Šta je novo?

Војводе Степе

Како на свакој семафоризованој раскрсници имају камере, зашто их не користе да детектују мајмуне за воланом? Лепо, искористе камере као доказ, по једна патрола на Аутокоманди, Трошарини и код Цркве, и пиши честитке! Полицајац не може да прими мито, јер је све снимљено, и мало ефикасније правосуђе, да случајеви заврше на суду у кратком року. Па да видиш за пар недеља, сви возе лагано по граду, као Словенци.
 
Ухватити прекршиоца на делу има јачи психолошки утицај. У том случају ће возити опрезно пре него што добије позив са заказаним суђењем.

Узгред, има ли ико слику поплаве на Аутокоманди у понедељак 20.6.2016. око 19:00? Поплава пре реконструкције, поплава после реконструкције, у чему је разлика?
 
Ja mislim da su rupu iskopali da bi opravdali pogresno uradjen trotoar u startu. Evi sacekacemo i videcemo. Mentoli iz CIP nisu prevideli vec postojecu ulicu za celo izgradjeno naselje, Sta vise reci...
 
Mozda je i to je kad nesto projektujes a ne izadjes na teren
 
Hvala Vozde na slici, upravo ono sto sam i rekao. Na kraju iste radove placamo dva puta. Bacen materijal... A zemlja u krizi, kakvi nesposobnjakovici.
 
Mozda i ne posto je ugaranciji ulica zavisi ko je gresku napravio
 
Поред "Степе" као кроз левак
Н. В. - М. Т. К. | 20. октобар 2016. 23:58 | Коментара: 0

Од Трошарине до насеља Браће Јерковић формирају се велике колоне возила. Градски челници најављују изградњу широког булевара од Борске до петље "Ласта"

УСКЕ, а прометне улице, са великим саобраћајним оптерећењем око насеља Степа Степановић већ четири године задају муке станарима овог дела града, али и свим осталим возачима који свакодневно овуда пролазе. Колски прилаз новоизграђеном блоку, нарочито из Улице кружни пут, као и излаз изузетно су проблематични. Осим што је, због оних који користе овај прилаз, саобраћај успорен, и безбедност учесника је угрожена!

Проблем ће бити отклоњен изградњом недостајућих, одговарајућих саобраћајница, али решење се, нажалост, не назире скоро, с озбиром на то да је планирана изградња путне инфраструктуре стигла тек до решавања имовинскоправних односа.

Градоначелник Београда Синиша Мали нагласио је да град има планове како да овај део града растерети од саобраћаја новом путном мрежом.

У оквиру Спољне магистралне тангенте налази се и деоница Борска - петља "Ласта", која је дугачка скоро пет километара. Ова саобраћајница обухвата потез од Борске улице, преко Саве Машковића, поред насеља "Степа Степановић" и Браће Јерковић до ауто-пута и петље "Ласта".

УЛИЦА СА ЧЕТИРИ ТРАКЕ
Будућа саобраћајница која би требало да растерети овај део престонице пројектована је да има по две саобраћајне траке ширине од по три и по метра, са средњим разделним острвом које би требало да буде широко четири метра. За тротоаре је остављено по три метра са сваке стране.

- До сада су формиране грађевинске парцеле за све секторе саобраћајнице, а преостало је да се реше имовинскоправни односи - за "Новости" каже Синиша Мали. - Истовремено, у току је израда пројекта за грађевинску дозволу и пројекта за извођење радова, а уговорена је и техничка контрола ових пројеката.

Приликом изградње насеља Степа Степановић остављен је прикључак на постојећу улицу Кружни пут. С обзиром на то да се изградњом саобраћајнице Борска - петља "Ласта" укида Кружни пут, предвиђено је да прикључак из насеља буде на новоизграђеној магистрали Борска - петља "Ласта". Према речима градоначелника, за овај прикључак у току су поступци за прибављање неопходног земљишта, које је у власништву физичких лица.


http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%B0%D0%BA
 
Можда је ово тренутак да изађемо са предлогом трамваја за Степу и Кумодраж, и са свим скупљеним потписима. Одмах би требало планирати профил за 3+3 траке, од чега 1+1 за јавни превоз. На самој Трошарини, најбоље направити ротари, што је требала да буде и Аутокоманда.
 
Podrzavam predlog da se tramvaj prosiri do Stepe, cudi me da stanovnici nisu imali sluha za takav predlog.
 
Међу становницима је било оних који су имали слуха, али челни људи Удружења станара Насеља Степа Степановић нису имали слуха да ангажују своју логистичку мрежу са којом за било шта могу скупити и преко 2000 потписа у кратком временском размаку за било шта. У Кумодражу је, и поред великог интересовања, потписи су се скупљали јако тешко и споро због непостојања икакве логистичке мреже.
 
Nisam prošao stepom bar godinu dana. Ulica je užasna, gledano u odnosu na Bulevar jer kao da su malu ulicu pretvorili u magistralu sa zadržavanjem regulacione linije. Ruku na srce tramvaji sasvim dobro funkcionišu na trasi ali one stanice sa metar širine su blagi užas.
 
U ulici Vojvode Stepe potrebno je ukinuti neka od levih skretanja i time bi prodisao saobracaj.

Sto se tramvaja tice, predlazem Karlu ili ko vec zeli da kontaktira Relju OGnjenovica ili Milosa Stojanovica, obojica su clanovi veca opstine Vozdovac, voljni su za pomoc i saradnju i imaju veliki uticaj u ovom delu grada (pogotovo Stepa, Kumodraz)

Problem, je sto je projekat vec uradjen i slutim da je za izmene tog tipa kasno, odnosno da nece biti sluha za tako nesto.

Udruzenje gradjana iz naselja Stepa Stepanovic je samozivo i njih to ne zanima. Bunili su se i sto autobuska linija ide kroz naselje, tako da, meni licno, to dovoljno govori.
 
Пројекат јесте урађен до неке фазе, али није затворена финасијска конструкција. Да не говоримо о експропријацији, која све може продужити у недоглед. Ни један кредитни фонд нигде не покрива експропријацију. За разлику од чисте градње друмске саобраћајнице, трамвај се делимично може финасирати кроз јавно-приватно партнерство, на шта се иначе ложе представници кредитних фондова! Довољно за иоле пословно и ка гласовима оријентисане политичаре, без вишка нездравих страсти.
 
Pa kakvo JPP za tramvaj pogotovo nastavak postojece trase? Mislim da to nije realno niti da ima smisla to raditi
 
Ова улица једна од најгорих у граду

Требало је одмах да је прошире а не да џабе бацају паре кад ће после опет све морати да руше
 
На пар места реално неће моћи ни да руше. Најбоље да организују мини рингове попречним улицама и паралелним улицама са циљем преусмеравања већине aутомобила првенствено на Булевар ослобођења, али и на Кумодрашку. Прва проблематична тачка која гуши и кружни ток и саму петљу код Франша јесте лево скретање за улицу Трише Калцеровића где скрећу и аутобуси 39 и 18 и праве гужву на самим трамвајским шинама. То се може лако решити, проширењем једносмерне Табановачке на двосмерну улицу, на рачун једне бараке на плацу Аутокоманде којај је до улице а морала би бити срушена зарад овог проширења. Онда би 39 и 18 скретали директно из кружног тока без гушења Војводе Степе, a лево скретање у Трише Калцеровића би укинуо променом смера те улице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412260#p412260:13j7ny8s je napisao(la):
Igor » 23 Oct 2016 03:07 pm[/url]":13j7ny8s]Pa kakvo JPP za tramvaj pogotovo nastavak postojece trase? Mislim da to nije realno niti da ima smisla to raditi
Са градњом инфраструктуре се диже тржишна и употребна вредност грађевинског земљишта. У средини насеља Степа Степановић је ионако остао празан плац на месту где су по плану предвиђени пословно-коерцијални садржаји (има само онај Макси, који је могуће интегрисати у неки нови план). Могуће је да уместо непосредног плаћања Накнаде за уређење грађевинског земљишта, инвеститор суфинасира пројекат ширења трамвајске мреже. Неки минимум, који банке сматрају учешћем приватног капитала је 10%. Оно што је ризик је да ли у нашем државно-управном апарату има кадрова способних да организују тако нешто?
 
Дан 15.11.2016. око 15:00. Трамвај се креће својом траком, а аутомобили у десној траци застају због возила које се управо испаркирава. Закључак, коначно постоји логичан и примерен распоред уличног простора! Да ли је важније, 10 људи у колима, или 300 у пуном трамвају са приколицом? И који превоз штеди енергију, мање загађује, и користи далеко мањи простор за исти транспортни рад?
 
Kumodraška je krcata dok je V. Stepe prazna i vi bi još da nalivate na Kumodrašku? Ne mogu da verujem koliko ljudi ne gledaju dalje od svog dvorišta.
 
Vrh