[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424942#p424942:3w4u6hke je napisao(la):
sizif » 25 Dec 2016 10:35 pm[/url]":3w4u6hke]@Карло, наравно да се шалим, али колико год да подржавам твоје залагање за јачање шинског система у Београду, толико ме ужасава несхватање да аутомобили нису зло, већ један од симбола савремене цивилизације. Његова најбоља особина је то што човеку пружа осећај слободе, а мана загађивање човекове средине. За десет, двадесет или тридесет година фосилна горива ће отићи у историју, а потреба за квалитетним, високопроточним и безбедним саобраћајницама ће остати.
Хајде да не улазимо на овој теми у полемику зашто је помињати у истом пасусу аутомобил, високопроточност и безбедност оксиморон, и о аутомобилу, који је уз индустријску храну најуспешнији убица у савременој цивилизацији. То нек остане за друге теме.
Да ти најбољи јавни превоз на свету понуде, најбоље услове за бициклизам ићићеш колима? Јер тако? Да.
Да ли сматраш да је Нови Београд рај за кретање колима, у односу на све друге делове града? То знају и птичице на гранама. Е на том Новом Београду:
1) Растојање између главних и широких улица са брзим кретањем је 500-1000 метара, у ређим случајевима 400.
2) Прилазак зградама и локалима је готово искључиво преко сервисних саобраћајница, а улично паркирање је изузетак.
3) Да би се упаркирао близу одређене зграде или локала, потребно је продужење кретања колима и до километар у односу на случај да имамо густу матрицу улица.
Растојање између Војводе Степе и Булевара ослобођења је 150-300 метара. Ако си помно пратио моје писање на форуму, ваљда си приметио да сам помињао
Нову Кумодрашку, која треба да се споји са Душановцем ради које је забрањена градња нових и доградња постојећих објеката у Душановачкој долини између "привремене" петље Душановац и Дарвинове улице. У околини "привремене" петље пре 40 година су откупљене и исељене куће, али како нису порушене, у њих су се уселили Роми, ево већ трећа генерација се рађа!
(Молим вас, немојте писати расистичке коментаре, просто, снашли се људи у борби за опстанак. ).
Дакле, Нова Кумодрашка са правом петљом Душановац може да се изгради много једноставније и јефтиније у односу на ширење Војводе Степе. Две паралелне друмске магистрале би биле на одстојању око 1 километар једна од друге, а паралелне Кумодрашка и Војводе Степе могу имати локални значај, односно за непосредни прилаз садржајима између. Како је смислено и логично имати главни коридор са 2+2 или више трака надовезан на неки главни правац од негде до негде, Булевар ослобођења се надовезује на садашњи авалски правац, а Нова Кумодрашка на Нову Авалску. Војводе Степе је "слепо црево" транзитних коридора, и уз попречну везу на линији Трошарине са 3+3 траке, много бржи и погоднији прилаз даље од Трошарине имамо преко главних улица, а не Војводе Степе. Даље, по мом мишљењу, треба направити попречну везу везану за Љубе Вучковића, спојити Босе Милићевића директно са Костолачком, направити испод гребена тунел између ове две саобраћајнице, ту негде испод Вождовачке цркве везан на Витановачку, и шта треба више? Треба узети у обзир да ће дугорочно више од половине ове зоне остати породичне куће, или зградице са по 5-6 станова.
Galeks":3w4u6hke je napisao(la):
Mozda treba da se prosiri, ne znam, ali Karlo je 100% u pravu.
Pod hitno se mora sinski prevoz unaprediti i staviti ispred automobilskog, pogotovo u Vojvode stepe. Ne znam koji mozak je smislio da su leva skretanja u toj ulici normalna, pa cak i potrebna.
Морам ипак ставити "амандман" везано за лева скретања. У лавиринту једносмерних улица, Војводе Степе је ипак двосмерна, тако да како год да се окрене, треба да јој остане улога "сервисне друмске саобраћајнице првог реда" уз Кумодрашку и Љубе Вучковића. Та лева скретања су потребна, али их треба решити на другалији начин.
1) За Трише Канцлеровића: може да се угради једна трака од Аутокоманде, и да трамвајска баштица остане само за трамвај и 33.
2) Борисављевићева: никада није било проблема, нек остане.
3) Краља Владимира: исто.
4) Витановачка: кружни ток унутрашњег пречника 14, спољњег 23 метра, за трамвај светлосна упозорења као на Аутокоманди.
5) Димитрија Стаменковића не смета.
6) Никшићка: укинути.
7) Босе Милићевића: не смета.
8 ) Мите Ценића: кружни ток, као код Витановачке.
9) Капетана Завишића: укинути семафор.
10) Љубе Вучковића: системско решење би било порушити оних пар локала у које се удара право из Љубе Вучковића, направити кружни ток, при чему се укида непосредна веза Новакове и Генерала Рашића са Војводе Степе, а најбоље Мосорском, двосмерна веза са Булеваром ослобођења, уз преуређење Билећке између Генерала Рашића и Отокара Кершованија слично Крунској. Све у сарадњи са Израелским инвеститорима, уз прилазак садржајима израелског блока искључиво из Отокара Кершованија и Билећке. Да се не буне суграђани због ђака, накркати лежеће полицајце, оне пластичне, зона 30, пар камера и здраво ђаци.
11) Семафор испред Саобраћајног: оставити, само много "паметнији". Паљење на дугме, продужено чекање за пешаке уколико управо наилази трамвај, минимално трајање зеленог светла за кола 40 секунди, колико год пешаци друкали.
12) Отокара Кершованија, не смета.
Остало су улице са улазима или са семафорима, или са знаком СТОП.
Аутокоманда и Трошарина су посебни случајеви, оба за кружни ток са подвожњаком (Булевару ослобођења и Саве Машковића респективно).