Šta je novo?

Војводе Степе

Мислим да би било боље да нису предвидјели скретања у лијево и да су се извела два или три кружна тока дуж улице.

Мада мислим да је и овако изведена реконструкција велики корак напред.
 
Igore bio si previse blag u tekstu. Ocekivao sam ostriju reakciju na prevelike mane.
 
Drago mi je da si procitao tekst i uputio kritiku premda ne znam na sta tacno mislis. Ovaj tekst nije imao za cilj da secira svaki moguci problem pojedinacno vec da kroz fotografije koliko je moguce prikaze probleme kojih ima i koji su ocigledni. Osvrt je bio na sire planiranje i losu reazliaciju shodno uslovima na terenu pre svega misli se na profil ulice i regulacionu liniju itd. Ako cemo pravo ne moze se u ovom tesnacu napraviti bulevar a u ovoj siutaciji nesto je moralo da istrpi a to su nazalost pesaci i njihove komunikacije sto je i pomenuto i fotografisano.

Inace sam imao nameru da napisem post sa svojim utiscima pre svega kao neko ko prioritet daje javnom prevozu. Mislim da je u tom pogledu napravljen napredak a nadam se da ce prvi tramvaji to i pokazati. Desna strana prema trosarini sto se tice pesckih staza je jos i nekako ali leva strana pogotovo blize kruznom toku je ispod svakog nivoa sto se da videti na fotografijama.

Ako obratis paznju na fotografijama je prikazan i nedostatak pristupa stambenom naselju za raseljene koje je GDS izgradila.

Fotografije govore vise od stotinu reci za pojedine bisere u Vojvode Stepe.

Primera radi pogledaj jedan od bisera koji je besmisleno opisivati recima
150804-VSTEPE-75.jpg

Dakle genije neki je resio da napravi jedno parking mesto pre samog suzenja koje je prica za sebe.

Sa druge strane po meni pozitivan primer sa fotografije
http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/vstepem.jpg
Na fotografiji pre rekonstrukcije je ocigledno vise divlje parkiranih automobila dok su sada kako tako dovedeni u red. Ja sam naravno za pesake i javni prevoz ali je prostor za njih morao biti nadjen i da bude propisno znakom regulisan.

Nisam odusevljen ni ovom situacijom ali isto tako sam svestan da postoji nedostatak parking mesta.
http://www.beobuild.rs/visuals/data/med ... EPE-44.jpg
Leva strana je ranije izgledala potpuno divlje a vozila su skoro ulazila u park
http://www.beobuild.rs/visuals/data/med ... EPE-23.jpg
 
Трамваји на линији 14 локал од јутрос саобраћају од Устаничке улице до Трошарине.
118227999858448181025883.jpg

izvor:grad beograd
 
Vlad000":3t288i73 je napisao(la):
Мислим да би било боље да нису предвидјели скретања у лијево и да су се извела два или три кружна тока дуж улице.

Nema duž Vojvode Stepe praktično nigde ni mesta za kružni tok, a opšta semaforizacija koju su napravili na prvu loptu mi uopšte ne izgleda tako loše, idući uzbrdo čak deluje da je solidno namešten neki zeleni talas za brzinu 40-50kmh (naravno i treba destimulisati bržu vožnju u ulici koja se masovno koristi za paralelno parkiranje).
To realno može biti i daleko bolje rešenje nego da pešaci na svakom ćošku izleću na nesemaforizovane prelaze, sakriveni automobilima parkiranim u zoni raskrsnice.

Jedino donji semafor kod Triše Kaclerovića neće moći tako lako da opstane. Sve i da se signal za tramvaje otvara zajedno sa zelenim svetlom za levo, to opet znači da mora postojati posebna faza za prelaz pešaka kada je svim vozilima crveno, a to preti da blokira Autokomandu.
 
U Jove Ilića su skinuti znakovi u donjem delu, a ostali su neki iz vremena radova. Koji je pravi smer između AK i Pukovnika Purića? Pretpostavljam da je vraćeno na staro, ali ko zna šta su smislili.
 
Ja mislim da je najbolje rešenje za protočnost da Jove Ilića u donjem delu bude jednosmerna na gore. Onda u celoj raskrsnici postoji jedno jedino ukrštanje automobilskih pravaca (levo skretanje u Triše Kaclerovića uzvodno iz Vojvode Stepe, sa nizvodnim saobraćajem niz Vojvode Stepe), raskrsnici ne treba semafor i omogućava se koliko-toliko konstantno pražnjenje pravca sa Autokomande.
 
Igor":a3lz737o je napisao(la):
Primera radi pogledaj jedan od bisera koji je besmisleno opisivati recima
150804-VSTEPE-75.jpg

Dakle genije neki je resio da napravi jedno parking mesto pre samog suzenja koje je prica za sebe.

Cuvena kuca na trotoaru u Ulici Vojvode Stepe br.15
Mnogi ce se zapitati zasto je to tako? Razlog je veoma prost. Radi se o privatnom vlasnistvu koje je pri tome registrovano i zavedeno u katastru. Mogu samo bombom da ga sruse.

A evo kako sve te parcele izgledaju predstavljeno u katastru.
4qkcpj.png


Ostale delove pogledajte sami na: http://www.geosrbija.rs/rga/?gui=1&lang=2
 
Nije problem sto je kuca u privatnom vlasnistvu vec sto je napravljeno jedno parking mjesto na trotoaru i to na mjestu koje ionako suzava prostor za pjesake.
 
11800188_771127566364765_2859547633243416372_n.jpg


Coka Vesna Nestorović
August 7 ·


I danas je bilo divno , dakle "Bulevar " Vojvode Stepe em što nije uradjen kako treba em "ONI NA SAMO JEDAN MINUT...IDEM DO BANKOMATA...PO KIFLICE SA SIROM... IZVINITE EVO ODMAH " su mi zagorčali život
 
Dobro, projekat je u startu zeznuo stvar. Međutim ja se pitam gde je ovde policija? Ako već imamo fizičke nedostatke onda lepo odrediti dvoja patrolna kola i četvoricu saobraćajaca pa neka po ceo dan kruže ulicom do besvesti i kažnjavaju ove stvari. Posle nekog vemena ovakve pojave bi nestale same od sebe kada bi se u svest ljudi ugradila komponenta da će za ovakvo ponašanje biti kažnjeni...

Mi često mislimo da su ljudi "na zapadu" fini, pažljivi i nesebični. Nisu, ponašali bi se potpuno isto divljački i sebično kao i mi samo kad ne bi bilo kazni... i obrnuto! Možeš imati najužu ulicu na svetu ali ako je zaustavljanje u njoj kažnjivo i ako se to PRIMENJUJE problemi će nestati sami od sebe!

Dakle, mislim da je vreme da prestanemo da kukamo da je projekat loš i realizacija loša - jeste ali nazad nema, osim da se sve ruši pa Jovo nanovo! Treba skrenuti diskusiju u smeru kako da se to ublaži a jedini i najlakši način je više nego jasan - kazne. Iz tog razloga još jednom apostrofiram - Gde je policija?
 
Vecina ovakvih problema bi se dala rijesiti jednostavnim postavljanjem stubica ili ograda. Imam utisak da tu nije dovoljno ucinjeno.
 
Због стоке је бич, канџија и измишљена. А онда се јавља још један проблем, нема бича за оне који би требали да кажњавају.
 
RioBL":3liaousi je napisao(la):
Vecina ovakvih problema bi se dala rijesiti jednostavnim postavljanjem stubica ili ograda. Imam utisak da tu nije dovoljno ucinjeno.

Potpuno se slažem; staviti dovoljan broj stubića na kritičnim mestima i uz kombinaciju pauka koji krstari kao što krstari na Bulevaru Kralja Aleksandra, disciplinovati.
 
Stubići OK, sad ih vidiš, sutra ih nema... Neko će ih iščupati... Ma vlasnik pekare će ih prvi iščupati jer mu zbog njih opada promet! Divljaci su to oni znaju samo za batinu...

Nama treba više kulture a to se postiže jedino - bičem! Treba usaditi u svest društva da ako je nešto ne samo zabranjeno već i neprikladno, sebično i štetno po ostale tako da im ne pada na pamet da uključe 4 žmigavca čak i tamo gde stubića nema! Ako ti se jedu kiflice sa sirom parkiraj 200m dalje gde je dozvoljeno i gde ima mesta pa prošetaj po njih, ako nema gde da se parkira nemoj ih ni kupiti, nisi dete od 4 godine, preživećeš, napravi sendvič kod kuće pa ponesi na posao! Najlakše je biti sebičan, u fazonu, boli me uvo za sve vas, ja sam gladan a vas ostale ko j***!

E to je problm u našem društvu - nema se volje za takve promene da za zločin (prekršaj) postoji i (adekvatna) kazna.

rasho62":3fkmmelz je napisao(la):
нема бича за оне који би требали да кажњавају.

Ovo je zapravo suština problema, a ne neki sebični divljak koji je stao na minut da kupi kiflice sa sirom...
 
Требали су виши ивичњак, а могу и оне бетонске лопте, оне нису мета секундараца.
 
Е јебо га ти, и лопте! Најбоље је онда ставити оне "џерси" бетонске блокове. Ваљда је поента научити брава куд смије а куд не смије.
 
Лопте су естетски прихватљивије од стубића, јефтиније а сигурно и ефективније (у Ресавској код трамвајске станиц Ташмајдан у правцу ка Краља Милана сам видео да су станари извалили стубић који је зашрафљен за коцку бехатона и померају је по потреби). Џерси је већ прегломазан за овако узан простор. Слажем се да треба научити, али плашим се да прво нема ко да их учи.
 
Онда ограда која штити тротоар целом дужином улице осим на семафорима, где би биле капије које би се аутоматски отварале и затварале у зависности од тога да ли је зелено или црвено за пешаке.. :roll:
 
Ovako mala ulica nema prostora ni mogucnosti da bi svima zadovoljila prohteve i navike. Prilagodjavanje nastaloj sredini je izgleda najbolji nacin za prevazilazenje uocenih problema i nedostataka!
 
Da li ste primetili kako vozila skreću u levo u Bulevaru oslobođenja, propuštajući vozilo iz suprotnog smera sa leve strane?

Prilikom skretanja u levo treba ići uz levu ivicu i propustiti vozilo iz suprotnog smera sa DESNE strane. Na taj način se putanje ne ukrštaju.

1.jpg
 
Ма какви стубићи па и овако је вожња дјетета са колицима том улицом права лутрија. Сем на Новом Београду београдске улице су пројектоване као да људи имају крила или точкове умјесто ногу. Полиција не ради свој посао али обзиром на свеукупну ситуацију потпуно их разумијем.
 
Vrh