mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.996
- Pohvaljen
- 12.345
KPКо има плаве вагоне за угаљ и плаве чешке локомотиве?
KPКо има плаве вагоне за угаљ и плаве чешке локомотиве?
Da li se još negde koristi potisak u kod nas? Ja odrastoh na barskoj, nikad ne videh tako nešto?
Pozdrav,Bilo je na Barskoj, ali samo na delu Resnik - Vreoci kada se vozio ugalj iz Indonezije za EPS, voz je imao 2000t.
Pogledajte prilog 241696
Kombinovani prevoz redovno koristi potisak sa lokomotivama 647. U protivnom bi morali da dele vozove zbog vučnih karakteristika lokomotiva te serije.
647 - 005
Pogledajte prilog 241698
647 - 004
Pogledajte prilog 241699
Pored gore pomenutog Raljskog i nekadašnjeg uspona na Čortanovce koji više ne postoji, sve ostalo je jako retko, mada vidim da se na alternativnom pravcu Koridora između Sombora i Novog Sada povremeno koriste potiskivalice.
Uz Zlatibor nikad? Ja bar nisam videoBilo je na Barskoj, ali samo na delu Resnik - Vreoci kada se vozio ugalj iz Indonezije za EPS, voz je imao 2000t.
Dopušteno naprezanje na teglećim uređajima. Postoji tablica na osnovu koje se određuje da li se koristi zaprega ili potisak.Na osnovu čega se bira da li ide sinhron lokomotiva ili potiskivalica?
Bilo je potiska itekako u prošlosti uz Zlatibor.Uz Zlatibor nikad? Ja bar nisam video
Sve je u organizaciji plana korišćena predmetne lokomotive. Da li ona nastavlja kao zaprega do krajnje stanice ili se koristi samo da bi se pomoglo da se voz popenje na vrh nekog uspona.Pretpostavljam da je potisak bolji od zaprege.
Da li ima onda neko ograničenje zašto se koristi zaprega u slučajevima kada nije maksimalno naprezanje teglećih uređaja?
Potiskivalica svakako mora biti posednuta zbog tehničke nemogućnosti upravljanja radio kontrolom kao što je to slučaj u Americi ili Kanadi.А како a како се синхронизује рад локомотива на почетку и на крају? И дали се уопште синхронизује?
А ако су две напред?
Potisak je praktičniji, jer nema potrebe za dodatnom manevrom u stanici gde prestaje potreba za potiskivanjem. Već se potiskivalica samo otkači i spremna je da se vrati nazad bez potrebe za prebacivanje na slobodan kolosek.
Takoe. Mada problem sa prepoznavanjem je u gotovo 100% slučaju kod emv/dmv zbog "scharfenberg" automatskog kvačila,dok kod povezivanja kablovima između lokomotiva taj problem je minoran.I u odnosu na sinhron nema bakćenja sa kablovima i onim najgorem, prepoznavanjem sinhrona kod lokomotiva kada se spoje grrrrr![]()
Saobraćajni pravilnik kaže ovo:Veoma zanimljiva tema i hvala na objasnjenjima @mvbg1
Da li je ikada postojala situacija umetnute potiskivalice medju vagonima?
Takoe. To se zove "nezakvačena potiskivalica" i koristi se u slučajevima kada voz treba potiskivati do nekog mesta na otvorenoj pruzi gde se nalazi prevoj. Ali to je slučaj kada se to radi na kraćoj deonici.Video sam slučajeve da u BiH potiskivalica uopšte ne bude zakvačena već samo gura voz i na kraju uspona oduzme gas i vrati se nazad.
Како мислиш успон код Чортановаца који више не постоји? Ту се и даље користи потисак на тежим возовима јер је успон 13 промила од распутнице Карловачки Виногради до Бешке. Потискивање се обично врши до Инђије.Bilo je na Barskoj, ali samo na delu Resnik - Vreoci kada se vozio ugalj iz Indonezije za EPS, voz je imao 2000t.
Pogledajte prilog 241696
Kombinovani prevoz redovno koristi potisak sa lokomotivama 647. U protivnom bi morali da dele vozove zbog vučnih karakteristika lokomotiva te serije.
647 - 005
Pogledajte prilog 241698
647 - 004
Pogledajte prilog 241699
Pored gore pomenutog Raljskog i nekadašnjeg uspona na Čortanovce koji više ne postoji, sve ostalo je jako retko, mada vidim da se na alternativnom pravcu Koridora između Sombora i Novog Sada povremeno koriste potiskivalice.