Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Njaironičnije u celoj ovoj situaciji što blokada železnice u današnje vreme nema velike uposledice na sprečavanjee dolaska na proteste u bg.
Proste em nema mnogo linija i vozova, em danas mnogo više ljudi ima svoj lični automobil.
Jedino ima neki efekat blokade za ljude iz Vršca, NSa, Valjeva, i možda Zvornika, Sremke Mitrovice. Meni ne bi padalo napamet da idem vozom iz Užica ili Niša u BG na prostest. Pitanje je da li bih stigao na početak koliko je loša ingrastruktura i koliko se dugo putuje. A da ne pričam o povratku vozom posle 22h. I to je to od linija za bg.
80tih ili 90tih, pa čak i početkom 2000tih bi bilo sasvim logično da ideš vozom pa i da bude ove besmislice, mnogo više vozova i linija, manje automobila, železnica solidna...

Ima i sada dosta ljudi koji ispaštaju zbog ovoga, ali mislim da tu ima dossta ljudi koji su i njihovi glasači ali nemaju svest o tome šta se dešava i naivni su, lako potkupljivi, čak i ucenjeni. Više svoje glasače maltretiraju nego opozicione.
 
Blokiran je 433 u Lazarevcu.
Pozdrav,
Screenshot_20250630_213722_edit_135642042715078.jpg


pozdrav,

Petar
 
Nisu sve, ali ih ima. 5 naleta u mesec dana što na NN lica, automobila, poljoprivrednih vozila..
 
U Mađarskoj produženo zatvaranje stanice Kiskunhalas do 30.11. (trebalo je da bude otvaranje 07.07.) tako da izgleda da ipak nije za očekivati išta od putničkog saobraćaja pre toga ka Budimpešti, iako za liniju Kelebia - Budapest ne govore ništa zasad, na osnovu objava za druge linije koje se ukrštaju sa njom se vidi da ništa od toga.

Ovih dana bi kod njih trebali da izađu nacrti reda vožnje za 2025/26.
 
Taj stari logo je povučen pre Bulajića, malo sada preterujete, neće se Srbijavoz raspasti posle Bulajića, problema je bilo i biće ko god da je tamo.

A i ne znam zašto se ubacuje ta priča kako je on povučen odatle zbog politike, čovek je držao u kancelariji Vučićevu sliku, neretko ga je pominjao gde je mogao na sastancima, jeste malo umerenija SNS struja, ali sada nije ni važno.
Ima još ljudi u Nemanjinoj koji žele sve dobro Srbijavozu i verujem da će nastaviti svoj rad ko god bio VD.
Par interesantnih činjenica... Rebrendiranje Srbijavoza vodili smo Danijela Gašparac (ekspert za marketing iz Telekoma Srbija) i ja, dok sam bio na poziciji savetnika ministra. Ali to nije važno, jer mislim da je urađeno još mnogo dobrih stvari u kompaniji. Takođe nije mnogo važna ni činjenica da nisam nikada u životu bio član nijedne stranke, već sam u ministarstvo pa u Srbijavoz došao kao ekspert, pre svega iz oblasti strategije i finansija.
Ono što zaista jeste važno, to je ova Vaša poslednja rečenica u koju lično čvrsto vreujem. U Nemanjinoj zaista ima dobronamernih i vrlo stručnih ljudi koji će nastaviti svoj rad.
 
Još uvek ne idu vozovi Niš - Zaječar, uredno stoje u redovima voznje, a ne postoje.

Na stanici kad pitam prvo mi kažu "po redu vožnje ide", ja sačekam voz koga nema, da bi mi posle rekli, "po redu vožnje ide, ali već neko vreme ne saobraća".

Bukvalno me ljudi prave na budalu.

Šta se desilo sa tim vozovima, gde su? To su bila samo dva polaska dnevno. Rekonstruisali su te šine pre par godina i sad ništa od njih.
 
Par interesantnih činjenica... Rebrendiranje Srbijavoza vodili smo Danijela Gašparac (ekspert za marketing iz Telekoma Srbija) i ja, dok sam bio na poziciji savetnika ministra. Ali to nije važno, jer mislim da je urađeno još mnogo dobrih stvari u kompaniji. Takođe nije mnogo važna ni činjenica da nisam nikada u životu bio član nijedne stranke, već sam u ministarstvo pa u Srbijavoz došao kao ekspert, pre svega iz oblasti strategije i finansija.
Ono što zaista jeste važno, to je ova Vaša poslednja rečenica u koju lično čvrsto vreujem. U Nemanjinoj zaista ima dobronamernih i vrlo stručnih ljudi koji će nastaviti svoj rad.
Dobrodošao na forum Bulajiću! Drago mi je da se rebrendiranje Srbijavoza nije završilo kao projekat komercijalizacije stanica.
U Nemanjinoj definitivno ima vrednih i sposobnih ljudi, ali se često usled slabih primanja i sistemskih prepreka njihov trud realizuje kroz dopunski posao, van železnice.
 
Par interesantnih činjenica... Rebrendiranje Srbijavoza vodili smo Danijela Gašparac (ekspert za marketing iz Telekoma Srbija) i ja, dok sam bio na poziciji savetnika ministra. Ali to nije važno, jer mislim da je urađeno još mnogo dobrih stvari u kompaniji. Takođe nije mnogo važna ni činjenica da nisam nikada u životu bio član nijedne stranke, već sam u ministarstvo pa u Srbijavoz došao kao ekspert, pre svega iz oblasti strategije i finansija.
Ono što zaista jeste važno, to je ova Vaša poslednja rečenica u koju lično čvrsto vreujem. U Nemanjinoj zaista ima dobronamernih i vrlo stručnih ljudi koji će nastaviti svoj rad.
Dobro došao kolega🤗
 
Nema sredstava za rad, ide samo jutarnji, drugi par je uvek pod znakom pitanja.
Pa šta se desilo sa ona dva Švedska voza, crkli? Šta sad ide tu?

Aj da vidimo šta je sa redom vožnje
Zaječar Niš 6:30 - 9:41
Niš - Zaječar 10:25 - 13:34
Zaječar - Niš 14:20 - 17:31
Niš - Zaječar 15:20 - 18:49

Znači fali im jedna garnitura zato što imaju preklapanje samo u ovom poslednjem terminu?

Na toj pruzi nema drugog saobraćaja, mogu da naprave nešto ovako:

6:00 - 9:15
9:30 - 12:45
13:00 - 16:15
16:30 - 19:45

Sve sa jednom garniturom. Dakle izgleda mi samo kao problem voznog reda i organizacije.

Ovaj problem je postojao i prošle godine. Ako se red vožnje menja na godišnjem nivou, zašto od januara nisu prilagodili red vožnje stanju sa voznim sredstvima?

Zato ja pitam, da li su retardirani? Ovo je bukvalno you had one job problem.

Tamo na stanici u Nišu radi jedno 20 ljudi da se vidi, a svi su mutavi i u čudu sto im uopšte prilazim da nešto pitam, a Bog zna šta pa rade tu po ceo dan.

Poremećeno potpuno.
 
Poslednja izmena:
Tako je, Novim redom vožnje je predviđeno da u turnusu rade 3 garniture umesto 2 kao u prošlom, istovremeno 2 garniture iz Želvoza su na reklamacijskoj opravci već godinu dana i nastao je haos. S obzirom da su Hrvatske izrabovane, znaju da otkažu često. Lapovo je uzelo Zaječaru jednu 711, te je tu samo još 711 073 / 074 u ZA.

Može sve lepo da se pokrije sa 2 garniture:

Turnus garniture 1:

Niš - Zaječar 6:00
Zaječar - Niš 14:30
Niš - Zaječar 17:00

Turnus garniture 2:

Zaječar - Niš 6:20
Niš - Zaječar 10:00
Zaječar - Niš 18:00

Taj treći par je opipljiv, jer Infra ne želi da trasu, jer je mali broj stanica posednuto i ne žele da teretni saobraćaj trpi, a itekako je potreban.

Ovim prvim ovogodišnjim nacrtom RV-a, vraćen je turnus sa dve garniture, ali i opet samo 2 para, i povećana je brzina između Grljana i Minićeva te će Zaječar - Niš biti 2h 45 minuta. Ali to tek od Decembra.
Znam osobu u Zaječaru koja je šef OJ za prevoz putnika, žena se trudi i žali, ali džaba briga ih za Istok. Nemam ni više ni snage ni živaca da se nerviram
 
Србијавоз информатички систем опет бриљира. Данас уместо Кисева на ИР поласцима возе Флиртови, што значи да данас не би требало да буде обавезне резервације седишта односно одбројавања слободних места. А шта су они урадили? Укинули куповину карата за међустанице за све те поласке за цео дан. Од и до Петроварадина може да се купи и броји места као да вози Кис (погледати број места у првој класи), али од Инђије, Пазове, итд. не може да се купи било шта, пише да су распродати сви поласци цео дан односно да је број слободних места нула. Опет неко заборавља да на прузи не постоје само Нови Сад и Београд, већ и друге станице, и да мора још пар пута да кликне да се то подеси, а опет и заборавља да капацитети Киса и Флирта нису исти. Буквално су само као проверу подршавања требали да претраже релацију између било које две станице и увидели би одмах грешку, али нису. Што би се рекло - You had one job.
Screenshot_20250704_101312_Srbijavoz.png
Screenshot_20250704_101325_Srbijavoz.png
Screenshot_20250704_101640_Srbijavoz.png
 
Poslednja izmena:
Par interesantnih činjenica... Rebrendiranje Srbijavoza vodili smo Danijela Gašparac (ekspert za marketing iz Telekoma Srbija) i ja, dok sam bio na poziciji savetnika ministra. Ali to nije važno, jer mislim da je urađeno još mnogo dobrih stvari u kompaniji. Takođe nije mnogo važna ni činjenica da nisam nikada u životu bio član nijedne stranke, već sam u ministarstvo pa u Srbijavoz došao kao ekspert, pre svega iz oblasti strategije i finansija.
Ono što zaista jeste važno, to je ova Vaša poslednja rečenica u koju lično čvrsto vreujem. U Nemanjinoj zaista ima dobronamernih i vrlo stručnih ljudi koji će nastaviti svoj rad.

опа, ко је то нама дошао на форум. искрено, због Вас сам се и вратио из илегале, јер имам заиста доста питања која се тичу Србијавоза

- зашто су набављени кинески возови, када Србијавоз већ годинама користи Штадлерове гарнитуре? реално, зар није боље да се за те паре набави још Цмокића (410), који би могли да се користе преко границе? или нови вагони и локомотиве? и зашто су уопште узете четвороделне гарнитуре?
- зашто су набављени кинески возови за потребе БГВ-а? и како сте мислили да ти возови стају на Вуковом споменику и Панчевачком мосту, када слепци из Инфре немају ни најмању намеру да раде реконструкције и спуштање перона на тим местима? и опет, зар ни ту није могла да се направи боља поруџбина, опет од истог произвођача чије возове већ имамо?
- да ли је планирана замена 710 и 711 гарнитура? ако је планирана, чиме је то планирано? и која би била добра замена по Вашем мишљењу?
- зашто за Ужице/Ваљево нема више полазака? и зашто нисте слали синхроне гарнитуре на викенд поласцима, када се зна да су ти возови препуни и да људи стоје још од Ужица?
- ко уопште прави редове вожње тако да одређени поласци немају никаквог смисла ни реда? погледајте пример Краљево - Пожега где доласци/поласци маше све смене радника и ђака
- зашто постоји воз Зворник - Београд? реално, често виђам тај воз на Новом Београду, у најбољем случају има 3 путника. зар није било боље да од Зворника воз иде само до Руме, па да се у Руми преседа за Београд? исто, зашто и на овом правцу нема више полазака возова?
- и да завршим. зашто уопште возови терминирају на Прокопу и Земуну? зар није логично да, с обзиром да је пруга у добром стању и конкурентна, имамо на сваких сат времена регио возове Нови Сад - Ваљево (сваки други за Ужице)?

као што рекох, имам ја још доста питања. а нарочито коментара, али да будем фин за почетак :) директива с врха форума
 
опа, ко је то нама дошао на форум. искрено, због Вас сам се и вратио из илегале, јер имам заиста доста питања која се тичу Србијавоза
или нови вагони и локомотиве? и зашто су уопште узете четвороделне гарнитуре?
- зашто су набављени кинески возови за потребе БГВ-а? и како сте мислили да ти возови стају на Вуковом споменику и Панчевачком мосту, када слепци из Инфре немају ни најмању намеру да раде реконструкције и спуштање перона на тим местима? и опет, зар ни ту није могла да се направи боља поруџбина, опет од истог произвођача чије возове већ имамо?
- да ли је планирана замена 710 и 711 гарнитура? ако је планирана, чиме је то планирано? и која би била добра замена по Вашем мишљењу?
- зашто за Ужице/Ваљево нема више полазака? и зашто нисте слали синхроне гарнитуре на викенд поласцима, када се зна да су ти возови препуни и да људи стоје још од Ужица?
- ко уопште прави редове вожње тако да одређени поласци немају никаквог смисла ни реда?
погледајте пример Краљево - Пожега где доласци/поласци маше све смене радника и ђака
- зашто постоји воз Зворник - Београд?
- и да завршим. зашто уопште возови терминирају на Прокопу и Земуну? зар није логично да, с обзиром да је пруга у добром стању и конкурентна, имамо на сваких сат времена регио возове Нови Сад - Ваљево (сваки други за Ужице)?
као што рекох, имам ја још доста питања. а нарочито коментара, али да будем фин за почетак :) директива с врха форума
Prvo bih takodje pozeleo dobrodoslicu gospodinu Bulajiću.
Johny sve si lepo rekao naravno i u drugim okolnim Eu drzavama se cesto ne izvrsi 100% planiranog saobraćaja naravno i kod njih ima otkazivanja vozova.Nadovezao bih se na to sto si rekao za relaciju Kraljevo-Čačak-Požega potpuno se slazem sa tobom ponekad je koristim i od kada su posle korone 2021 izmenjeni polasci+ukinut 1 primetno je manje putnika od kada su se turaže i vreme polazaka promenile,trebalo bi odraditi praćenje...
 
Vrh