Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Напомена да је база података која се види у горе линкованом претраживачу уствари у надлежности Инфре. Сајт јесте од Србијавоза, али ту базу води Инфра и они годинама забушавају, не исправљају давно пријављене грешке, не убацују на време измене, итд. Са друге стране база за коју је задужен сам Србијавоз се може претраживати преко апликације или платформе за продају карата, и у њу су, веровали или не, додали податке о будућим поласцима из новог реда вожње. Јесте чудо да су то убацили пре ступања новог РВ на снагу, али ето, десило се.

Не оправдавам Србијавоз, ни једни ни други нису добри када су у питању информације, али овде се мора стварно истаћи да су за пет копља испред Инфре, која је криминално бахата у свом приступу према корисницима и у сарадњи са другим ентитетима, па чак и са самим Србијавозом.
 
Red vožnje 2026.
IMG_20251212_233638591_AE.jpg
IMG_20251212_233622264_AE.jpg
 
Da podelim ovde ekskluzivnu informaciju, da se neko slučajno ne z**ebe kao ja jutros.

Na šalterima SV nije moguće kupiti voznu kartu za IR na relaciji Beograd-Lovćenac Mali Iđoš. Jutros sam je na Prokopu tražio od blagajnice, na šta mi je ona odgovorila da "nemaju tu stanicu u sistemu za generisanje karata, znači da voz tamo ne staje". Morao sam da preko mobilnog uđem na sajt SV i pokažem joj tu stanicu na listi stanica za IR 642 Beograd Centar-Subotica koji polazi u 7 ujutru, ali ništa nije vredelo pošto kompjuter prosto nije mogao da prepozna i ištampa kartu po traženim parametrima, i na kraju sam morao kupiti povratnu do Bačke Topole za taj isti voz. Još mi je sugerisala da za svaki slučaj pitam konduktera da li staje u Iđošu, naravno već sam znao da staje jer mi nije prvi put da se vozim subotičkim IR vozom, IC Soko znam da ne staje. Kasnije sam primetio da je i službeno mesto Lovćenac Mali Iđoš fantomski nestalo čak i sa padajuće liste stanica u pretraživaču na sajtu sa redom vožnje.

Nije problem u tome da li je karta do Topole nešto malo skuplja od Iđoša, to je jedna stanica iza i sigurno nije neka ogromna razlika u kilometraži. Problem je što je ovo samo još jedan od malih milion primera bahatosti i bezobrazluka ljudi koji su plaćeni da brinu o funkcionisanju putničkog železničkog saobraćaja u ovoj zemlji. Možda se karta može normalno kupiti preko sajta, ali da li građani bez kompjutera, odgovarajuće kartice i tehnološkog obrazovanja za onlajn kupovinu imaju pravo da putuju pod istim uslovima kao i svi ostali? Zašto im je trebala i ona glupost da se karta kupljena u vozu doplaćuje 500 dinara čak iako stanični kartomat ne prima moju karticu, čak iako sam sve pare prethodno podigao sa računa, a šalter ne radi? Kao da im je cilj da što više putnika oteraju od železnice sa takvim debilskim rešenjima. Nije velika razlika u tarifi između Bačke Topole i Malog Iđoša, ali šta ako sutra po otvaranju niške brze pruge budem hteo da njome putujem npr. do Velike Plane, a tantusi u sistem nisu ubacili nijednu stanicu između Smederevske Palanke i Aleksinca 🤡 🤡🤡 To je onda već poprilično skuplje putovanje, a nemaš kome da se žališ niti imaš vremena da se raspravljaš sa blagajnikom 10 minuta pre polaska voza.
 
Пошто можеш да претражиш карту и за 31/31/3131 ово нажалост није изненађење. 2025 је а сајт им покаже јава стек трејс за лош унос.
Можда је неки мали што зна с компјоторима то одрадио.
 

13.12.2025​

Izmena saobraćaja vozova na relaciji Szeged-Subotica

19:24 ,,Srbijavoz” a.d. obaveštava korisnike usluga da će dana 13.12.2025. godine, doći do izmene saobraćaja vozova na relaciji Szeged-Subotica.
Voz koji iz Szegedina za Suboticu polazi u 21:43 časova, neće saobraćati iz tehničkih razloga.
Zahvaljujemo se putnicima na razumevanju.


au bre - pa šta ce ostati voz u Madjarskoj koji je krenuo u 19:37? :D (MÁV samo rekao da ide sa kasnjenjem od 70 minuta)


Autobuski red vožnje na relaciji Petrovaradin-Novi Sad centar-Petrovaradin

Autobuski red vožnje na relaciji Petrovaradin-Novi Sad centar-Petrovaradin
Putnici koji putuju vozovima za prevoz putnika iz/za pravca Subotice, Beograd Centra, Šida, Sremske Mitrovice i Užica, koji po važećoj organizaciji saobraćaju do/od stanice Petrovaradin, osim redovnog gradskog prevoza, mogu da koriste besplatan autobuski prevoz, koji se odvija sa 1 autobusom iz stanice Petrovaradin i 1 autobusom iz Novog Sada.

Dodali su Suboticu na spisak a bus kreće u isto vreme kad i voz iz Subotice stiže, eventualno uvek sledeći za oko pola sata. :D
 
Da podelim ovde ekskluzivnu informaciju, da se neko slučajno ne z**ebe kao ja jutros.

Na šalterima SV nije moguće kupiti voznu kartu za IR na relaciji Beograd-Lovćenac Mali Iđoš. Jutros sam je na Prokopu tražio od blagajnice, na šta mi je ona odgovorila da "nemaju tu stanicu u sistemu za generisanje karata, znači da voz tamo ne staje". Morao sam da preko mobilnog uđem na sajt SV i pokažem joj tu stanicu na listi stanica za IR 642 Beograd Centar-Subotica koji polazi u 7 ujutru, ali ništa nije vredelo pošto kompjuter prosto nije mogao da prepozna i ištampa kartu po traženim parametrima, i na kraju sam morao kupiti povratnu do Bačke Topole za taj isti voz. Još mi je sugerisala da za svaki slučaj pitam konduktera da li staje u Iđošu, naravno već sam znao da staje jer mi nije prvi put da se vozim subotičkim IR vozom, IC Soko znam da ne staje. Kasnije sam primetio da je i službeno mesto Lovćenac Mali Iđoš fantomski nestalo čak i sa padajuće liste stanica u pretraživaču na sajtu sa redom vožnje.

Nije problem u tome da li je karta do Topole nešto malo skuplja od Iđoša, to je jedna stanica iza i sigurno nije neka ogromna razlika u kilometraži. Problem je što je ovo samo još jedan od malih milion primera bahatosti i bezobrazluka ljudi koji su plaćeni da brinu o funkcionisanju putničkog železničkog saobraćaja u ovoj zemlji. Možda se karta može normalno kupiti preko sajta, ali da li građani bez kompjutera, odgovarajuće kartice i tehnološkog obrazovanja za onlajn kupovinu imaju pravo da putuju pod istim uslovima kao i svi ostali? Zašto im je trebala i ona glupost da se karta kupljena u vozu doplaćuje 500 dinara čak iako stanični kartomat ne prima moju karticu, čak iako sam sve pare prethodno podigao sa računa, a šalter ne radi? Kao da im je cilj da što više putnika oteraju od železnice sa takvim debilskim rešenjima. Nije velika razlika u tarifi između Bačke Topole i Malog Iđoša, ali šta ako sutra po otvaranju niške brze pruge budem hteo da njome putujem npr. do Velike Plane, a tantusi u sistem nisu ubacili nijednu stanicu između Smederevske Palanke i Aleksinca 🤡 🤡🤡 To je onda već poprilično skuplje putovanje, a nemaš kome da se žališ niti imaš vremena da se raspravljaš sa blagajnikom 10 minuta pre polaska voza.
Ово је оно што сам причао о разликама између базе Инфре и базе Србијавоза. На шалтерима раде из базе Инфре, онлајн продаја ради из базе Србијавоза.
А ево како то изгледа у бази инфре, убачено је тотално другачије од осталих стајалишта (нормално да је другачије, ено Кемендин нису исправили већ трећу годину!). Станица постоји, али не може јој се приступити у претраживачу. Као што рекох већ, криминални ниво бахатости.

1765666344796.png
 
Da podelim ovde ekskluzivnu informaciju, da se neko slučajno ne z**ebe kao ja jutros.

Na šalterima SV nije moguće kupiti voznu kartu za IR na relaciji Beograd-Lovćenac Mali Iđoš. Jutros sam je na Prokopu tražio od blagajnice, na šta mi je ona odgovorila da "nemaju tu stanicu u sistemu za generisanje karata, znači da voz tamo ne staje". Morao sam da preko mobilnog uđem na sajt SV i pokažem joj tu stanicu na listi stanica za IR 642 Beograd Centar-Subotica koji polazi u 7 ujutru, ali ništa nije vredelo pošto kompjuter prosto nije mogao da prepozna i ištampa kartu po traženim parametrima, i na kraju sam morao kupiti povratnu do Bačke Topole za taj isti voz. Još mi je sugerisala da za svaki slučaj pitam konduktera da li staje u Iđošu, naravno već sam znao da staje jer mi nije prvi put da se vozim subotičkim IR vozom, IC Soko znam da ne staje. Kasnije sam primetio da je i službeno mesto Lovćenac Mali Iđoš fantomski nestalo čak i sa padajuće liste stanica u pretraživaču na sajtu sa redom vožnje.

Nije problem u tome da li je karta do Topole nešto malo skuplja od Iđoša, to je jedna stanica iza i sigurno nije neka ogromna razlika u kilometraži. Problem je što je ovo samo još jedan od malih milion primera bahatosti i bezobrazluka ljudi koji su plaćeni da brinu o funkcionisanju putničkog železničkog saobraćaja u ovoj zemlji. Možda se karta može normalno kupiti preko sajta, ali da li građani bez kompjutera, odgovarajuće kartice i tehnološkog obrazovanja za onlajn kupovinu imaju pravo da putuju pod istim uslovima kao i svi ostali? Zašto im je trebala i ona glupost da se karta kupljena u vozu doplaćuje 500 dinara čak iako stanični kartomat ne prima moju karticu, čak iako sam sve pare prethodno podigao sa računa, a šalter ne radi? Kao da im je cilj da što više putnika oteraju od železnice sa takvim debilskim rešenjima. Nije velika razlika u tarifi između Bačke Topole i Malog Iđoša, ali šta ako sutra po otvaranju niške brze pruge budem hteo da njome putujem npr. do Velike Plane, a tantusi u sistem nisu ubacili nijednu stanicu između Smederevske Palanke i Aleksinca 🤡 🤡🤡 To je onda već poprilično skuplje putovanje, a nemaš kome da se žališ niti imaš vremena da se raspravljaš sa blagajnikom 10 minuta pre polaska voza.
I kondukteri na vozovima su se žalili danas da im terminali s*ru samo tako, da nijedan voz nisu mogli normalno da odrade.
Na žalost, niko ih još nije obavestio da se red vožnje ne pravi u subotu uveče uoči stupanja na snagu istog.
 
Vrh