[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670147#p670147:7byqswq9 je napisao(la):
SBG » 15 Oct 2019 04:02 pm[/url]":7byqswq9]Треба забранити папире. На почетним станицама су бачени по страни, а на возила ружно налепљени. Срамота да возила опремљена електроником користе папире.
Mislim da je gluprianje sa displejima prevršilo svaku meru. Već je zrelo za komunalnu policiju. Nek patroliraju po pogonima, uzimaju servisne listove po garažnom broju, žalbe vozača kako bi formirali crne liste za sprečavanje izlaska iz pogona.
Nema potrebe da budu naoružani, no s tizerom i suzavcem za čiju bi upotrebu bili ovlašćeni u slučaju krajnje nužde (recimo ako ih neko od zaposlenih napadne).
Više su potrebni kao prevencija nego lek.
E sad još im treba dati ovašćenje da skidaju tablice s tih vozila. Kad vozilo bude popravljeno mehaničari moraju da pokažu da radi, da se potpišu da bi potvrda bila prosleđena u bazu podataka. Tek tada GSP (ili bilo koji drugi prevoznik) može da računa na vraćanje tablica.
Kad se prešlo na displeje trebali su doneti propis o zamenskim tablama.
Kad su pre 40 godina mogli da koriste narandžaste table i pored rol trake mogu i sad pored displeja. Ako ne radi displej nek ga isključi, no mora da koristi odgovarajuću ploču i okreće destinaciju na terminusu. U mraku je displej obavezan tako da vozila sa neispravnim displejem ne bi smela da obavljaju trosmenske ili noćne polaske.
U pitanju je kompromis. Ne radi displej a zamena nije papir niti ručna izmenjiva tabla sa žutim pločicama.
Naravno da takav kompromis nije primeren digitalnom okruženju 21. veka pa moralno ne bi trebalo biti prihvatljivo ništa drugo osim displeja. Kako može da klima bude obavezna a displej ne kad je isti vezan za funkciju prevoza (putnici moraju znati destinaciju)?
Što se tiče izmene trase tu je već pipavo. Ne postoji kultura promene informacije na displeju pa možete zamisliti kako bi se opirali da naručuju mali milion tabli još i za sve moguće devijacije (xxR/xxL/xxA ovuda/onuda i sl.).
O povezivanju displeja sa sistemom najave polazaka i da ne govorim (polazi za: x minuta).
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 385385717/
Mobilis Warszawa Conecto G LF (privatnik). Na displeju piše dvolinijsko 503 Bielańska Trasa Zmieniona (Bjelanjska Izmenjena Trasa) sa sve logoom devijacije. Vodi se računa o veličini displeja, rezoluciji istog i fontu. Font je tanak jer debeo font na drečavim LED displejima nije čitak, posebno kad je mali i posebno u mraku.
Ovde se bolje vidi:
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 652207101/
Primer informacije o polasku (vezan na server):
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 259841632/
MPK Krakow koristi i crne brojeve (ugašene LED diode) na naradžastoj pozadini (ili koja je već boja displeja, oni u boji mogu da menjaju), tankim fontom što ga čini veoma upadljivim. Broj linije predstavlja kontrast ispisu destinacije.
Kako to izgleda vidi se ovde, takođe na Conectu G:
https://www.flickr.com/photos/kolejbus/16420071550/