Šta je novo?

Идеје за ширење београдског трамваја

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605845#p605845:4dmsm8ux je napisao(la):
Siniša » 03 Mar 2019 17:43[/url]":4dmsm8ux]Hvala SRBO :kk:

Pronašao sam plan na netu, ne sviđa mi se ukidanje kraka prema okretnici Blok 45.

То је зарад СМТ-а. Не заборави дуго планирани тунел под адом
 
Do tog tunela ima da se dosta save ulije u dunav
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606581#p606581:14zgaycp je napisao(la):
SRBO » 06 Mar 2019 11:53 am[/url]":14zgaycp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605845#p605845:14zgaycp je napisao(la):
Siniša » 03 Mar 2019 17:43[/url]":14zgaycp]Hvala SRBO :kk:

Pronašao sam plan na netu, ne sviđa mi se ukidanje kraka prema okretnici Blok 45.

То је зарад СМТ-а. Не заборави дуго планирани тунел под адом


Ruku na srce, nacrt tog PDR-a nigde ni ne pominje ga će se krak tramvaja od J.Gagarina do okretnice u Bloku 45 na Savi ukinuti. Samo govori o planiranom produženju trase duž budućeg produženja J. Gaagarina u Donje Polje, iza Blokova 71 i 72, pored planirane lokacije za preseljenje buvljaka - "gradska pijaca za trovinu na malo neprehramebnom robom" i potonjem skretanju trase u desno, ka Vinogradskoj, na neku hipotetičku okretnicu koja je van obuhvata i I i II faze plana.
 
Бежанијској Коси трамвај и није потребан, само је потребно да се не праве мегаломанске монструм линије за које знам задњих годину дана да упорно траже 94 да пребаце горе!
 
U stepskom Beogradu treba uvesti tramvaj. Mislim na Palilulu i Zemun, mesta kojima treba više veza s gradom.
 
Нова брза саобраћајница. Нови београд-Сурчин. Требало би да има разделно острво од 5 метара. И јако ми је примамљиво да се ту провуку трамвајсе шине које би се после само прикључиле на Јурија Гагарина(Други крак).
Трамвај би се окретао око трга Зорна Ђинђића у Сурчину, а последња станица би му била Старо Сајмиште. На старом сајмишту не постоји трамвајска окретница што ме је увек копкало. Направити окретницу тамо где се данас и аутобуси окрећу. Уопштено потребно је више трамвајских окретница ради лакшег искључења из саобраћаја у случају квара.
Оваква линија ми је јако занимљива јер од Сурчина до блокова мање више пролази кроз ништавило. Тиме би било потребно мање стајалишта и ова линија би била такорећи експресна јер би јако брзо дошла до Новог Београда.
Да ли вам је оваква идеја занимљива и шта мислите о њој.
 
Свиђа ми се предлог. Такав трамвај би био буквално експрес превоз за Сурчин који би омогућио да се одређене линије потеза 600 скрате до центра Сурчина.
 
Нова брза саобраћајница. Нови београд-Сурчин. Требало би да има разделно острво од 5 метара. И јако ми је примамљиво да се ту провуку трамвајсе шине које би се после само прикључиле на Јурија Гагарина(Други крак).
Трамвај би се окретао око трга Зорна Ђинђића у Сурчину, а последња станица би му била Старо Сајмиште. На старом сајмишту не постоји трамвајска окретница што ме је увек копкало. Направити окретницу тамо где се данас и аутобуси окрећу. Уопштено потребно је више трамвајских окретница ради лакшег искључења из саобраћаја у случају квара.
Оваква линија ми је јако занимљива јер од Сурчина до блокова мање више пролази кроз ништавило. Тиме би било потребно мање стајалишта и ова линија би била такорећи експресна јер би јако брзо дошла до Новог Београда.
Да ли вам је оваква идеја занимљива и шта мислите о њој.
Sad sam tek video ovaj post. Pozdravljam ideju da se Surčin poveže sa tramvajem. Međutim, ovde vidim probleme.
Oko nove brze saobraćajnice nema stanovništva, tj. ima jako malo naseljenog područja, Time linija ne bi bila dovoljno popunjena. Pre sam da se tramvaj ide kroz Surčinsku ulicu. Oko nje ima ljudi. Slažem se da bude manje stajališta, time bi se ubrzao prevoz.
Drugo, razdelno ostrvo od 5 metara nije dovoljno za dvosmerni tramvajski saobraćaj. Može samo jedan kolosek. Za dva koloseka minimalno treba širina 6 metara. Obično je formula za razdelno ostrvo sa šinskim saobraćajem: 2 x širina tramvaja + 1,5 metara, ali nikako ispod 6 metara.
Okretnice na Trgu Z. Đinđića u Surčinu i na Starom Sajmištu mi se dopadaju. Jedino, da dodam, takva linija bi trebala biti interurban (tram-train), da ima prednost prolaza na raskršćima i da što više ima denivelisanih prelaza, ako je moguće.
 
Vrh