Šta je novo?

Železnice - teretni saobraćaj

Toliko nema posla? Nek prodaju Vectrone Srbijavozu i privatnicima i gasi firmu...
Па немају посла ако Македонци не превуку возове из Грчке, из Пиреја.
Можда би им било боље да купе Македонске железнице Транспорт. 😁
 
Bila je izjava od strane ministra pre par nedelja da se traži partner za SK (gde bi država imala većinsko vlasništvo). Priznao je da su imali problema i da su zbog tiga zamenili rukovodstvo. Čak je pomenuto i širenje poslovanja po regionu.
Nadamo se boljim danima za SK
 
Ubačene 232 & 117 u Želvoz, no radiće samo vitalne delove, makar da se potroše ovi krediti i zajmovi koji su uzeti skora..

received_1554521308605045.jpeg

received_1608266693451477.jpeg
 
Ne mogu da se setim na kojoj tačno temi se pisalo o slučaju da voz iz smera Pančeva ka Subotici čeka u Zrenjaninu od 2:00 do 8:00 zbog nemogućnosti ukrštavanja ne narušavajući red vožnje jednog jutarnjeg putnilčkog voza.

I kakva nam je tada svrha toga što smo dozvolili tržišno orijentisane prevoznike, ako smo osakatili kapacitet pruge? I to pruge u čiji smo bar srednji remont ulagali? Pa upravo noću, dok nema putinčkih vozova, treba nam da propustimo što više teretnih vozova. Odnosno, ne postoji računica po kojoj je za Srbiju isplativo poukidati sva ta silna službena mesta za ukrštavanje vozova. Da, na tim prugama je dosta starih uređaja i skretnica sa ručnim prekretanjem, gde se na ukrštavanje troši u proseku 10 minuta po vozu. Tu bi slična propusna moć i brže kretanje bilo postignuto već sa uređajima zasnovanim na staničnoj centralizaciji, i ukidanjem svake druge međustanice. Ali sa svakim daljim ukidanjem stanica i osoblja, kapacitet pruge kao najvećeg i najdragocenijeg resursa se smanjuje.

Pogotovu u uslovima postojanja isključivo i samo pruge za 200km/h od Stare Pazove do Subotice, većina tržišno orijentisanih prevoznika će se opredeliti za altarnativne železničke koridore, ili transport drumom i rekom. Održavanje pruge sa intenzivnim teškim teretnim saobraćajem postoje astronomski preskupo i sa rizikom dnevnog pojavljivanja deformacija opasnih po bezbedno kretanje vozova za 200km/h.
 
Мислим да се то писало за нову пругу Београд-Нови Сад.
 
Карго је новац, жила куцавица, а путнички је увек потребно дотирати, не знам код других, али код без искакве сумње.
И кој аје логика водила креаторе те идеје да се теретни воз заустави?
Па Кинези и дају лако кредите за пругу баш из разлога да њихова роба што пре стигне до крајње станице.
 
Сад ће за ту сврху да граде пругу кроз Банат. Од ове главне - мрка капа.
 
 
Debili bi prvo morali da se malo raspitaju o ograničenjima koja se tiču vračarskog tunela i kargo vozova. Dnovinari su dnovinari pa makar bili i u N1.
 
ако се ја добро сећам, ограничење важи само за превожење опасног терета, или негде грешим? иначе, када смо већ код тога, у прошлу недељу је прошао Таурус, вукао је неки општи товар. @mvbg1 знаш ли ко има Таурусе у најму?
 
ако се ја добро сећам, ограничење важи само за превожење опасног терета, или негде грешим? иначе, када смо већ код тога, у прошлу недељу је прошао Таурус, вукао је неки општи товар. @mvbg1 знаш ли ко има Таурусе у најму?
Takoe. Ograničenje je preko dana za vozove sa RID materijama od 05.00-22.30
Ali debili od novinara neumeju ili neće da se raspitaju pre nego li objave ovakvu glupost.

Tauruse kod nas koriste jedino Transagent i RCC.
Kroz Vuk za sada sa taurusima (crni) prolazi jedino Transagent tako da su to oni bili.
 
Kroz tunel redovno preko dana prolaze teretni vozovi koji ne prenose opasnu robu. Najviše je S kola koje prenose kontejnere, pa onda E, T i Uc. Ostala kola nisam viđao
 
Da, naravno.
Prvi voz putovao 5 dana do Lukavca.
 
Поздрав, данас сам видео теретну композицију на прузи Сталаћ-Краљево негде код Почековине, мислим да је било око 16:00 часова. Сви знамо да је та пруга одавно за озбиљну реконструкцију. Да ли негде постоји неки ред вожње за теретњаке везан за ту пругу? Извињавам се на терминологији, јер се слабо разумем у железнички саобраћај, али ме ово јако интересује.
 
Поздрав, данас сам видео теретну композицију на прузи Сталаћ-Краљево негде код Почековине, мислим да је било око 16:00 часова. Сви знамо да је та пруга одавно за озбиљну реконструкцију. Да ли негде постоји неки ред вожње за теретњаке везан за ту пругу? Извињавам се на терминологији, јер се слабо разумем у железнички саобраћај, али ме ово јако интересује.
Postoje trase ucrtane u red vožnje, međutim sistem funcioniše tako da teretni vozovi nemaju svoj red vožnje (sem sabirnih vozova, nešto nalik lokalnim vozovima) i pokreću se onda kada se oformi dovoljno velika kompozicija
 
Vrh