Kumodraska nije u stanju da primi taj saobracaj, ali Bulevar oslobodjenja itekako moze. Npr, negde kod Trosarine napraviti saobracajnu vezu sa njim, a Vojvode Stepe da postane tramvajsko-pesacka. Ulaz kolima dozvoliti stanarima. Zapravo, Vojvode Stepe bi bila zona usporenog saobracaja, u koju pristup imaju iskljucivo stanari.
Evo plana za preusmeravanje saobracaja:
prema ovom predlogu, produzila bi se ulica Brace Jerkovica, kod one fiktivne raskrnice, do Kumodraske, gde bi se radio kruzni tok, a onda nastavila izmedju novog naselja i one spediterske zgrade, i izbijala na Bulevar Oslobodjenja. Time bi se saobracaj iz Brace Jerkovica, Kumodraza preusmeravao na Bulevar Oslobodjenja, koji je dovoljno sirok, a nije opterecen. Samim zatvaranjem Vojvode Stepe, eleminisao bi se cep na Autokomandi, koji je jedina danasnja mana Bulevara Oslobodjenja.
Na ovoj mapi sam predlozio fizicki sasvim logicno, nastavljanje Kumodraske od onog mesta gde se ona suzava, pa do autoputa, gde se nastavlja na Krusevacku, koja je ionako planirana za prosirenje. Prosirenje Kumodraske u donjem delu, je prakticno nemoguce, zbog gustine gradnje, i mnogo bi kostalo, a prema ovom predlogu, ulica bi se izgradila mahom preko livada, uz minimalna rusenja u zoni autoputa. Ovo bi dodatno preusmerilo saobracaj sa V. stepe.
Ovim bi se dobila nova pesacka strafta, i centar jugoistocnog Beograda.