Šta je novo?

Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Upravo to Jonny. Sklanjali su sve ispred njega samo da ne bi negde slucajno stao. On jeste prosao za 14. sati ali na ustrb 'ubijanja' svih ostalih vozova. :kafa:[/quote]

A ček ček, zar je zaista toliki napredak da voz nekih 580 km putuje 14,5 sati? To je u proseku jedva 35,5 km/h, i to za voz koji se nigde ne zaustavlja. Zar to nije, pa ono, sporo? Vrlo sporo? Kapiram da teretni vozovi svugde idu dosta sporije od putničkih, ali ipak..
Malo resenje za probleme, moj pokusaj crtanja karte onoga o cemu se na forumima dugo rasprapravljalo,i jos neke dopune gde je to bilo moguce uz minimalne dopune,iscrtao sam i neke stare pruge koje vise ne postoje ali mogu biti od koristi i dodao neke moguce pravce, iymestio sve magistrale van naseljenih mesta, a crvenom bojom oynacio teretni zeleznicki saobracaj, ne mora sve odjednom biti sagradjeno ali bitno je da se do beograda stigne za manje od 45 min kako se narod ne bi selio u gradove . https://mapsengine.google.com/map/edit? ... PweTyCfSN4 ovo moze mnogo bolje da se odradi i naravno nije dovoljno precizna, stavio sam i neka resenja za beogradski zeleznicki cvor.Molim vas ako imate neke sugestije napisite, nov sam na forumu ali vas dugo pratim kao posmatrac
 
Dobro dosao sta koja boja oznacava ,mozes li uraditi i koji printskrin pa postaviti recimo bg cvor
 
crna je pruzni saobracaj, i crvena, zuto su putevi, blede boje koje sam postavio na relaciji sremska mitrovica sabac,arandjelovac raca, bor crajova to je neka daleka buducnost, kao i relacije plavom bojom na severu u poljskoj i rusiji to je nesto sto bi moglo da bude.Na karti kad se zumira onda se vidi beogradski cvor kao i neke linije ako bi se grad sirio, to je uglavnom na teritoriji borce odradjeno,i zbog tog prostora sam spojio linije na krajevima.
 
ako mozes samo da mi objasnis kako da odradim printscreen karte nisam nigde pronasao opciju za to
 
Po predgradjima beograda sam proveravao gde je najredje naseljeno, i gde bi mogla da se stavi pruga i da se sruse dve tri kuce koje ionako nisu planski izgradjene a u tim delovima izgraditi blokove zgrada, gde bi se yeleynicom stizalo ya 15 min do centra,gde su baloni iymedju dva balona bi trebao biti tunel,i to su trase koje mnogo kostaju tako da je sve to daleko ali ako se grad bude sirio morace se ici na to ,vise sam ya to da se koristi postojeca infrastruktura i da se dogradi gde je to moguce, naravno bez prevelikih troskova,a po beogradskim bulevarima su dovoljni tramvaji koje nece yaustavljati semafori i stiglo bi se veoma brzo bilo gde da se krene
 
interesantan tekst ,,Vagoni sve prazniji, pruge sve pustije,,
evo jednog dela :
....Nažalost, tamo gdje BG Voz prestaje voziti počinju problemi za putnike u Srbiji. Osim veće sigurnosti i niže cijene prijevoza, ne s aspekta društva nego iz pozicije putnika, kako na to podsjeća i prof. Marković, željeznice više nemaju niti jednu prednost u odnosu na ostale oblike kopnenog prijevoza....

http://www.klubputnika.org/zbirka/putos ... ve-pustije
 
drzava bi trebala da ulaze u zeleznicki prevoz, a narocito prigradski na taj nacin bi se otarasili guzvi u beogradu i novom sadu, a po seoskim prugama neka prebace postojece sine sa sadasnjih brzih relacija, neka ide i 80 km na cas to bi bio avion, za nase uslove
 
Serbian Railways (ŽS) has ordered 21 electric FLIRTs (Fast Light Innovative Regional
Train) from Stadler Rail for commuter rail services in the Belgrade region.

pa ovo znači da ova 21 garnitura ide za beovoz, bg voz, kako već....alal vera
 
Ne idu ni za BG Voz ni za Beovoz, vec na linijama regionalnog saobracaja unutar Srbije. Nesto poput ICS (Inter City Serbia) vozova.
 
05.07.2014 16:39

Česi za ukidanje voza do Beograda zbog čestih kašnjenja


46043.jpg



PRAG - Železnička veza između Praga i Beča od decembra će biti pola sata brža, vratiće se direktni vozovi za Varšavu, a zbog čestih kašnjenja ukinuće se direktna veza sa Beogradom, predložile su Češke železnice.

Direktni voz Juro siti (EuroCity) Avala do Beograda bio bi ukinut, a zamenio bi ga Čardaš koji bi išao samo do Budimpešte.
"Voz Avala često kasni zbog kontrola na spoljašnjoj granici Šengengskog prostora, a ta kašnjenja su se prenosila i na teritoriju Češke. U proteklom periodu to je bila najmanje pouzdana veza u Češkoj", objasnio je portparol Čeških železnica Petr Štahlavski.

Na primer, u poslednjih mesec dana, prema podacima servera babitron.ic.cz, voz Avala je u proseku kasnio u dolasku u Češku više od 30 minuta.

Prema predlogu reda vožnje vozovi će do Beča ići četiri sata i 12 minuta, u odnosu na dosadašnjih četiri sata i 45 minuta. Novina je što će se zaustavljati na bečkoj glavnoj železničkoj stanici. Brži prelazak trase omogućio je završetak nekih građevinskih radova na putu i uvođenje novih vozova, piše sajt idnes.cz.

Na liniji dnevno vozi sedam pari vozova u jednakim dvočasavnim intervalima, rekao je Štahlavski.

Posle pauze od godinu dana biće vraćena dnevni voz iz Praga za Varšavu. On će trasu prelaziti za nepunih osam sati. Morava će biti spojena sa Baltičkim morem zahvaljujući vozu Sobieski, koji će ići do Gdanjska. Međutim, predlog reda vožnje predviđa ukidanje voza iz Varšave za Budimpeštu.

Izvor: http://tanjug.rs/novosti/136314/cesi-za-ukidanje-voza-do-beograda-zbog-cestih-kasnjenja.htm
 
Avala se od novog reda voznje vraca na staru trasu do Beca. Tako da... :kafa: opusteno.
 
A bio je bas extra voz, ujutro rano kad prodjem kroz stanicu uvek ima one "fensi" vagone.
 
mvbg1":3uew6rnj je napisao(la):
Avala se od novog reda voznje vraca na staru trasu do Beca. Tako da... :kafa: opusteno.
Ukidaju ti liniju i tebi je "opusteno"!?
Dobro neko rece da nama treba zabraniti "ulazak u EU"!
 
rasho62":3tgx0qx2 je napisao(la):
mvbg1":3tgx0qx2 je napisao(la):
Avala se od novog reda voznje vraca na staru trasu do Beca. Tako da... :kafa: opusteno.
Ukidaju ti liniju i tebi je "opusteno"!?
Dobro neko rece da nama treba zabraniti "ulazak u EU"!

Raso,mozda nisi dobro razumeo moj post. Ne ukida se Avala,vec vise nece ici iz Beograda za Prag nego za Bec. Kao sto je isla do pre par godina. Jesam li sad malo bolje objasnio??? :kafa: opusteno.
 
I ja sam za to. Ali ovo moje: :kafa: opusteno, je bilo namenjeno tome da se voz Avala ustvari ne ukida zbog kasnjenja kako su preneli pojedini mediji i da nema mesta nervozi. Vec se samo vraca na staru trasu,koja je po meni i bila bolje i racionalnije resenje nego trasa za Prag.
 
Slažem se sa mvbg1. Bolja je trasa do Beča a ova do Praga je bila iznuđena posle nemogućnosti saobraćanja do Beča.
 
Železničar":28zte60a je napisao(la):
Slažem se sa mvbg1. Bolja je trasa do Beča a ova do Praga je bila iznuđena posle nemogućnosti saobraćanja do Beča.

Tako je kolega. :kk: +1
 
4u5udaru.jpg




Danas sa prozora sam video divan prizor.

Jedan od najduźih vozova koje sam video u životu prevozi fiat 500l u pravcu zemuna.
 
Zanimljiva tema-uticaj zeleznice na grad...
Primer loseg uticaja.

Sto se tice Beograda, upravo zbog gradnje pruge oko kalemegdana pre jednog veka, Beograd je ostao bez
neverovatnog kulturnog i istorijskog blaga....Neprocenjiva steta po istoriju ovog naroda.
Tokom gradnje te pruge, bezobzirno je porusen prednji bedem do reke koji je gradjen i dogradjivan od Kelta
preko svih narednih gospodara grada i tvrdjave..

Najveca steta je nestanak VODENE KAPIJE
na tom bedemu koji je dokrajcen 30-ih godina pri dupliranju koloseka ispod
kalemegdana... Ta kapija je bila jedinstvena-njime se moglo camcem uci direktno u grad-retkost u Evropskim razmerama.
Pogledajte prilog 4
Zahvaljujuci fotografima Austrougarske vojske imamo ove dokumente iz 1917.g.
Pogledajte prilog 2
U pocetku je jos nesto zidina i bedema sa kulom Vodene kapije i ostalo. Svi ovi bedemi i kule ce uskoro nestati zbog pruge .
Pogledajte prilog 1
Potom pred WW-2. Skoro NISTA NIJE OSTALO.
Pogledajte prilog 3
A danas samo ovo, sto je bolje da sakriju..
..
Danas, kada procitam o nekom dvokolosecnom sinskom sistemu podno Kalemegdana, pitam se -Ima li kraja idiotluku,
ili je nama imanentno da unistavamo sve tragove svoje daleke istorije radi sitne koristi......
 
Moze ta kapija da se obnovi i pruga da se koristi sve moze da se uskladi kad ima voljei para naravno
 
Komentar dostojan istinite price iz Sovijetskog saveza u vreme Staljina.....

U zaru gradnje novog , porusise zdanja stara oko hilhadu godina.. Kako je to odjeknulo u celom svetu, nekom prilikom
su zapadni novinari pitali Staljina -Zasto ste porusili Lavru staru desetinu vekova ? Odgovor je bio cuven !
"Dacu nalog da se napravi jos starije i lepse !" :lool:
Druze direktore, ORIGINAL je nesto jedinstveno sto se ceni , trazi i CUVA....Sve ostalo je imitacija...LAZ !
Po ovome sto ti napisa, mogli bi da porusimo i celi Kalemegdan, pa napravimo novi, malo dalje, da ne ometa saobracaj..
I raspitajte se o rusenju grada Zrnov na Avali...

Da ne bude sve bas toliko negativno, evo i dobrog primera iz vremena Kraljevine SHS.
Pri gradnji pruge Kraljevo -Raska- Kosovo polje, graditelji su korigovali krivinu koliko se moglo ali,
nemajuci drugi izbor zbog konfiguracije terena,, potkopali temelje manastira Stara pavlica iz 11. veka..
Uradjena je dupla potpora sa ankerom , polutunelom a manastir i danas bezbedno stoji.
 
Za zrnov znam ali kralj nije znao ili se pravio blesav
Ti otidji u temu kalemegdan clan vozd je stavio odlicno stivo pa ces vidjeti koliko je sta gore orginalno koliko je bilo prepravki dogradnji slobodnog tumacenja .
Kapije vise nema i tu je sad kraj price ona moze samo da se obnovi tj uradi prema orginalnom projektu
Ja sam vise za neku 3D vizelizaciju na licu mjesta a da prugu koju vec imamo iskoristimo za prevoz brz i pouzdan od tacke a do b
 
Vrh