ulica/celina poslednji koji treba da se zale, bez obzira sto su radovi trajali nedopustivo dugo i da su u odrdjenom delu uradjeni katastrofalno - mislim prvenstveno na postavljanje "iconic" kaldrme u samoj ulici KV. Stanje vecine zgrada i ulaza do rekonstrukcije su predstavljali sramotu, ne samo za mali broj ljudi koji tu stanuju, vec i za celu zemlju jer je oduvek tuda prolazio veliki broj turista i divio se "post-apokalipticnom smeku", "kokainskm siku" (naravno i dileri su tu da bi se zaokruzio ceo dozivljaj) i "rage against the machine" atmosferi ruiniranih i grafitima unakazenih fasada. Mislim da su do rekonstrukcije bukvalno 3-4 zgrade bile propisno uredjenje, sto individualnim naporima pojedinaca, sto skromnim programima "za vasu zgradu". Bilo bi fer reci I da je rekonstrukcija u odrecenim segmentima solidno uradjena - restauracija ulaznih vrata zgrada, unificirano i novo kovo gvozdje na podrumskim prozorima i u prizemljima, osvetljenje fasada u vecem delu (ne racunajuci transformatore isod samog Ivana K)... navodim samo direktne benefite za stanare, pored samih fasada.
Uz duzno postovanje stava MarkB-a, kao sto sam veliki protivnik klima, jos sam veca opozicija automobilima u ovakvim pesackim zonama, osim za vanredne situacije, jer u potpunosti ponistavaju I negiraju efekte rekonstrukcije.
Da sumiram, meni je licno cela rekonstrukcija KV-a ostavila "slatko-gorak" utisak u ustima. Kao covek koji je cesto pravio greske u svojoj karijeri, ja bih jednostavno uzeo oprobani "Strabag", ili ko je vec radio Zadarsku, i preraspodelio/dokupio kamen u roku od nedelju dana, kada vec postoji dobra podloga, te se moze relativno brzo igrati puzzle-a... I izbacio odmah automobile.
Ovo je fotka sa mobilnog iz 2009-e, kako je "pattern" kaldrme izgledao...