Što tuga? Da li je ispao neki vagon?
Стање пруге још и могу да разумем, није једина таква, али смеће је највећи проблем.Pa sve se raspada na slici i infrastruktura i vozna sredstva, a i još ovo smeće na pruzi.
Juče sam prošao tamo i sebi rekao da će ovde neko da pogine. Gužva, a vozila stoje na šinama jer naravno neće niko da sačeka da se ovaj ispred pomeri. Neko otvorio vrata od parkiranog automobila iznad šina i otišao.На шабачком вашару опет возићи на сударање због паркирања уз шине.
Ovi u Inđiji baš brzo napreduju.
Pogledajte prilog 211981
Pogledajte prilog 211982
Pogledajte prilog 211983
Pogledajte prilog 211984
Lokacija tog terminala je pogrešna od samog početka. Sabijen u uskom prostoru između pruge i kuća, nema prostora za ekspanziju ni na jednu stranu. Gde god se okreneš ima nešto. Ili je ulica ili kuće ili pruga ili sportski teren i silosi. Pored toga kolosečna situacija nije baš najidealnija. Trebao je da bude ili u industrijskoj zoni u Inđiji severno na planiranom produžetku industrijskog koloseka, ili severozapadno od stanice Stara Pazova gde su njive i gde bi se moglo nadovezati na postojeće koloseke od silosa. Na tim lokacijama nema ni prostornih ograničenja, niti ograničenja za buku. Ovako su bukvalno ljudima pod prozorom i ne mogu da se šire.
Ако повучеш само тако правоугаоник, стварно делује као да је тих 8 хектара доста, али хајде да разложимо.Pogledajte prilog 212806Imaju oni itekako mesta gde bi se širili na sadašnjoj lokaciji.
Није рађена студија утицаја на животну средину?
Апсолутно сам сагласан. Колосечна ситуација станице Инђија уопште није прављена за оволики обим маневре. Некада је 6. колосек у Инђији био дугачак око 600 m, а данас упола мање. Да би се саставио воз од 500 m, исти мора да се састави на 4. колосеку који је перонски и служи за пријем и отпрему путничких возова. Због такве ситуације, дугачки возови се примају само ноћу, а преко дана возови само до 250 m.Lokacija tog terminala je pogrešna od samog početka. Sabijen u uskom prostoru između pruge i kuća, nema prostora za ekspanziju ni na jednu stranu. Gde god se okreneš ima nešto. Ili je ulica ili kuće ili pruga ili sportski teren i silosi. Pored toga kolosečna situacija nije baš najidealnija. Trebao je da bude ili u industrijskoj zoni u Inđiji severno na planiranom produžetku industrijskog koloseka, ili severozapadno od stanice Stara Pazova gde su njive i gde bi se moglo nadovezati na postojeće koloseke od silosa. Na tim lokacijama nema ni prostornih ograničenja, niti ograničenja za buku. Ovako su bukvalno ljudima pod prozorom i ne mogu da se šire.
SrbijaKargo iznajmljuje 4 lokomotive serije 461 makedoncima.