Šta je novo?

Београдски олдтајмери - Beogradski oldtajmeri

Згодан за зидаре, згодан за старо гвожђе, згодан за превоз стоке, згодан за дрва или угаљ, згодан за продају лубеница. Мотор Београдски. Електроника минимална.
 
Ne znam da li spada u old tajmere, ali meni se svidja.
IMG_0880.jpeg
 

Prilozi

  • IMG_0881.jpeg
    IMG_0881.jpeg
    143,3 KB · Pregleda: 66
  • IMG_0882.jpeg
    IMG_0882.jpeg
    152,5 KB · Pregleda: 69
Данашња фотографија-16.08.2025., лондонског таксија ткз. Хакни, модел LTI TX 2 cab, сад у власништву кинеског Џелија.
Овај такси је "паркиран" на тротоару, већ пар година!, и реклама је за кафић који је ту у тржном центру у улици Сремских одреда, близу окретнице 16-це,...
IMG_20250816_133507_resized_20250816_061559033.jpg
 
Ne znam da li spada u old tajmere, ali meni se svidja.
Pogledajte prilog 247458
Svaki model stariji od 30 godina od trenutka prestanka proizvodnje se smatra zvanično oldtajmerom. Objašnjavali su ovde ranije.

Svega 3 godine je proizvođen '67 - '70 i proizvedeno je svega 351 komad. Tako da smo počastvovani što možemo jedan takav da vidimo na ulicama našeg grada.​
 
Ne znam da li spada u old tajmere, ali meni se svidja.
Pogledajte prilog 247458
Да, спада. То је Тојота 2000GT, класични јапански спортски ауто произведен између 1967. и 1970. године. Изгледа као да је сишао са производне траке.
Тај на слици је Јагуар Daimler DS420, лимузина. Произведен је 1970. године. Туга је што је остављен да пропада. Дизајн му је занимљив. Помало вуче на легендарну ајкулу коју је Цимос правио, и на Citroën CX из 1970. године.
Згодан за зидаре, згодан за старо гвожђе, згодан за превоз стоке, згодан за дрва или угаљ, згодан за продају лубеница. Мотор Београдски. Електроника минимална.
Тамићи, како су се код нас звали, су били закон. Туга је што је таква фабрика која је производила најбоља возила отишла на добош. Излазили су на црту са возилима које су правили ФАП, Икрабус, и ИМР. Политичка турбо националност је све урнисала што је ваљало. Сада немамо ништа.
 
Директорски мерцедес :D
И то не било какав, већ Мерцедес W114/W115. Производио се од 1968. до 1976. године. Цео је од метала, почев од фелни, до хромираних прозорских оквира и оквира за фарове, и полугица за унутрашње закључавање врата. Пластика је била минимална! Сви фарови, поготово задњи и мигавци, су направљени од стакла. Вероватно последњи ауто који је био цео од метала пре него што су почели да смањују трошкове осамдесетих година трпајући пластику где су стигли. Сав је коцкаст и ћошкаст, па помало личи на сандук, али највећа предност код њега је што је једноставан као наши аутомобили које смо правили. Могао си основним сетом алата да раставиш цело возило, и будеш сам свој мајстор док га поправљаш. Успут научиш много тога. Данас је Мерцедес тешко смеће. Пуно пластике, а квалитет је раван нули. Тај модел, и Мерцедес W123 су последњи добри аутомобили. Некад било, а сад се приповеда...
 
Poslednja izmena:
Jedni od najlepsih. Rado bi ga posedovao samo kad bih nasao neki napusten u nekom selu :)
Сумњам да ћеш тако нешто наћи. Мада, овај на директоровој слици ми делује напуштен. Ухватила се жућкаста прашина на шкољци. Има један у продаји, али за €14.900.

Ауто је класика. Ево још једног Е200/W115 за €1.700.
 
Ja volim stare automobile, ali to da su bili mnogo kvalitetniji nego moderni je više mit nego istina. Problem s novijim je što ne mogu tek tako da se budže, pa deluju krhko, ali golf 8 je bolji od golfa 1-6 i tu nema dileme. Novi BMW 7 je ružan za medalju i jedan od najružnijih automobila u istoriji, ali je avion. To što bih ja pre vozio E38 ili E32 je potpuno druga priča. Pa Alfa Giulia. Em je prelepa, em je sigurno bolja nego Alfa 164. Itd... Ponavljam, obožavam stare automobile, ali napredak postoji i po mom mišljenju dostigao je vrhunac neke 2011. godine. Od tada je za moje pojmove autoindustrija u padu, ali ne znači da sam u pravu. Jednostavno ne volim suv-ove, električne i ostalo, kao ni trend smanjivanja opcija motora, kao i smanjivanje zapremine motora.
 
Vrh