Šta je novo?

Војводе Степе

Написао сам логичним у смислу шта је човек предложио, на шта је мислио, а не мени логичним шта треба урадити са улицом. Наравно да је боље проширити тротоаре и посадити дрвореде. Али са друге стране су гужве и потребе саобраћаја све веће. Видећемо већ шта ће будућност донети.
 
Зато што ти тролујеш тему о В. Степе са Драјзеровом.
Večeras ti baš ne ide sa pogaðanjem, ali ako želiš svaku temu da svedeš na raspravu koju si imao sa Zumom u temi o obali reka, nemam ništa protiv.

Ja sam se osvrnuo na princip koji se primenjuje u poslednje vreme, gde smo videli gomilu nelogičnih stvari ili nešto u realnosti ne baš onako kako je na papiru zamišljeno. Ja ne vidim prostor za proširenje Teodora Drajzera, ti vidiš i to je OK. Isto tako vidim i da bi mogli da krenu da proširuju kolovoz u Vojvode Stepe, bez obzira na fizička ograničenja, ako im tako dune u nekom trenutku.​
 
Tako to krene pa posle ispadne da su građani tražili takve besmislice.

Слажем се да се радови морају усклађивати. Али реч је била само о предлогу приљежног суграђанина, не о званичној најави.
Нити има могућности, нити средстава за ширење улице целом дужином.
 
Večeras ti baš ne ide sa pogaðanjem, ali ako želiš svaku temu da svedeš na raspravu koju si imao sa Zumom u temi o obali reka, nemam ništa protiv.

Ja sam se osvrnuo na princip koji se primenjuje u poslednje vreme, gde smo videli gomilu nelogičnih stvari ili nešto u realnosti ne baš onako kako je na papiru zamišljeno. Ja ne vidim prostor za proširenje Teodora Drajzera, ti vidiš i to je OK. Isto tako vidim i da bi mogli da krenu da proširuju kolovoz u Vojvode Stepe, bez obzira na fizička ograničenja, ako im tako dune u nekom trenutku.​

Не погађам ја ништа, али твоје свођење сваке теме на комент секцију вести Н1 апсолутно нема никакве сврхе.

На неколико тема истовремено се "осврћеш" на примере које са том темом немају никакве везе.

Суграђанин је у одређеној секцији Политике написао предлог за улицу В. Степе, дакле нико то није "замислио" ни на папиру ни било како осим њега.

Уопште се не бавим Драјзеровом на овој теми, нити сам написао да ли има смисла или не.

Ако тако видиш, онда си у некој паралелној реалности, јер за проширење коловоза у В. Степе целом дужином физички нема простора, осим да се руше зграде од по 8 спратова са обе стране улице.
 
Poslednja izmena:
Ne vidim šta ima toliko teško za shvatiti da čak ni fizička ograničenja za ove na vlasti ne predstavljaju problem da započnu radove, pa da kada shvate da ipak ne može, uzmu da improvizuju...​
 
Разумем ја твој политички ангажман, али нема шта да се импровизује овде рецимо..


Screenshot (4248).png
 
Moj politički angažman ne postoji, jer nisam ni u jednoj stranci, osim ukoliko ne računaš moje aktivnosti na poboljšanju običnih stvari oko nas, da se tako izrazim, u nedostatku adekvatnog izraza.

Ja mogu da ponovim ono što sam i pre rekao, ali ti i dalje ne bi shvatio o čemu pričam, jer ne znam kako prostije da objasnim. Inače to što pišeš za širinu ulicu se slažem.​
 
Можда не званичан, али незваничан свакако.

Можеш да понављаш до миле воље, што је одраз твог несхватања мог игнорисања гомилања нечега што је опште место и што постаје досадно колико се понавља на свакој теми, те прераста у троловање.
 
Ја и не одговарам на део коментара на коме ти инсистираш.
 
Glavna gužva se stvara pred Autokomandom, možeš imati i 3 trake u VS, opet će se čep praviti pred Komandom.
Jeste u ostalom delu ulice pojačan saobraćaj, ali umesto konstruktivnih rešenja imamo nerealne Gangulizme.
 
Glavna gužva se stvara pred Autokomandom, možeš imati i 3 trake u VS, opet će se čep praviti pred Komandom.
Jeste u ostalom delu ulice pojačan saobraćaj, ali umesto konstruktivnih rešenja imamo nerealne Gangulizme.

Zato bi i završetak SMT ka Lasti i Nove Kumodraške uz širenje Dušanovačke petlje preusmerio značajan procenat vozila tamo, sada praktično nemaš adekvatne alternative. Naravno i postojeća Autokomanda može da se unapredi (pričalo se ovde naširoko o tome) i zrela je za ozbiljnu rekonstrukciju.
 
Нема решења без јаче саобраћакнице од кружног тока ка Душановцу и Јерковићу паралелно са аутопутем, пардон мотопутем. Ту фали близанац Устаничке са друге стране.
 
Тачно, та пруга би данас била спас за БГ јавни превоз.
 
Ипак не би, уклањање са Теразија је била глупља одлука. Али у последњих 70 и кусур година, то да.
Pa sad, kako se uzme... ja sam nekada isto tako mislio, a kad sam shvatio logiku, spustio sam loptu.
Čak i da su pomerili tramvajske šine i stajališta sa sredine ulice da ljudi ne moraju da ulaze i izlaze sa kolovoza u tramvaj (kao što je bilo u vreme one fontane i leja), problem sa padom napona i zastojem u tada Maršala Tita, danas opet Kralja Milana, i u Kolarčevoj, na Trgu.... bi bio 10 puta gori sa šinkim vozilima nego sa trolejbusima.
Sve ima svoje i dobre i loše strane, to tada i nije bila toliko loša odluka.
 
На читавом том потезу постоји жута трака, нема никаквог застоја јавног превоза. Реч је о апсолутном идиотизму и незнању праоца свих београдоцида, Николе Добровића, лажног пророка и академско-интелектуалног Гангуле, и других генијалаца који су правили аутомобилски град 1946. године, кад нико није имао аутомобил.

Укидање трамваја за Земун нисам ставио у исту раван, јер ипак дуже од десет година није било моста.
 
Poslednja izmena:
Ali - ta ideja je od pre rata...da se iz uskih ulica skloni tramvaj metarskog koloseka, da se sklone šine i stajališta sa sredine Terazija, zbog kojih su putnici izlazili i ulazili sa kolovoza, morali sa prelaze preko kolovoza da bi došli do trotoara... žuta traka je dodata relativno skoro, i ide krajnom desnom, a tramvaj je nekada išao sredinom ulice Kralja Milana, tj - levom trakom....
Sve ima svoje.
Plus, međunarodni saobraćaj od Zagreba tada išao kroz Prizrensku i preko Terazija, samo je još tramvaj falio.
 
Али то нису уске улице. Померена је пруга у 27. марта/Џорџа Вашингтона у спољне траке, па је могла и овде.
 
Sklonjena je iz drugih ulica koje su uže (Svetogorska, npr), i tako je redukovana mreža, ali 2x2 koji bi zapravo bio 1x1 za autmobilski saobraćaj koji je dolazio, za ovakav pravac u užem centru grada jeste usko, u odnosu na npr Bulevar. Nisu mogli da postave "pun" kolosek, nisu hteli da zadrže metarski, a hteli su i dalje električna vozila - koja mogu da zaobiđu mesto koje pravi zastoj.
I u 27. marta/Džorža Vašintona nije pomerana u spoljnje trake, tako je i tada bilo.
Kažem, sve ima svoje, u ono vreme je tako bilo bolje, i nisu računali na krah bilo kakvog planiranja u 21 veku.
 
Померен је колосек, да ли у Краљице Марије или, сад, целом дужином "4 булевара", не знам, али су качени новински чланци о томе из, мислим, 1946, са поентом да је све урађено за 8 дана. Било је о томе и овде.

Коме је, за име света, после рата требало више од 1+1 траке за друмски саобраћај било где?! Па шездесетих се паркирало не Теразијама испред Козаре, ко је ишао у биоскоп.

То је то смарт планирање које унапређујемо до данас. Тако ће и Војводе Степе да страда, јер је "уска за трамвај" (Праг лајкс дис).
 
Vrh