Мислим да, осим кружних токова, Београду за ефикасно одвијање саобраћаја недостаје приличан број петљи, тј. денивелисаних раскрсница. Да мора тако, знало се још пре Другог светског рата, када је направљен подвожњак испод Рузвелтове (Гробљанске) и код данашњег 25. маја. Мишљења сам да многе правце, посебно скретања улево где не може да се направи кружни ток, треба извести у другом грађевинском нивоу. Рецимо - будуће прикључење на УМП из Омладинских бригада, нпр., ако већ неће да граде праву петљу.
У најужем центру, размислио бих о денивелисаном уласку у Теразијски тунел из правца Дечанске (то значи и укидање подземног пролаза за пешаке), што може драстично да убрза проток саобраћаја, јер Теразијски тунел има сличан проблем који ће задесити и будући тунел на несрећној планираној "петљи" Царева ћуприја - семафори на улазу га, буквално, паралишу.
Са новобеоградске стране моста, денивелисао бих скретање из М. Пупина у М. Поповића, чиме би био отклоњен и "чеп" који настаје, посебно поподне, у булевару из правца СИВ-а - са побољшаном пропусном моћи тунела, постиже се оптималан резултат.
Сматрам, такође, да треба побољшати проточност у Кнеза Милоша, смер ка центру, јер је ка "Мостару" већ изузетно добра, али ту би већ требало много размишљати о могућим тунелчићима и усмерењима саобраћајног тока.
У најужем центру, размислио бих о денивелисаном уласку у Теразијски тунел из правца Дечанске (то значи и укидање подземног пролаза за пешаке), што може драстично да убрза проток саобраћаја, јер Теразијски тунел има сличан проблем који ће задесити и будући тунел на несрећној планираној "петљи" Царева ћуприја - семафори на улазу га, буквално, паралишу.
Са новобеоградске стране моста, денивелисао бих скретање из М. Пупина у М. Поповића, чиме би био отклоњен и "чеп" који настаје, посебно поподне, у булевару из правца СИВ-а - са побољшаном пропусном моћи тунела, постиже се оптималан резултат.
Сматрам, такође, да треба побољшати проточност у Кнеза Милоша, смер ка центру, јер је ка "Мостару" већ изузетно добра, али ту би већ требало много размишљати о могућим тунелчићима и усмерењима саобраћајног тока.