Šta je novo?

Војводе Степе

20161101_151830.jpg


20161101_151834.jpg


20161101_151840.jpg


20161101_151843.jpg


gradiliste uskoro
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416882#p416882:38d6bvbm je napisao(la):
Heinz » 16 Nov 2016 12:18 am[/url]":38d6bvbm]Kumodraška je krcata dok je V. Stepe prazna i vi bi još da nalivate na Kumodrašku? Ne mogu da verujem koliko ljudi ne gledaju dalje od svog dvorišta.
Кумодрашка је распад-пуна зато што у том делу града практично нема других улица ширине коловоза бар 7 метара. Ситуација је погоршана са грађењем Насеља Степа Степановић, јер су и сами станари провалили да је све боље него ићи на Вождовачки кружни пут. На самој Аутокоманди највећу гужву управо праве они који иду ка Кумодрашкој, а део њих и на Душановцу. У дискусијама на форуму станара Насеља Степа Степановић сам објаснио везано за неизграђени део Кумодрашке у широком профилу до петље Душановац, где је земљиште или откупљено, или је трајно забрањена градња, и тако последњих 50 година, а са друге стране би требало побољшати попречне везе код Трошарине, где ће 2+2 траке већ у старту бити премало. Све у циљу да Војводе Степе, и садашња уска Кумодрашка никако не постану главне градске магистрале. Односно, Војводе Степе никада, а ни тада, не би смела да има 2+2 аутомобилске траке, и тако формира међумагистрални гето!
 
media_share_0_02_05_7e31754aac2b97911eb387e2680d.jpg




fotografisao drugar fonom, pa slika nije baš najbolje ispala, ali eto da se dočara današnji dan
u Stepi.
 
Приликом проширења улице, дрворед - обавезно..
 
Izmerli neko kolika je sada stvarna dnevna ,,protočnost,, Stepe,
čisto radi poredjenja pre i posle tog boljitka od rekonstrukcije ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424776#p424776:3i9xrco7 je napisao(la):
Вожд » 24 Dec 2016 18:13[/url]":3i9xrco7]Приликом проширења улице, дрворед - обавезно..

Подразумева се

Дрворед, 4 траке нормалне ширине, одвојена трамвајска баштица а не овај скарабуџ
 
Само што ће то проширење можда бити за неких 100 године...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424889#p424889:1rw97etm je napisao(la):
SRBO » 25 Dec 2016 05:26 pm[/url]":1rw97etm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424776#p424776:1rw97etm je napisao(la):
Вожд » 24 Dec 2016 18:13[/url]":1rw97etm]Приликом проширења улице, дрворед - обавезно..

Подразумева се

Дрворед, 4 траке нормалне ширине, одвојена трамвајска баштица а не овај скарабуџ
Шта се подразумева 4 траке? Одрастао сам између Булевара ослобођења (ЈНА) и Војводе Степе, и ако би нека насилна власт почела да претвара Војводе Степе у магистралу, а мој родни крај у гето, први бих стао пред багере! Ако постоји већ превелики притисак особа огрезлих за волан да се шири аутомобилска инфраструктура, ево брате, Булевар ослобођења ван насеља, па нек буде 3+3!

Ако говоримо о ефикасном кретању кроз Београд, једини скарабуџ су лева скретања за аутомобиле у трамвајској баштици, и семафори на којима постоји заустављање трамваја! Ефикасно кретање аутомобилом у вршним сатима није постигао ни један вишемилионски град у свету дугорочно. Свака проширена аутомобилска инфраструктура одложи загушења за 3-6 година, изузев у случајевима ратних и економских катастрофа. Не знам шта је теорија, то је пракса!
 
Наравно да Војводе Степе као главну саобраћајну жилу куцавицу овог дела Вождовца треба проширити за по једну аутомобилску траку чим се поруше све уџерице, а грађевинска линија повуче у планске оквире. Тада ће овај крај у продисати у пуном смислу. А ако се шински талибани због тога осете као у гету и због тога скоче пред багере, боже мој. Оперу се гусенице и настави даље.

@Карло, наравно да се шалим, али колико год да подржавам твоје залагање за јачање шинског система у Београду, толико ме ужасава несхватање да аутомобили нису зло, већ један од симбола савремене цивилизације. Његова најбоља особина је то што човеку пружа осећај слободе, а мана загађивање човекове средине. За десет, двадесет или тридесет година фосилна горива ће отићи у историју, а потреба за квалитетним, високопроточним и безбедним саобраћајницама ће остати.
 
Mozda treba da se prosiri, ne znam, ali Karlo je 100% u pravu.
Pod hitno se mora sinski prevoz unaprediti i staviti ispred automobilskog, pogotovo u Vojvode stepe. Ne znam koji mozak je smislio da su leva skretanja u toj ulici normalna, pa cak i potrebna.
 
Или испод аутомобилског - у виду метроа.
 
@Galeks, a kako mislite da mi koji tu živimo da dođemo do naših stanova/kuća? Iz Kumodraške je velika uzbrdica i dodatno bi je opteretili a iz Bulevara takođe nema dovoljan broj prolaza i pravimo zastoje kada naprimer 2 vozila hoće da skrenu levo (sve gledano iz pravca Autokomande).
 
Ljudi kakvo širenje...nema od toga ništa tačno da se sve udžerice poruše...treba raditi na infrastrukturi oko Kumodraške ka Trošarini i Jerkoviću...
 
Добитак би био да се прошире неке раскрснице, да има по трака више за разна скретања, и то је то.
 
За цео тај крај би било пожељно да пукне гасовод искрено целокупан Вождовац је распад и гордијски чвор ту нема решења а да се неком дупе не испомера
 
У Војводе Степе ако буде проширења треба евентуално урадити шири тротоар и бициклистичке стазе, поштоје тренутно стање на неким деловима криминално. Лева скретања треба забранити осим на пар раскрсница са битнијим саобраћајницама, саобраћај организовати кружно, типа Војводе Степе- попречна улица десно-булевар ослобођења. А приступ Кумодрашкој одрадити директно из кружног тока проширеном Табановачком и још боље неким искључењем директ са аутопута, да се више не ствара гужва на семафору код Вајата где се скреће лево у Тришину улицу ка Кумодрашкој.
 
Ma ni žute banke više u proširenje V.Stepe ne treba dati
Lepo i jasno ovde je pisano
- tramvaj trebo je ici i u susedni Bulevar
- susednu ul Jove Ilica osposobiti jer ima potrebnu širinu za dvosmerni sobracaj
(svaka kuca umesto da parkira u garaži ona to čini na ulici) a može da se poveže sa Bileckom ul.
- Proširiti raskrsnicu iz Stepe u Kumodrašku na uštrb dvorišta i šupe na samom čošku

al jok , bi vapaj do neba , baš tako ovakvog Stepu i vecina je htela
i da se ulicno parkiranje u Jove Ilica zadrž, a i ,,limenko,, da štrapacira po sredini

Što je vecina htela to je i dobila.... a sad su na redu drugi
jer Vozdoivac ima i dr. ul osim Stepe, te bi bilo (pre)puno - nekom duplo a nekom ništa
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424942#p424942:3w4u6hke je napisao(la):
sizif » 25 Dec 2016 10:35 pm[/url]":3w4u6hke]@Карло, наравно да се шалим, али колико год да подржавам твоје залагање за јачање шинског система у Београду, толико ме ужасава несхватање да аутомобили нису зло, већ један од симбола савремене цивилизације. Његова најбоља особина је то што човеку пружа осећај слободе, а мана загађивање човекове средине. За десет, двадесет или тридесет година фосилна горива ће отићи у историју, а потреба за квалитетним, високопроточним и безбедним саобраћајницама ће остати.
Хајде да не улазимо на овој теми у полемику зашто је помињати у истом пасусу аутомобил, високопроточност и безбедност оксиморон, и о аутомобилу, који је уз индустријску храну најуспешнији убица у савременој цивилизацији. То нек остане за друге теме.

Да ти најбољи јавни превоз на свету понуде, најбоље услове за бициклизам ићићеш колима? Јер тако? Да.

Да ли сматраш да је Нови Београд рај за кретање колима, у односу на све друге делове града? То знају и птичице на гранама. Е на том Новом Београду:
1) Растојање између главних и широких улица са брзим кретањем је 500-1000 метара, у ређим случајевима 400.
2) Прилазак зградама и локалима је готово искључиво преко сервисних саобраћајница, а улично паркирање је изузетак.
3) Да би се упаркирао близу одређене зграде или локала, потребно је продужење кретања колима и до километар у односу на случај да имамо густу матрицу улица.

Растојање између Војводе Степе и Булевара ослобођења је 150-300 метара. Ако си помно пратио моје писање на форуму, ваљда си приметио да сам помињао Нову Кумодрашку, која треба да се споји са Душановцем ради које је забрањена градња нових и доградња постојећих објеката у Душановачкој долини између "привремене" петље Душановац и Дарвинове улице. У околини "привремене" петље пре 40 година су откупљене и исељене куће, али како нису порушене, у њих су се уселили Роми, ево већ трећа генерација се рађа! (Молим вас, немојте писати расистичке коментаре, просто, снашли се људи у борби за опстанак. ).

Дакле, Нова Кумодрашка са правом петљом Душановац може да се изгради много једноставније и јефтиније у односу на ширење Војводе Степе. Две паралелне друмске магистрале би биле на одстојању око 1 километар једна од друге, а паралелне Кумодрашка и Војводе Степе могу имати локални значај, односно за непосредни прилаз садржајима између. Како је смислено и логично имати главни коридор са 2+2 или више трака надовезан на неки главни правац од негде до негде, Булевар ослобођења се надовезује на садашњи авалски правац, а Нова Кумодрашка на Нову Авалску. Војводе Степе је "слепо црево" транзитних коридора, и уз попречну везу на линији Трошарине са 3+3 траке, много бржи и погоднији прилаз даље од Трошарине имамо преко главних улица, а не Војводе Степе. Даље, по мом мишљењу, треба направити попречну везу везану за Љубе Вучковића, спојити Босе Милићевића директно са Костолачком, направити испод гребена тунел између ове две саобраћајнице, ту негде испод Вождовачке цркве везан на Витановачку, и шта треба више? Треба узети у обзир да ће дугорочно више од половине ове зоне остати породичне куће, или зградице са по 5-6 станова.
Galeks":3w4u6hke je napisao(la):
Mozda treba da se prosiri, ne znam, ali Karlo je 100% u pravu.
Pod hitno se mora sinski prevoz unaprediti i staviti ispred automobilskog, pogotovo u Vojvode stepe. Ne znam koji mozak je smislio da su leva skretanja u toj ulici normalna, pa cak i potrebna.
Морам ипак ставити "амандман" везано за лева скретања. У лавиринту једносмерних улица, Војводе Степе је ипак двосмерна, тако да како год да се окрене, треба да јој остане улога "сервисне друмске саобраћајнице првог реда" уз Кумодрашку и Љубе Вучковића. Та лева скретања су потребна, али их треба решити на другалији начин.
1) За Трише Канцлеровића: може да се угради једна трака од Аутокоманде, и да трамвајска баштица остане само за трамвај и 33.
2) Борисављевићева: никада није било проблема, нек остане.
3) Краља Владимира: исто.
4) Витановачка: кружни ток унутрашњег пречника 14, спољњег 23 метра, за трамвај светлосна упозорења као на Аутокоманди.
5) Димитрија Стаменковића не смета.
6) Никшићка: укинути.
7) Босе Милићевића: не смета.
8 ) Мите Ценића: кружни ток, као код Витановачке.
9) Капетана Завишића: укинути семафор.
10) Љубе Вучковића: системско решење би било порушити оних пар локала у које се удара право из Љубе Вучковића, направити кружни ток, при чему се укида непосредна веза Новакове и Генерала Рашића са Војводе Степе, а најбоље Мосорском, двосмерна веза са Булеваром ослобођења, уз преуређење Билећке између Генерала Рашића и Отокара Кершованија слично Крунској. Све у сарадњи са Израелским инвеститорима, уз прилазак садржајима израелског блока искључиво из Отокара Кершованија и Билећке. Да се не буне суграђани због ђака, накркати лежеће полицајце, оне пластичне, зона 30, пар камера и здраво ђаци.
11) Семафор испред Саобраћајног: оставити, само много "паметнији". Паљење на дугме, продужено чекање за пешаке уколико управо наилази трамвај, минимално трајање зеленог светла за кола 40 секунди, колико год пешаци друкали.
12) Отокара Кершованија, не смета.
Остало су улице са улазима или са семафорима, или са знаком СТОП.

Аутокоманда и Трошарина су посебни случајеви, оба за кружни ток са подвожњаком (Булевару ослобођења и Саве Машковића респективно).
 
" 6) Никшићка: укинути. "

A kako da se onda ulazi u Kostolačku?
 
Преко Мите Ценића, где сам предложио кружни ток. А може и Булевар ослобођења-Јове Илића-Никшићка.
 
Решење за цео град без претераних рушења и осталих пропратних ефеката је следећи:

1. Минимална ширина једне траке или једносмерне улице је 2,5 (или шта год је просечна ширина аутобуса, па заокружено ал на више) метара, без изузетака
2. Минимална ширина тротоара 1 метар, али да бандере не смеју посред тротоара као што негде има него увек уз ивичњак, опет без изузетака
3. Минимална ширина паркинг места 2 метра (за зграде, за куће небитно)
4. (стамбена) Зграда мора да има минимум паркинг места за сваки стан (и ово сад важи али стављају свашта, зато треба увести правило број 3) а пожељно је да има мало више
5. Укинути порез на гараже јеботебабо
6. Порез на ауто ако немаш где да га држиш
7. Стандардизовани полупречник скретања у зависности од величине улице (броја трака), њеног промета и да ли иде превоз (гледам те, раскрсницо Крушевачке и Господара Вучића)


Ево решили смо скоро све саобраћајне проблеме у Београду применом овога, нема више идиотских улица где не може да се мимоиђе превоз, нема болида који се паркирају на улице, саобраћај побољшан 200%
 
@Карло

Апсолутно се слажем с тобом да предност у Војводе Степе треба да имају трамваји (и аутобус 33, ако иде њиховом трасом). Да се ја питам, на постојећим левим скретањима бих увео семафоре који аутоматски дају зелено светло за пролаз трамваја, како од Трошарине до Аутокоманде они не би морали да стају, изузев на станицама. Такође се слажем и са великим бројем предлога које си дао.

Међутим, када се све зграде у ВС повуку на нове регулационе линије, а то значи бар за још десетак метара, биће места и за по једну коловозну траку по смеру и за бициклистичку стазу. Војводе Степе можда нема транзитни значај попут Нове Кумодрашке и Булевара ослобођење, али она је, ипак, основна улица Вождовца и генерише велики број људи и возила. У њој се уместо кућерака граде шестоспратнице, Израелци планирају стамбено насеље попут Гардена и само једна трака по смеру је недовољно за толики број људи.

Што се тиче алтернативног и здравијег превоза, он је пожељан, али има велика ограничења. Ако ујутро треба једно дете да одвезем у вртић, друго у школу, а потом да наставим до посла који је у другом делу града, најмање што ћу урадити је да најмлађе посадим на трицикл, старије на тротинет, себе на бицикл, а жену на гепек (или шипку :mrgreen: ), па да се тако у колони запутимо на своја одредишта. Нарочито то нећу радити по мраку, киши или снегу.

Вождовцу су потребне три паралелне ширококапацитетне саобраћајнице. Дакле, и Нова Кумодрашка, и Војводе Степе, и Булевар ослобођења.
 
Vrh