Šta je novo?

Železnice - svaštara

Ja sam samo ukucao od Žel stanice Zaječar do Žel stanice NIš, ali nikad nisam vozio pa nemam lična iskustva.
Ali ako voz bude 2.35 a bus je 2.20 onda je sasvim dobro prolazno vreme.

Regio Exspres bi isto bio dobar kao opcija da postoji, značilo bi za đake, studente, možda i nekog ko radi pa ide na sastanke.
Sad ja maštam kao da je to sredina koja bi imala shvatanje prednosti voza kao što su poslovni i brzi vozovi po evropi xDDD
Ali prvo sve treba srediti za lokalni saobraćaj pa onda o tome razmišljati. I da opstane putnički saobraćaj.
 
Re voz Beograd-Vršac slikan na stanici Banatski Karlovac:

P9030009.JPG
P9030008.JPG
 
Док ишчекујемо пуштање пруге од Новог Сада до Суботице, ево неколико фотографија из Врбаса уз стару трасу пруге ка Суботици, део пруге ка Сомбору као и станицу Врбас.

Пошто је од старе трасе пруге остао само део од моста преко ВБК према станици Врбас током прошле недеље је и то почело да се уклања.

Лево можете видети бивши колосек пруге према Ловћенцу (Суботица) а десно индустријски колосек фабрике Витал.

Пошто су шине које иду преко пута Врбас - Кула извађене раније а пут асфалтиран, кинези су неколико месеци након тога морали да направе скретницу и споје индустријски колосек уљаре Витал са старом трасом пруге који су користли док је још трајала изградња брзе пруге. Сада је и то све уклоњено али је тренутно и Витал као што видите остао без неких десетак метара шина, иако као што можете да закључите Витал не користи пругу већ неко време.
20250831_141642.jpg
20250831_141650.jpg
20250831_141658.jpg


Поглед ка станици Врбас, лево је колосек уљаре Витал а десно бивша траса пруге Нови Сад - Суботица.
20250831_141628.jpg



Лево је колосек пруге ка Сомбору а десно индустријски колосек ка силосу Житар и касније ка Шећерани Суноко, ни пруга ни индустријски колосек се не користе негде од јануара 2023. У позадини можете да видите нови железнички надвожњак брзе пруге који иде преко пута Врбас - Кула.
20250831_183110.jpg
20250831_183116.jpg


Поглед у смеру станице Врбас, лево индустријски колосек Житар/Суноко десно пруга Сомбор - Врбас.
20250831_183121.jpg

20250831_183125.jpg


Поглед са пружног прелаза преко пута у улици Рада Марјанца, лево је колосек пруге према Сомбору/Житар-Суноко, у средини стара траса пруге ка Суботици а десно индустријски колосек уљаре Витал.
20250831_183438.jpg

20250831_183442.jpg


Поглед у смеру станице Врбас, лево се налази индустријски колосек уљаре Витал који се не види од траве, у средини стара траса пруге Суботица - Нови Сад, а десно колосек ка Сомбору/Житар-Суноко. У позадини можете видети неке од кинеских машина и локомотива које су се користиле током изградње брзе пруге Нови Сад - Суботица.
20250831_183449.jpg

20250831_183452.jpg

20250831_183454.jpg

20250831_183502.jpg


20250831_183507.jpg


И за крај сама станица Врбас која пропада и зараста сваким даном све више, а као што можете да видите неко је већ провалио и неке од канцеларија у самој станици. За сад просторије шефа станице и отправника су нетакнуте али је и то вероватно само питање времена.

20250831_183950.jpg

20250831_183953.jpg

20250831_183918.jpg

20250831_183938.jpg

20250831_184000.jpg


Овде у позадини можете видети стубове нове контактне мреже над два нова колосека који ће служити као веза са станицом Врбас Нова.
20250831_184131.jpg


20250831_184358.jpg

20250831_184337.jpg

20250831_184721.jpg

20250831_184540.jpg
 
Pozdrav svima, može mala pomoć, kako da pratim golden expres? Želeo bih da ga uslikam kod Niša.
 
Železnička stanica Rimski Šančevi na krajnjem severu Novog Sada, iza obilaznice. Ovde je stajao voz za Zrenjanin dok je saobraćao:

P3070002.JPG
P3070003.JPG
P3070004.JPG
P3070001.JPG
 
Vrh