Šta je novo?

Železnice - svaštara

Значи, ништа од Афричке Уније за нас.
 
Re voz Kraljevo-Kosovska Mitrovica Sever ulazi u stanicu Raška, 2 godine pre nego što su naprdnjačka đubrad skratila oba polaska do Rudnice pod plaštom Korone i do danas ostavili prugu i svih 11 stanica na severu KiM da zarastaju u korov:

APDC1627.JPG

APDC1626.JPG
 
Teretni voz kod Batajnice nekoliko godina pre izgradnje brze pruge na mestu današnjeg novog nadvožnjaka , prelaz u nivou pored divlje deponije :(

DSCN5230.JPG
 
Pozdrav,

Ne znam da li je već bilo a ako nije - eto egzotike...


pozdrav,

Petar
 
Да ли је истина да је серија 444 добила назив Северина по истоименом филму у .avi формату по коме је певачица постала позната исте године? Ја сам бар тако чуо.
 
Има везе, мада и зато што је модернизација рађена у Хрватској.
 
Modernizacija je radjena 2005.godine,ne mogu da se setim da li je Severina tada snimila svoje ostvarenje.
 
Популарно филмско остварење своју премијеру имало је 2004. године.
Интернет је био још увек спор, флеш меморије већег капацитета нису биле заступљене као данас али су зато ту били резачи и дискови 🙂
 
Poslednja izmena:
Ispravan prelaz i nije ga video??? Svaka mu čast, taj je imao sreće.

Neverovatno kako nam je kultura vožnje loša. Mislim da bi pri ukrštanju pruga i dumskih magistralni pravaca gde su ograničenja 80 (a često se vozi 100 i više) trebalo postaviti portali koji blinkaju. Možda bi to nekome skrenulo pažnju. Isto možda ležeće policajce, nešto fizički što bi nateralo vozača da uspori. Ali to mora država da se uhvati u koštac, ili infra, putevi, lokalna samouprava....
Kada sam se vozio po Švajcarskoj, primetio sam da oni imaju po dve rampe za obe trake tj. polubranik sa obe strane, tako da niko ne može da obiđe kolonu i prođe dalje. Tako i dobijaju kraće rampe koje mogu da budu čvršće i ne krive se od svoje težine pa se pokvare.

Mada i kod njih ima nepreglednih situacija i ako oni pri projektovanju novih objekata moraju da prilože plan koji garantuje da je vidljivost dobra i da nema prepreka viših od 80cm (pravi se proračunksi u zavisnosti od max brzine na putu, širine ulice...).
https://www.google.com/maps/@47.347...try=ttu&g_ep=EgoyMDI1MTAyNy4wIKXMDSoASAFQAw==
 
ид****.
Шта друго да се напише за возача који успе да изазове ВД и поред исправног АПП.

Isto možda ležeće policajce, nešto fizički što bi nateralo vozača da uspori.
Или вибро-звучне траке. Постоје примери где је то урађено.

Neverovatno kako nam je kultura vožnje loša.

Често користим тај правац према Новом Саду преко Оџака, на тај прелаз ретко ко обраћа пажњу јер људи подразумевају да је АПП исправан и прелазе га у пуној брзини а ретко ко вози по ограничењу.
У насељима се углавном поштују ограничења понајвише због честих радара али када се изађе на отворен пут вози се 100-120.
 
Izvini, ali netačno. Evropska komisija je objavila dva dokumenta koja se tiču tog plana, i čak ima i nekih dobrih vesti koje se vide u tom plane. Na primer:
Beograd - Vršac - Temišvar je označen kao planiran 200 km/h (doduše do 2040)
Beograd - Šid 160 km/h do 2030
Beograd - Leskovac 200 km/h do 2030
Leskovac - Preševo 160km/h do 2030
Niš - Dimitrovgrad 160 km/h do 2030
Beograd - Bar 160 km/h do 2040
Požega - Kos. Mitrovica - Priština - Skoplje 160 km/h do 2040

Ja bih se ovde najviše fokusirao na ove planirane do 2030, ali mi je iskreno drago da sam sve ovo video:

1762442591150.png


1762442711089.png


1762442750788.png

E, sad, koliko ćemo ovo umeti da iskoristimo, to je pitanje.
Linkovi ka dokumentima:

URL: https://transport.ec.europa.eu/docu...a2b98049c82e_en?filename=COM_2025_903_HSR.pdf
URL: https://transport.ec.europa.eu/docu..._en?filename=SWD_2025_960_HSR_maps_tables.pdf

I kpiram sad da bi ovaj post bio bolji za temu infrastruktura, možda da ga nekako prenesemo tamo?
 
Vrh