Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Већ 25 година у Сијетлу, САД, раде преко две стотине дизл-електричних аутобуса (dual-mode buses) италијанског произвођача Бреда. То су 18 метара зглобни тролејбуси за дизл агрегатом за премошћавање делова трасе без електричне мреже. Ови тролејбуси једним делом саобраћају подземно као "метро"
[attachment=0]Breda_dual-mode_bus_at_Westlake_station_in_Downtown_Seattle_Transit_Tunnel,_9-17-1990.jpg[/attachment]
 
^^Downtown Seattle Transit Tunnel deli trasu i sa hibridnim autobusima i LRT-om. Sada je kontaktna mreža samo za LRT.
 
Ovo je u Sjetlu je zaista veoma interesatno ,ali cini mi se da grad zbog nedostatka pravog metroa ili razvijene gradske zeleznice nije dovoljno povezan. Jako je tuzno gledati onakav biser od grada sa puno zelenila da bude uprljan sa autobusima... Mene neka tuga uhvatila.. :cry: :fijasko:
 
Danas sam prolazio sa drugaricom pored stanice kod Vuka, ona se zacudila kakva je ono skalamerija. :lol: Ivicnjak je i dalje raskopan, ne znam da li su pomerili i ispravili. Ali su iskopali oko stubova nadstresnice, pretpostavljam da je premestaju ovih dana.
 
Evo kako Salzburg brine o zaštiti životne sredine:
Naručili su 10 Solaris Trollino koji imaju baterije, te mogu da se kreću i bez kontaktne mreže (izvor: FB stranica Solaris-a)
 
Да ли је све спремно?
На Новом Београду изгледа све спремно. Приметио сам само 4 аутобуса а рекли су да ће их бити 5.

Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 2
У улици Краљице Марије изгледа мало ружњикаво.
Од два стубића остадоше само постаменти да неко у сумрак на њих сломије ногу. Остали стубићи су нестали!
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 4
Мајстори још чачкају нешто?
Pogledajte prilog 5
Још само да по граду поставе табле за стајалишта.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396487#p396487:3djttaov je napisao(la):
Čika Brana » Pet Jul 08, 2016 8:12 pm[/url]":3djttaov]Да ли је све спремно?
На Новом Београду изгледа све спремно. Приметио сам само 4 аутобуса а рекли су да ће их бити 5.

Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 2
У улици Краљице Марије изгледа мало ружњикаво.
Од два стубића остадоше само постаменти да неко у сумрак на њих сломије ногу. Остали стубићи су нестали!
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 4
Мајстори још чачкају нешто?
Pogledajte prilog 5
Још само да по граду поставе табле за стајалишта.
file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

Haha vec vidim za par dana da ce Romi ovaj ormaric nasilno da otvore i pokradu to sto ima u njemu naslovi po novinama: Zbog kradje kablova bakra i nasilnog otvaranja ormarica do daljnjeg ne saobracaju elektrobusevi itd...
 
Да ли се осим аутобуса планира куповина нових тролејбуса?

- Куповину нових тролејбуса држимо на "стендбају" јер смо кренули у причу са електробусима. Уколико се покажу како очекујемо, више нам се исплати да наставимо са набавком ових возила која не захтевају контактну мрежу и много су практичнија за одржавање, а цена је приближно иста.

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... u-istoriju
 
Realnije mi deluju ove trole , nego elektrobusevi. Sa njima bi mogli , uz zadržavanje postojeće mreže , da dobijemo bolju vezu trase 41 sa Vojislava Ilića , okolnim naseljima i gradskom bolnicom , za početak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396487#p396487:3nmimuu5 je napisao(la):
Čika Brana » 08 Јул 2016 08:12 pm[/url]":3nmimuu5]Да ли је све спремно?
На Новом Београду изгледа све спремно. Приметио сам само 4 аутобуса а рекли су да ће их бити 5.
@Чика Брано прoпустио си Солекарово објашњење на претходној страни:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395363#p395363:3nmimuu5 je napisao(la):
solecar » 01 Јул 2016 01:20 pm[/url]":3nmimuu5]Četiri od pet E-autobusa dopremljeni u Beograd, u saobraćaju oko 20. jula

Četiri od pet električnih autobusa koje je kupio Grad Beograd dopremljeni su i nalaze se na carini. Peti autobus biće dopremljen za nekoliko dana jer je bilo problema u transportu zbog štrajka u luci Pirej.
 
Moje korisničko ime se pravilno čita po Vuku. Znači ja sam "Sole car" , a ne "solarni automobil".
 
Онда си требао и код аватара да напишеш овако како си сад написао - одвојено, а не заједно, зар не Солекар.
 
Na avataru stoji samo "sole" , što ukazuje na to kako treba da se čita. A nick (korisničko ime) namerno pišem zajedno , jer sam primetio da neće na svim forumima da prihvati odvojeno , a i nalog sam ovde otvorio daleko pre ove verzije. Uz to , na gotovo svim forumima gde sam prijavljen , imam ovo korisničko ime i nigde nema problema sa pravilnim čitanjem.
 
Pa valjda Солецар :D
 
Ipak mi nije jasno, pored trolebusa i manje vise razvijenje mreze za njih, kupuju se e busevi po strasno velikoj ceni. Razumem ja kampanju i marketing, ali treba biti racionalan!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396317#p396317:2hi14gwb je napisao(la):
Zezeljko » Чет Јул 07, 2016 8:22 pm[/url]":2hi14gwb]Evo kako Salzburg brine o zaštiti životne sredine:
Naručili su 10 Solaris Trollino koji imaju baterije, te mogu da se kreću i bez kontaktne mreže (izvor: FB stranica Solaris-a)
file.php

Koлику аутономију кретања имају ови Солариси?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396657#p396657:2eu4002p je napisao(la):
Igor » July 10th, 2016, 3:20 am[/url]":2eu4002p]Pa valjda Солецар :D
Tako je. Isto kao i što se Marrecar ne čita Marekar nego Марецар , kako je čovek jednom prilikom objasnio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396672#p396672:2od4buqo je napisao(la):
nensav » July 10th, 2016, 11:08 am[/url]":2od4buqo]Ipak mi nije jasno, pored trolebusa i manje vise razvijenje mreze za njih, kupuju se e busevi po strasno velikoj ceni. Razumem ja kampanju i marketing, ali treba biti racionalan!
Nije ni tolki problem što se kupuju ti autobusi , koliko je problem što nismo u stanju da običnu stanicu za punjenje za njih postavimo kako treba , pa kopamo i premeštamo je više puta , i što smo u startu krenuli da ih pogrešno koristimo. Sami ljudi sa vlasti su se hvalili kako ti asutobusi mogu da se pune i putem kontaktne mreže za trolebuse , i umesto da tu činjenicu iskoristimo i stavimo da se autobusi okreću na nekoj od trolebuskih okretnica i da prate jednim delom trole , čime bi se izbeglo ono glupiranje kod Vuka , mi sve kontra radimo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396675#p396675:adi6iqqs je napisao(la):
Дошљак » 10 Jul 2016 11:37 am[/url]":adi6iqqs]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396317#p396317:adi6iqqs je napisao(la):
Zezeljko » Чет Јул 07, 2016 8:22 pm[/url]":adi6iqqs]Evo kako Salzburg brine o zaštiti životne sredine:
Naručili su 10 Solaris Trollino koji imaju baterije, te mogu da se kreću i bez kontaktne mreže (izvor: FB stranica Solaris-a)
file.php

Koлику аутономију кретања имају ови Солариси?

Našao sam na internetu da mogu da pređu do 41km, e sad nisam siguran da li je ta informacija 100% tačna. U zadnjih par dana vrte na FB slike njihovog novog E-busa (postoji u solo i zglob verziji), koji meni lično izgleda 10x lepše od ovog kineskog:
 
Знају немци шта да купе :D Хамовер је у питању.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
41 километар, и више него довољно да се тролејбуси аутономно крећу од Славије преко Теразија до Цара Душана - 2,2км (траса тролејбуса након пребацивања на терминус Дунавска у оквиру "круга двојке" без контактне мреже), или још даље и преко булевара Ослобођења до Устаничке - 2,4 (тролејбуска 31ица, са развлачењем мреже дуж целе Устаничке).
Могли би онда такође да уведу и 83 тролејбус, са контактном мрежом од Крста до Славије и на НБГ од Зарићевог моста до Земуна (2,6км од моста до Славије). Исто тако и 78, са контактном мрежом од Земуна до моста, па да иде аутономно од моста Немањином до Славије и Аутокоманде, па све до Др Милутина Ивоковића и да се прикачи на постојећу мрежу у Булевару кнеза Александра (4,8 км аутономно). Могла би ту још гомила линија да се уради која дели трасу са тролејбусима, нпр. 77 (да иде под мрежом на НБГ и да се прикачи на мрежу од Здравка Челара до Звездаре (аутономно 3,5 км)...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396724#p396724:1dnwgqlx je napisao(la):
Дошљак » Sun Jul 10, 2016 10:03 pm[/url]":1dnwgqlx]41 километар, и више него довољно да се тролејбуси аутономно крећу од Славије преко Теразија до Цара Душана - 2,2км (траса тролејбуса након пребацивања на терминус Дунавска у оквиру "круга двојке" без контактне мреже), или још даље и преко булевара Ослобођења до Устаничке - 2,4 (тролејбуска 31ица, са развлачењем мреже дуж целе Устаничке).
Могли би онда такође да уведу и 83 тролејбус, са контактном мрежом од Крста до Славије и на НБГ од Зарићевог моста до Земуна (2,6км од моста до Славије). Исто тако и 78, са контактном мрежом од Земуна до моста, па да иде аутономно од моста Немањином до Славије и Аутокоманде, па све до Др Милутина Ивоковића и да се прикачи на постојећу мрежу у Булевару кнеза Александра (4,8 км аутономно). Могла би ту још гомила линија да се уради која дели трасу са тролејбусима, нпр. 77 (да иде под мрежом на НБГ и да се прикачи на мрежу од Здравка Челара до Звездаре (аутономно 3,5 км)...

Šta bih ja dao za malo trolejbusa kroz centar zemuna. Pobiše nas onim silnim autobuskim linijam koje prolaze kroz Glavnu na Cara Dušana. Još kada isturiraju uz Cara Dušana, divota jedna.
 
Cara Dušana i Glavna u zemunu , uz bulevar Despota Stefana spadaju u najbučnije ulice u gradu. Ovo je rezultat istraživanja koji je sproveden pre neku godinu.
 
Vrh