Šta je novo?

Војводе Степе

Screenshot (4758).png

Screenshot (4759).png

Screenshot (4757).png
 
Pitali su danas Šapica za ukidanje tramvaja u Vojvode Stepe, i on tvrdi da je za to čuo u medijima i da takva ideja do njega nije došla, a onda poručio nešto u fazonu: "A ništa ne može da bude usvojeno dok do mene ne dođe."

Možda su videli da su reakcije loše, pa se prave ludi sada 🤨
 
Tzv probni baloni gangule i svite odvojene od realnosti
 
То је овде поменуо Пантограф, па ако би био љубазан да открије извор.. :) Мислим да знамо на коју адресу да протествујемо..
Можда Јовановић само чита форум.
 
Па неће бити да Јовановић само чита форум, са све људима из ГСП-а међу најближим сарадницима.

Да вам пружим ПР/медијско тумачење овога што је рекао Шапић: признао је да је све тачно.

У супротном би "одлучно", "енергично" или на сличан начин порекао било какву могућност да такав план постоји - чим то није учинио, још првог дана, све је јасно. Исто као нпр. реакција Кремља када су својевремено западни медији открили ко је Путинова ћерка: "Ња-ња-ња..." - значи, она је.
 
Poslednja izmena:
Kasnije ga je neki zabrinuti građanin pitao može li se očekivati proširenje Ulice vojvodte Stepe, jerbo je haos. Šapke mu je odgovorio kako se boji da za tako nešto "nema mesta". Malo je pljucnuo po rekonstrukciji, kaže nije bilo razloga da se tramvaji prebace u sredinu, ali da za još po jednu traku nema mesta. Kaže da se umesto toga razmatra širenje Bulevara oslobđenja za još po jednu traku, kako bi preuzeo deo gužve od Stepe.

Veli Gangula još i da Marko (Stojčić) trenutno radi na podvožnjaku ispod kružnog toka na Autokomandi, kako bi Bulevar oslobođenja prošao ispod i nastavio pravo ka gradu. Na samom kružnom toku će, što je već i ranije najavljivao, biti semafori.

U četvrtak, kaže, nova konferencija, pa će govoriti o još nekim saobraćajnim vizijama za grad :)
 
Dovoljno im je širok Bulevar Oslobođenja. Nek srede samo čepove ispred kružnih tokova na oba kraja istog (Trošarina i Autokomanda).

Taj pomenuti podvožnjak ispod Autokomande, ili bilo kakva denivelacija koju je moguće izvesti, je jedino što je potrebno u tom delu.
 
Dovoljno im je širok Bulevar Oslobođenja. Nek srede samo čepove ispred kružnih tokova na oba kraja istog (Trošarina i Autokomanda).

Taj pomenuti podvožnjak ispod Autokomande, ili bilo kakva denivelacija koju je moguće izvesti, je jedino što je potrebno u tom delu.
Ne zaboravite proširenje motoputa bez kog pola bilo kakvih radova na Autokomandi nemaju smisla.
 
Ako se neko pita otkud to da se ovaj bolid interesuje za Autokomandu, da podsetim da u Zvečanskoj ima drugu vilu.


Pa kao što je uzeo da raskrčava sebi saobraćaj (za svoja kola) na putu od Bežanije do Starog dvora, sad gleda kako da raskrči i na Autokomandi da brže i lakše stigne do Zvečanske.
 
Dovoljno im je širok Bulevar Oslobođenja. Nek srede samo čepove ispred kružnih tokova na oba kraja istog (Trošarina i Autokomanda).

Taj pomenuti podvožnjak ispod Autokomande, ili bilo kakva denivelacija koju je moguće izvesti, je jedino što je potrebno u tom delu.
Verovatno se širi za tu traku za podvožnjak, pa će dve trake kao i do sad, a oni za centar grada u podvožnjak. Nemam pojma, lupam, videćemo kada objave projekat. Oh, wait...
U svakom slučaju, podvožnjak možda i pomogne, samo dalje ruke od tramvaja u Vojvode Stepe.
 
Bulevar oslobodjenja oslobodjen kruznog toka = kaputt slavija
Denivelacija jedino ako se to uradi za vozila GSP
 
....
Veli Gangula još i da Marko (Stojčić) trenutno radi na podvožnjaku ispod kružnog toka na Autokomandi, kako bi Bulevar oslobođenja prošao ispod i nastavio pravo ka gradu. Na samom kružnom toku će, što je već i ranije najavljivao, biti semafori.
.....

Podvožnjak na Autokomandi, prva asocijacija:

 
У булевару Ослобођења за сада нема великих гужви, осим испред Аутокоманде, тако да нема потребе за проширењима, јасно је да је проблем са капацитетом петље на Аутокоманди и дела ка Славији, те самом Славијом.

Када је Аутокоманда реконструисана 2006. није рађен канализациони систем, тако да се код јачих падавина она обавезно плави, те је неопходно што пре то одрадити.
 
Па неће бити да Јовановић само чита форум, са све људима из ГСП-а међу најближим сарадницима.

Да вам пружим ПР/медијско тумачење овога што је рекао Шапић: признао је да је све тачно.

У супротном би "одлучно", "енергично" или на сличан начин порекао било какву могућност да такав план постоји - чим то није учинио, још првог дана, све је јасно. Исто као нпр. реакција Кремља када су својевремено западни медији открили ко је Путинова ћерка: "Ња-ња-ња..." - значи, она је.
Не питам те за њихове, већ за твоје изворе..
 
Svakako širenje bulevara Oslobođenja za dodatnu traku celom dužinom je skroz besmisleno i ništa ne bi donelo osim što bi smanjilo zeleni pojas i što bi bacili milione dinara za tu glupost. Glavni čep i problem za bul Oslobođenja je Autokomanda, ali ne bih da mi Stojčić smišlja rešenja već stručniji ljudi.
 
Треба појачати пражњење кружног тока ка Кумодрашкој проширењем Табановчке и претварањем у двосмерну улицу.
Такође треба направити искључења са мото пута ка Кумодрашкој, да се смањи пуњење кружног тока.
 
Када је Аутокоманда реконструисана 2006. није рађен канализациони систем, тако да се код јачих падавина она обавезно плави, те је неопходно што пре то одрадити.​
Kao ni 2015 - te, a ako se bude sada nešto radilo sa Autokomandom, čisto sumnjam da će se baviti kanalizacijom.​
 
Треба појачати пражњење кружног тока ка Кумодрашкој проширењем Табановчке и претварањем у двосмерну улицу.
Такође треба направити искључења са мото пута ка Кумодрашкој, да се смањи пуњење кружног тока.
Svi problemi bi tu bili reseni kad bi napravili Novu Kumodrasku i potpuno rekonstruisali Dusanovacku petlju da lici na nesto...tek to bi ozbiljnije rasteretilo Autokomandu...ali to necemo docekati

Do tad cemo ovako da se uzdamo u ove krpacine oko Autokomande, "ad hock" resenja i "just one more lane bro" varijante
 
Svakako širenje bulevara Oslobođenja za dodatnu traku celom dužinom je skroz besmisleno i ništa ne bi donelo osim što bi smanjilo zeleni pojas i što bi bacili milione dinara za tu glupost. Glavni čep i problem za bul Oslobođenja je Autokomanda, ali ne bih da mi Stojčić smišlja rešenja već stručniji ljudi.
nema nista od toga

sa strane ne mogu da sire jer: Lukoil pumpa, zgrade i kuce (nove) maltene do puta, Bajfordova suma, itd.

a sredina je uglavnom poznata kao parking za vreme utakmica
 
Vrh