Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 4.731
- Pohvaljen
- 21.813
Ишао је шинобус Суботица - Хоргош - Кањижа до пре 10-ак година.
Bila i Ruskinja čak.
Ишао је шинобус Суботица - Хоргош - Кањижа до пре 10-ак година.
Meni je još veća misterija zašto most Kovin-Smederevo nije građen kao drumsko-železnički. Naravno da bi bilo skuplje ali benefiti bi bili ogromni, Beograd bi već 50 godina imao istočnu železničku obilaznicu. Inače posedujem neku staru geografsku kartu Kraljevine Jugoslavije i na njoj je ucrtana pruga preko Dunava između SD i KO. Prvo sam mislio da je greška u pitanju ali posle sam našao na internetu podatak da su Austro-Ugari za vreme okupacije Srbije tu sagradili neki privremeni (možda pontonski) železnički most i da su zaista terali vozove tuda. Zna li neko da li je taj most preživeo rat i da li je možda neko vreme korišten i za vreme Kraljevine Jugoslavije?Друмски мост изграђен је тек 1977. када је грађена брана.
Зашто није био друмско-железнички и мени је мистерија али одговор је увек исти - новац.
Изгледа да муке са мостовима мучимо сви.
Железнички мост на Дунаву код Богојева изграђен је 1911. или 1912. иако је пруга до Богојева дошла још 1870.
Друмски мост Бездан - Батина тек 1974. и био је, мислим, једини мост на коме се наплаћивала мостарина јер је било проблема око финансирања.
Претпостављам да се рачунало на нови железнички чвор.Meni je još veća misterija zašto most Kovin-Smederevo nije građen kao drumsko-železnički.
JŽ 662 Proizvođač Đuro Đaković.