Možda se nisam dobro izrazio.
Nije KT uzan, dobar je i širok.
Uska je pristupna saobraćajnica koja se na njega uključuje iz Badnjevca.
Meni je taj KT dokaz neplanske preraspodele sredstava u Srbiji. Više su dali na pasarelu u Vrnjcima nego na ovo.
I one arhitektonske zavrzlame od petlji na Moravskom i Milošu. Šta fali tipskim petljama sa X ???!
Ima po inostranstvu tih fora gde je u centru zemlja (cveće, spomenik, šta god) onda ide ograda, pa prsten urađen u kocki ili tako nekoj podlozi koja omogućava da smotaju kamioni a da ipak ne može preko njega punom brzinom.
Kao što sam već ranije pisao, kružni tok u Badnjevcu nije trebao ni da postoji, prvobitno su bile urađene kompletne pristupne saobraćajnice (ulaz i izlaz na moto-put) za denivelisanu raskrsnicu (sa nadvožnjakom, ista kao na petlji Gradac/kamenolom), pa je zbog nedovoljno sredstava (iako je sve to na kraju koštalo ko sv. Petra kajgana), političkog uticaja, veza i vezica (vlasnika Enmona) taj projekat napušten i urađen kružni tok (i to dva puta isti), i sad se vide tragovi, odn. ostaci tih radova za denivelisanu petlju. Poenta moje priče je da mi je potpuno nezamislivo da iko makar i projektuje, a kamo li da i uradi, kružni tok na brzoj saobraćajnici (moto-putu). Navešću samo nekoliko razloga: prvi, i osnovni, je taj što je kružni tok, po definiciji, usporivač saobraćaja, što znači da potpuno ukida smisao brze saobraćajnice. Drugo, kružnim tokom se devalvira nivo brze saobraćajnice, odn. moto-puta, jer se njime izjednačuje sa bočnim putevima nižeg ranga koji se tu ukrštaju (npr. traktor koji ima pravo da se kreće lokalnim putem se dovodi na moto-put na kome mu je pristup apsolutno zabranjen). Dalje, konkretno za ovu deonicu, i pored samog prečnika i širine kolovoza na ovom kružnom toku, kao i na onom u Batočini, vrlo je otežan prolazak vangabaritnih vozila velike dužine, te ovakav prolazak izaziva obaveznu intervenciju policije, gužve i nepotrebno čekanje (prvenstveno mislim na vozila koja prevoze betonske konstrukcije, zatim velike delove za mnoštvo komponentaša iz kragujevačkih industrijskih zona, kao i prevoz tramvaja iz Simensa (park Milanović, Sobovica), dužine vučnog voza oko 40 metara, itd. Činjenica da se isti nalazi na početku brda je još jedan razlog zašto nije smeo da bude tu (primorava sve učesnike, a naročito teške kamione, da usporavaju, čime dodatno utiču na povećano zagađenje većom potrošnjom goriva, kočnica... na stranu to da i policija zloupotrebljava ovu poziciju da čestim radarskim kontrolama dodatno maltretira sve vozače, jer se brzina mora, sa 100km/čas koliko je dozvoljeno na moto-putu, smanjivati na 80, 60, 50 i 40 za prolazak kroz sami kružni tok, dok bi u situaciji da ga uopšte nema, svi normalno vozili do 100km/čas), tako da je denivelisana raskrsnica bila i ostala JEDINO ISPRAVNO I PRIHVATLJIVO REŠENJE bez obzira na cenu koštanja. Sve ove razloge naručilac, projektant i izvođač su ili prevideli ili namerno ignorisali i napravili na kraju ono što je najgore moguće rešenje, što me lično navodi da sumnjam u "struku", njihove vrednosti i kvalitete, stručnost i obrazovanje, takođe i na drugim "projektima"...