Док ишчекујемо пуштање пруге од Новог Сада до Суботице, ево неколико фотографија из Врбаса уз стару трасу пруге ка Суботици, део пруге ка Сомбору као и станицу Врбас.
Пошто је од старе трасе пруге остао само део од моста преко ВБК према станици Врбас током прошле недеље је и то почело да се уклања.
Лево можете видети бивши колосек пруге према Ловћенцу (Суботица) а десно индустријски колосек фабрике Витал.
Пошто су шине које иду преко пута Врбас - Кула извађене раније а пут асфалтиран, кинези су неколико месеци након тога морали да направе скретницу и споје индустријски колосек уљаре Витал са старом трасом пруге који су користли док је још трајала изградња брзе пруге. Сада је и то све уклоњено али је тренутно и Витал као што видите остао без неких десетак метара шина, иако као што можете да закључите Витал не користи пругу већ неко време.
Поглед ка станици Врбас, лево је колосек уљаре Витал а десно бивша траса пруге Нови Сад - Суботица.
Лево је колосек пруге ка Сомбору а десно индустријски колосек ка силосу Житар и касније ка Шећерани Суноко, ни пруга ни индустријски колосек се не користе негде од јануара 2023. У позадини можете да видите нови железнички надвожњак брзе пруге који иде преко пута Врбас - Кула.
Поглед у смеру станице Врбас, лево индустријски колосек Житар/Суноко десно пруга Сомбор - Врбас.
Поглед са пружног прелаза преко пута у улици Рада Марјанца, лево је колосек пруге према Сомбору/Житар-Суноко, у средини стара траса пруге ка Суботици а десно индустријски колосек уљаре Витал.
Поглед у смеру станице Врбас, лево се налази индустријски колосек уљаре Витал који се не види од траве, у средини стара траса пруге Суботица - Нови Сад, а десно колосек ка Сомбору/Житар-Суноко. У позадини можете видети неке од кинеских машина и локомотива које су се користиле током изградње брзе пруге Нови Сад - Суботица.
И за крај сама станица Врбас која пропада и зараста сваким даном све више, а као што можете да видите неко је већ провалио и неке од канцеларија у самој станици. За сад просторије шефа станице и отправника су нетакнуте али је и то вероватно само питање времена.
Овде у позадини можете видети стубове нове контактне мреже над два нова колосека који ће служити као веза са станицом Врбас Нова.