Šta je novo?

Аутопут Бања Лука - Београд

Pogledajte snimak istog autora od 4. aprila ove godine. Sve je identicno, mrdnulo nije.
Mrzi me da idem dalje u proslost, moguce i da je u januaru bilo isto.
Iskreno ne verujem da ce do kraja sledece godine asfaltirati deonicu Kuzmin - Raca, moguce da ce tempirati zavrsetak za neku predizbornu kampanju, tipa prva polovina 2027.
 
Дефинитивно најспорије раде на овом аутопуту у цијелој Србији. Сјећам се да је рок био 6 година, сад сам и заборавио од кад тај рок важи али мислим да су и то пробили...
 
S obzirom da se jako radujem ovom delu puta od Kuzmina do Bijeljine (pa i jednog dana da urade do Vukosavlja i prema Doboju da mogu autoputem da se vozim Beograd - Banjaluka sa jednim graničnim prelazom i dve naplatne rampe, a ako mi snovi dozvoljavaju i jednim tagom), sve nade polažem u to da tempiraju celu deonicu sa završetkom novog graničnog prelaza na autoputu. Po nekim najavama to treba da bude 2025. a realno i nema neku posebnu upotrebnu vrednost bez graničnog prelaza i parčeta do Bijeljine.
Mada, kako je krenulo, pre će izgraditi Hrvati novi granični prelaz kod Gradiške, pa ćemo videti šta će biti brže do Banjaluke... Naravno bez višesatnih čekanja na Batrovcima...
 
Da bi granicni prelaz bio gotov 2025. to bi trebalo da bude najbrze odradjen projekat u istoriji ove zemlje, posto jos uvek nisu ni poceli da ga prave (a krece zima).
Pa onda kad ga zavrse treba sacekati dok Srbija i BiH odrade politicko-administrativni deo oko pustanja granicnog prelaza u rad.
Uraditi sve to za godinu dana bas deluje kao naucna fantastika na ovim prostorima.
 
Možda i najbolje rešenje ukrštanja dva autoputa kod nas.


Имаћемо две траке за правац Рача - Батровци на петљи Кузмин, док на петљи Београд и даље имамо једну траку за правац Београд - Нови Сад. Бизарно, ако упоредиш проток возила на два правца.
 
Možda i najbolje rešenje ukrštanja dva autoputa kod nas.

Ipak bih pre odabrao Trupale, gde se vidi da je neko razmišljao o tome koji kraci su najznačajniji i dat im je prioritet.

Sa druge strane, ovde se niko nije cimao oko toga i rezultat je da je krak Beograd->Rača geometrijski identičan kraku Rača->Šid/Batrovci, što je u najmanju ruku apsurdno.

Dodatno, prva je projektovana 80-ih, druga krajem druge decenije 21. veka.
 
Имаћемо две траке за правац Рача - Батровци на петљи Кузмин, док на петљи Београд и даље имамо једну траку за правац Београд - Нови Сад. Бизарно, ако упоредиш проток возила на два правца.
Осим тога, правац Београд - Нови Сад има најмањи полупречник кривине од свих праваца на петљи Београд па је максимална брзина је 50 км/ч, а има и три конфликтне тачке у самој петљи пре укључења на ауто-пут/мото-пут ка граду.
 
Moja pokojna baba, da je lopatom pravila ovu deonicu, završila bi je do prošlog Božića.
Najsmornije gradilište od svih! :(
 
Deluje da je ostalo jos da se asfaltira. Ako krenu ozbiljno da rade to moze ove godine da se zavrsi.
Ako nastave ovim tempom nece biti gotovo ni za 2 godine.
 
Ma samo da Sarajevo ne počne da se majmuniše sa otezanjem uspostavljanja objedinjenog graničnog prelaza.
Asfalt je pod našom kontrolom, pa biće postavljem danas, sutra, prekosutra... ali ovi šabani su posebna priča, postoji opasnost da iz čiste pakosti cela stvar bude rastegnuta kao gladna godina i onda džaba ti sve - i autoput do Bijeljine, i granični prelaz i most... ništa neće moći da se koristi.

Ajd, možda me iznenade pa ovaj put odluče da budu konstruktivni.
 
Dionica autoputa od Rače do Bijeljine će biti gotova do kraja godine, bar su tako rekli iz Autoputeva RS. Moguće je da će da se sinhronizuju pa da obje dionice završe istovremeno (i meni zvuči nerealno, ali tako izgleda). Naravno, ostaje da se vidi da li će i granični prelaz biti gotov do tada, jer bez toga se ne može pustiti ništa od ovoga...
 
Moze put da se pusti i bez granicnog prelaza. Sansa da granicni prelaz bude ove godine je nula. Takodje, sansa da deonica Raca-Bijeljina bude ove godine je skoro pa nikakva.
Ono za sta postoji sansa da bude gotovo ove godine je deonica Kuzmin-Raca, sa privremenim iskljucenjem na postojeci granicni prelaz.
Nije nesto spektakularno, ali takva je realnost.
 
Vrh