Šta je novo?

Војводе Степе

Написао сам логичним у смислу шта је човек предложио, на шта је мислио, а не мени логичним шта треба урадити са улицом. Наравно да је боље проширити тротоаре и посадити дрвореде. Али са друге стране су гужве и потребе саобраћаја све веће. Видећемо већ шта ће будућност донети.
 
Зато што ти тролујеш тему о В. Степе са Драјзеровом.
Večeras ti baš ne ide sa pogaðanjem, ali ako želiš svaku temu da svedeš na raspravu koju si imao sa Zumom u temi o obali reka, nemam ništa protiv.

Ja sam se osvrnuo na princip koji se primenjuje u poslednje vreme, gde smo videli gomilu nelogičnih stvari ili nešto u realnosti ne baš onako kako je na papiru zamišljeno. Ja ne vidim prostor za proširenje Teodora Drajzera, ti vidiš i to je OK. Isto tako vidim i da bi mogli da krenu da proširuju kolovoz u Vojvode Stepe, bez obzira na fizička ograničenja, ako im tako dune u nekom trenutku.​
 
Tako to krene pa posle ispadne da su građani tražili takve besmislice.

Слажем се да се радови морају усклађивати. Али реч је била само о предлогу приљежног суграђанина, не о званичној најави.
Нити има могућности, нити средстава за ширење улице целом дужином.
 
Večeras ti baš ne ide sa pogaðanjem, ali ako želiš svaku temu da svedeš na raspravu koju si imao sa Zumom u temi o obali reka, nemam ništa protiv.

Ja sam se osvrnuo na princip koji se primenjuje u poslednje vreme, gde smo videli gomilu nelogičnih stvari ili nešto u realnosti ne baš onako kako je na papiru zamišljeno. Ja ne vidim prostor za proširenje Teodora Drajzera, ti vidiš i to je OK. Isto tako vidim i da bi mogli da krenu da proširuju kolovoz u Vojvode Stepe, bez obzira na fizička ograničenja, ako im tako dune u nekom trenutku.​

Не погађам ја ништа, али твоје свођење сваке теме на комент секцију вести Н1 апсолутно нема никакве сврхе.

На неколико тема истовремено се "осврћеш" на примере које са том темом немају никакве везе.

Суграђанин је у одређеној секцији Политике написао предлог за улицу В. Степе, дакле нико то није "замислио" ни на папиру ни било како осим њега.

Уопште се не бавим Драјзеровом на овој теми, нити сам написао да ли има смисла или не.

Ако тако видиш, онда си у некој паралелној реалности, јер за проширење коловоза у В. Степе целом дужином физички нема простора, осим да се руше зграде од по 8 спратова са обе стране улице.
 
Poslednja izmena:
Ne vidim šta ima toliko teško za shvatiti da čak ni fizička ograničenja za ove na vlasti ne predstavljaju problem da započnu radove, pa da kada shvate da ipak ne može, uzmu da improvizuju...​
 
Разумем ја твој политички ангажман, али нема шта да се импровизује овде рецимо..


Screenshot (4248).png
 
Moj politički angažman ne postoji, jer nisam ni u jednoj stranci, osim ukoliko ne računaš moje aktivnosti na poboljšanju običnih stvari oko nas, da se tako izrazim, u nedostatku adekvatnog izraza.

Ja mogu da ponovim ono što sam i pre rekao, ali ti i dalje ne bi shvatio o čemu pričam, jer ne znam kako prostije da objasnim. Inače to što pišeš za širinu ulicu se slažem.​
 
Можда не званичан, али незваничан свакако.

Можеш да понављаш до миле воље, што је одраз твог несхватања мог игнорисања гомилања нечега што је опште место и што постаје досадно колико се понавља на свакој теми, те прераста у троловање.
 
Ја и не одговарам на део коментара на коме ти инсистираш.
 
Glavna gužva se stvara pred Autokomandom, možeš imati i 3 trake u VS, opet će se čep praviti pred Komandom.
Jeste u ostalom delu ulice pojačan saobraćaj, ali umesto konstruktivnih rešenja imamo nerealne Gangulizme.
 
Tu okrenuti smer Tabanovačkoj, ukinuti levo skretanje u Triše Kacelreovića i dodati traku samo na kraju, na ulazu u KT. (opet je KT problem, ali mozda malo pomogne)
 
Glavna gužva se stvara pred Autokomandom, možeš imati i 3 trake u VS, opet će se čep praviti pred Komandom.
Jeste u ostalom delu ulice pojačan saobraćaj, ali umesto konstruktivnih rešenja imamo nerealne Gangulizme.

Zato bi i završetak SMT ka Lasti i Nove Kumodraške uz širenje Dušanovačke petlje preusmerio značajan procenat vozila tamo, sada praktično nemaš adekvatne alternative. Naravno i postojeća Autokomanda može da se unapredi (pričalo se ovde naširoko o tome) i zrela je za ozbiljnu rekonstrukciju.
 
Vrh