Drago mi je da si procitao tekst i uputio kritiku premda ne znam na sta tacno mislis. Ovaj tekst nije imao za cilj da secira svaki moguci problem pojedinacno vec da kroz fotografije koliko je moguce prikaze probleme kojih ima i koji su ocigledni. Osvrt je bio na sire planiranje i losu reazliaciju shodno uslovima na terenu pre svega misli se na profil ulice i regulacionu liniju itd. Ako cemo pravo ne moze se u ovom tesnacu napraviti bulevar a u ovoj siutaciji nesto je moralo da istrpi a to su nazalost pesaci i njihove komunikacije sto je i pomenuto i fotografisano.
Inace sam imao nameru da napisem post sa svojim utiscima pre svega kao neko ko prioritet daje javnom prevozu. Mislim da je u tom pogledu napravljen napredak a nadam se da ce prvi tramvaji to i pokazati. Desna strana prema trosarini sto se tice pesckih staza je jos i nekako ali leva strana pogotovo blize kruznom toku je ispod svakog nivoa sto se da videti na fotografijama.
Ako obratis paznju na fotografijama je prikazan i nedostatak pristupa stambenom naselju za raseljene koje je GDS izgradila.
Fotografije govore vise od stotinu reci za pojedine bisere u Vojvode Stepe.
Primera radi pogledaj jedan od bisera koji je besmisleno opisivati recima
Dakle genije neki je resio da napravi jedno parking mesto pre samog suzenja koje je prica za sebe.
Sa druge strane po meni pozitivan primer sa fotografije
http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/vstepem.jpg
Na fotografiji pre rekonstrukcije je ocigledno vise divlje parkiranih automobila dok su sada kako tako dovedeni u red. Ja sam naravno za pesake i javni prevoz ali je prostor za njih morao biti nadjen i da bude propisno znakom regulisan.
Nisam odusevljen ni ovom situacijom ali isto tako sam svestan da postoji nedostatak parking mesta.
http://www.beobuild.rs/visuals/data/med ... EPE-44.jpg
Leva strana je ranije izgledala potpuno divlje a vozila su skoro ulazila u park
http://www.beobuild.rs/visuals/data/med ... EPE-23.jpg