@Kesha
Bizarna stvar koja se tiče teških vozila jesu famozni crni branici istog profila sveprisutni kod autobusa (što nije bio slučaj ni kod čuvenog RTS-a), a izostali kod još težih tegljača.
Sad je New Flyer nudi u boji karoserjie, ali je i dalje budžast. Štaviše zadnja maska im je bolje uklopljena od prednje upropašćene takvim branikom. Sa druge strane, Evropska vozila predstavljaju suprotan ekstrem, pa bi mogli da pripaze o dizajnu i robusnosti zadnje maske.
Evropski autobus najlakše amerikanizovan nesumnjivo može biti pokojni
Iveco CityClass, i obrnuto New Flyer Xcelsior za nas interesantan
u trolejbuskoj verziji. Novabus LFS, ako izuzmemo zakošenu prednju masku još više odgovara evropskim po proporcijama prepusta i os. rastojanja. Ipak je to "kanadski Volvo" sa Cummins motorom.
Što se New Flyera tiče dovoljno da zadnji prepust niskopodizuju, dodaju četvrta vrata, ugrade lepljena stakla i staklena vrata
kao u Misisagi, odnosno da zadnji branik bude u boji karoserije a prednji pored toga i u ravni sa istom, tzv. "flush". Eventualno da skrate prednje osovinsko rastojanje, odn. produže prednji prepust i to bi bilo to.
Objektivno posmatrajući, za razliku od Evropljana oni neuporedivo bolje uklapaju krovne maske i na najstarijim vozilima tako da ne izgledaju glomazno, nezgrapno i nedosledno, uopšte neuklopljeno. Zahvaljujući tome portfolio gasnih, električnih i trolejbuskih verzija im je "vizuelno zaokružen" sa minimalnim razlikama, dok su dizeli ti koji odudaraju kao "kusi". U Evropi su oni norma, a svi ostali teške i neusklađene budževine sa nevešto vertikalno nastavljenim harmonikama van ravni, fuš tramvajskim ogradicama sa velikim zazorima, neskladnim isprekidanim linijama i opštim crnilom baznog/pozadinskog kolorita.