Šta je novo?

Историја београдског урбанизма

164848270_10215108721110107_8998746571951566432_n.jpg
161416157_10215054266628779_1587372131402413871_n.jpg
161293162_10215054265708756_967096324676016444_n.jpg
160100594_10215044675068996_7455207070829400120_n.jpg
157353558_10215000982176701_4689926520410594733_n.jpg
157181225_10215000981016672_1496112499365128822_n.jpg
153908713_10214965653693511_6229626355321607321_n.jpg
153755276_10214965651853465_3282193511364250475_n.jpg
 
Много су се куробецали а урадили 1/1000 тога. И Нови Београд су на једвите јаде завршили (чак и то не до краја)

Но, занима ме нека мало старија "типска" градња за коју се не зна ништа и тешко се примети.

Наиме, зграде уз Северни Булевар на раскрсници са Љубице Луковић - малтене су све сад надограђене и скарабуџене, али када се зађе у околне улице види се да су све рађене по истом пројекту. https://www.google.rs/maps/@44.8087323, ... authuser=0

Исто тако, некакве зграде у Вишњичкој Бањи у сред шуме, које ће се рушити због СМТ-а: https://www.google.rs/maps/@44.8166408, ... authuser=0
 
Лепо објашњен настанак Врачара око Јужног булевара 9:45.
 
Занимљиво решење за Аутокоманду и амбициозни планови за цео потез дуж аутопута. Штета што је мали део реализован.
 
Железничка станица на Аутокоманди уместо Прокопа, вазда је деловало као боље решење, мада скупље
 
Bar jedna stvar je konstantna: u Beogradu su majstori za arhitektonske makete uvek imali pune ruke posla :)
 
Vrh