Šta je novo?

Železnice - teretni saobraćaj

Искрено пруга није сметала да се сиђе на реку. На делу где је железница била најшира, од бивше БАС до Сајма, ни данас није нешто претерано бољи попречни приступ у односу на Савску улицу.
 
Шеталиште уз реку у центру града не би требало бити резервисано за двоколосечну пругу.

U stvari, pruga nije ni išla blizu šetališta, najbliža obali je bila od Starog savskog mosta do Vodene kapije.

Sada je svakako gotovo, mada možda ae nekada ubaci tramvaj.
 
U stvari, pruga nije ni išla blizu šetališta, najbliža obali je bila od Starog savskog mosta do Vodene kapije.

Sada je svakako gotovo, mada možda ae nekada ubaci tramvaj.
Ту деоницу је свакако било потребно уклонити, колико год да је удаљена од реке, тај цео потез треба бити велика целина паркова и штелишта...
 
U Brusniku, 664-101 & 106 na Badnje veče sa Badnjakom & 40 cisterni.

1000048511.jpg

1000048512.jpg
 
Хахаха, како је Зоран Дашић синдикалац смешан лик, хахаха,

А тек како су смешни оних 19.999 железничара који на дан укидања најважнијег и највреднијег дела железнице 30.06.2018. нису изашли никако да бране железницу

хахахаха хахахаха хахахаха ухватио сам се за стомак од смеха хахахаха хахахаха
 
 
Ако ће да их одржавају као Вектроне штета радника који ће их саставити и новца који ће дати на њих.
 
Ne verujem da će baš "potres" napraviti ali da će privući nov teret preko naše zemlje, to da.
Apropo potresa, sigurno se sećaš kakve su sve priče bile kada je OBB(RCC) trebao ući na naše tržište.
Predviđani su scenariji kako je to kraj većini privatnih prevoznika i da je to zadnji ekser u kovčeg mučenoga Srbija karga.
Kad ono na kraju se ispostavi da su to sve bile neosnovane gluposti.
 
Pruga je nova, da nije Eliksir krivac zbg nečega?
 
Što pre reći koji je tačno uzrok, jer javnost je osetlijva i odmah opravdano sumnja na kvalitet uradjenih rekonstrukcija koje su u nadležnosti Infrastrukture železnice.
 
Što pre reći koji je tačno uzrok, jer javnost je osetlijva i odmah opravdano sumnja na kvalitet uradjenih rekonstrukcija koje su u nadležnosti Infrastrukture železnice.
Koliko god deonica pruge "rekonstruisana", a nije završena i tu postoji mnogo povoda za ozbiljnu istragu, ovog puta nije do njih nego do samih vagona. Prilično sam ubeđen u to, ali ajde da damo nadležnima vreme.
 
Vrh