Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Плашим се да сад добијамо још једног у низу директора климоглавића за код ће СрбијаВоз бити само једно од бројних комуналних предузећа, док је Булајић разумео да макар у наступу Србијавоз мора да тежи Ер Србији.
Ја сам овде да Вам гарантујем да ћу лично вратити Булајића а на вама свима је "само" да отерате ову багру са власти. Срећом знам добар део Немањине 6, јесу добили оно што заслужују јер су се такође (и мени лично) жалили на Булајића јер "није човек са железнице" већ "има папир" али дефинитивно је тај "папир" радио нешто добро. По њима је ћале моје бивше требао да буде "в.д.", не бих се надао том сценарију хаха

Ја бих лично ставио неког попут Дамира води инфру ал шта се ја питам.
 
Poslednja izmena:
Premijer uvodi nove ljude? Čovek se ne pita ni koje boje će korisitit hemijsku, a kamoli da određuje ko je direktor Srbija voza.
Још један фикус? Нешто као онај бивши градоначелник Београда, име сам му већ заборавио. Зоран ваљда..
 
Ljudi rešenje je prosto:
Konkurs i nek najbolji kandidat pobedi. Ne smeta mi da bude iz bilo koje stranke to je totalno nebitno, ali nek ima neki uspeh u životu i sl. da se pokazao da je kompetentan i sposoban.
Kada sam bio mlađi, do studija, student, i nakon završetka fakulteta, mislio sam da sam ja sposoban da budem generalni direktor železnice, a gledajući na to koliko se tu toga radi pogrešno, vidljivo čak i običnom laiku.

U međuvremenu, vidim da su mnoge od mojih ideja tehničkih rešenja za železnicu već primenjene van Srbije, a da u Srbiji nisu mogla da se primene zbog dinosaurus autoriteta i gerontokratije. Još kao student treće godine neke tamo 2006. sam rekao na javnoj diskusiji vezanoj za Zakon o železnicama, kojim je trebalo da se omogući pojavljivanje privatnih operatera, da je za mladog inženjera "slušanje nadređenih u Železnicama Srbije rad protiv struke i intelektualna prostitucija".

Neko preveliko mišljenje o sebi kao svemogućem superdirektoru železnica je prestalo kada sam u ne Albano-serbija delu Evrope dobio poziciju nadređenog u transportnom sektoru, i apsolutno nema veze to što to nije železnica. Istina je da podvučene izraze i sada podvlačim, makar tu nisam omanuo u stručnoj proceni tih pojava. Van Srbije, a od ukidanja funkcionalnog suvereniteta 30.06.2018. Albano-serbije, prepoznaće radno-stručne kvalitete nekog čoveka, ako ništa makar zbog profita i interesa. Biti nadređen čak i za svega nekoliko desetina ljudi je veliki stres, čak i kada možeš da utičeš na odluku o nečijem otpuštanju ako ti pravi mnogo problema.

U zdravim sistemima postoji nekakav prirodni put razvoja stručnjaka za najviše i najodgovornije pozicije. Najgrublje, ali najslikovitije rečeno, od regruta "guštera" do generala, preko celog sistema podoficirskih i oficirskih činova. Za Železnice Srbije bi trebala, ne reforma nego, (kako govori kolega Ivan Banković iz jednog sindikata GSP i CLS) transformacija. Uz najkvalitetniji rad za to je potrebno da zaposliš gomilu "guštera", pri čemu ćeš od nekih od njih napraviti generale za 5 godina, a to je minimalan rok uspeha kadrovske reforme. Među starijom generacijom ima eventualno odličnih stručnjaka, ali koliko ih je stalo na čelo Četvrte armije da brane suštinu funkcionalnog suverineteta Srbije, i smisao železnice kao delatnosti 30.06.2018. ? Samo ja nezaposleni železničar, sindikalac Zoran Dašić (kome zameram što svoje članove nije doveo), i bivši direktor Zajednice Jugoslovenskih Železnica, sada penzioner. Uz puno poštovanje običnog naroda koji je bio prisutan, ipak je Četvrta armija ta koja je prva pozvana i prozvana da se pojavi! Baš zato, ova studentarija koja ima kičmu i zaslužuje da među njima budu regrutovani generali Četvrte Armije, nikako među njihovim profesorima koji se 30.06.2018. nisu pojavili!

Znajući koliko ne znam, i koliko je teško, komplikovano i odgovorno upravljati sistemom sa imovinom ogromne vrednosti i desetinama hiljada radnika, tužno je da sam među starijom generacijom maltene jedini koji ispunjava jedan od najvažnijih kriterijuma da budeš general, a to je kičma.
 
Kada sam bio mlađi, do studija, student, i nakon završetka fakulteta, mislio sam da sam ja sposoban da budem generalni direktor železnice, a gledajući na to koliko se tu toga radi pogrešno, vidljivo čak i običnom laiku.

U međuvremenu, vidim da su mnoge od mojih ideja tehničkih rešenja za železnicu već primenjene van Srbije, a da u Srbiji nisu mogla da se primene zbog dinosaurus autoriteta i gerontokratije. Još kao student treće godine neke tamo 2006. sam rekao na javnoj diskusiji vezanoj za Zakon o železnicama, kojim je trebalo da se omogući pojavljivanje privatnih operatera, da je za mladog inženjera "slušanje nadređenih u Železnicama Srbije rad protiv struke i intelektualna prostitucija".

Neko preveliko mišljenje o sebi kao svemogućem superdirektoru železnica je prestalo kada sam u ne Albano-serbija delu Evrope dobio poziciju nadređenog u transportnom sektoru, i apsolutno nema veze to što to nije železnica. Istina je da podvučene izraze i sada podvlačim, makar tu nisam omanuo u stručnoj proceni tih pojava. Van Srbije, a od ukidanja funkcionalnog suvereniteta 30.06.2018. Albano-serbije, prepoznaće radno-stručne kvalitete nekog čoveka, ako ništa makar zbog profita i interesa. Biti nadređen čak i za svega nekoliko desetina ljudi je veliki stres, čak i kada možeš da utičeš na odluku o nečijem otpuštanju ako ti pravi mnogo problema.

U zdravim sistemima postoji nekakav prirodni put razvoja stručnjaka za najviše i najodgovornije pozicije. Najgrublje, ali najslikovitije rečeno, od regruta "guštera" do generala, preko celog sistema podoficirskih i oficirskih činova. Za Železnice Srbije bi trebala, ne reforma nego, (kako govori kolega Ivan Banković iz jednog sindikata GSP i CLS) transformacija. Uz najkvalitetniji rad za to je potrebno da zaposliš gomilu "guštera", pri čemu ćeš od nekih od njih napraviti generale za 5 godina, a to je minimalan rok uspeha kadrovske reforme. Među starijom generacijom ima eventualno odličnih stručnjaka, ali koliko ih je stalo na čelo Četvrte armije da brane suštinu funkcionalnog suverineteta Srbije, i smisao železnice kao delatnosti 30.06.2018. ? Samo ja nezaposleni železničar, sindikalac Zoran Dašić (kome zameram što svoje članove nije doveo), i bivši direktor Zajednice Jugoslovenskih Železnica, sada penzioner. Uz puno poštovanje običnog naroda koji je bio prisutan, ipak je Četvrta armija ta koja je prva pozvana i prozvana da se pojavi! Baš zato, ova studentarija koja ima kičmu i zaslužuje da među njima budu regrutovani generali Četvrte Armije, nikako među njihovim profesorima koji se 30.06.2018. nisu pojavili!

Znajući koliko ne znam, i koliko je teško, komplikovano i odgovorno upravljati sistemom sa imovinom ogromne vrednosti i desetinama hiljada radnika, tužno je da sam među starijom generacijom maltene jedini koji ispunjava jedan od najvažnijih kriterijuma da budeš general, a to je kičma.
Pozdrav,

Karlo, 'smanji ribu' malo 🤣🤣 ne bi mogao postati direktor železnica pored mene nikada 🤣🤣🤣🤣

pozdrav,

Petar
 
Danas sam u stanici Zemun sačekao EMG od CRRC-a, iz TPS-a obično izlazi oko 21:30, a iz Zemuna polazi oko 22h i cepa do Novog Sada
Mislio sam da malo pogledam unutra, pošto sam imao šansu, ali morao sam odmah nazad kući s obzirom da nisam došao kolima. Svakako fotografije iznutra već postoje, nije neka šteta.

20250626_214051.JPG

20250626_214448.JPG

20250626_214436.JPG

20250626_213808.JPG

20250626_213731.JPG

20250626_213902.JPG

20250626_213705.JPG


Drugi pristigli EMG nema još brending, takođe ni broj EMG-a nije istaknut, koliko sam čuo CRRC sokolovi će nositi serijski broj 411 (ovo još nije potvrđeno).
20250626_213707.JPG


Evo i YT zapisa.
 
Danas sam u stanici Zemun sačekao EMG od CRRC-a, iz TPS-a obično izlazi oko 21:30, a iz Zemuna polazi oko 22h i cepa do Novog Sada
Mislio sam da malo pogledam unutra, pošto sam imao šansu, ali morao sam odmah nazad kući s obzirom da nisam došao kolima. Svakako fotografije iznutra već postoje, nije neka šteta.

Pogledajte prilog 242715
Pogledajte prilog 242716
Pogledajte prilog 242717
Pogledajte prilog 242718
Pogledajte prilog 242719
Pogledajte prilog 242720
Pogledajte prilog 242721

Drugi pristigli EMG nema još brending, takođe ni broj EMG-a nije istaknut, koliko sam čuo CRRC sokolovi će nositi serijski broj 411 (ovo još nije potvrđeno).
Pogledajte prilog 242725

Evo i YT zapisa.
1750997676514.png


Jesu skinuli ovaj grafit sa njega od pre par dana?
 
Stvar procedure, dok EMG ne dobije potrebne dozvole, onda će moći i samostalnim pogonom van testnih trasa na našoj infrastrukturi, do tada TPS - Zemun mora manevarka da ga izvlači.
 
Vrh