Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Danas išao Subotica - Segedin, stigli u Röszke na bus što dalje ide umesto voza zbog radova na pruzi, kad ono na stanici u Röszke stoji turistički bus od 55 mesta, a u vozu oko 100 putnika. Nagurali se u bus ko je stao ko nije ostao napolju, kad ono bus nije mogao da upali, te ostali na stanici čekati drugi zamenski bus
Upravo čitam da se žale ljudi da je na sledećem polasku 25 ljudi ostalo na stanici bez prevoza, jer nisu stali u zamenski bus, čekali su nekih sat vremena...
 
А јеси ли узео у обзир колико су ниске плате?
Какве везе имају плате са дневном картом. Мој аргумент је био да немаш где да је угураш у тренутном тарифном систему јер су нам и појединачне карте јефтине, а поготово претплатне. Како год да ставиш цену дневне карте, ил ће бити прејефтина, или прескупа за оно што нуди. Ако ја могу да одем и вратим се од Тоше до НС за 564рсд, колико онда треба ту да буде дневна по теби?
Ако ставиш 600, неисплативо осим за оне што имају 3 вожње дневно, а таквих је врло мало. Плус на њима губиш приход. А ако ставиш нпр. 500, убио си појединачне карте.

Колико је све остало скупо и у земљи, и колико је скуп и бус и гориво, стварно мислим да нема потребе да измишљамо још јефтиније карте за готово непостојећу групу корисника (неко ко иде и враћа се више од једном на некој релацији у дану). Једног дана можда, али са садашњим ценама не сматрам да је потребно.

Ако неко има предлог где тачно би се дневна релациона карта могла тарифно уклопити, слушам.
 
Ovo bi bile ozbiljnije investicije u 461

AB9AB10F-7E69-490C-B3A6-3D6872CF9D29.jpeg
 
Ovo bi bile ozbiljnije investicije u 461

Pogledajte prilog 211885
Dobili bi faktički potpuno nove lokomotive.
IGBT tehnologija, trofazni asinhroni vučni motori, snaga koja je povećana sa 5100KW na 6600,promenjena celokupna kabina sa povećanim zaštitnim faktorom u slučaju sudara.
U principu zadržava se samo frem a sve drugo je novo.
Ovako sad izgleda.
FB_IMG_1726521808157.jpg

A ovako je izgledala pre odlaska u Softronic
received_371589365717277.jpeg
 
1000034530.jpg

Кондуктер прошао кроз воз само једанпут, по поласку из Новог Сада. А и како би кроз све ове људе. Додатак од 500 динара магично решио шверц.
И даље се вуче на уласку у станицу Стара Пазова.

Edit: У Батајници ниједан РВР за БГ воз тако да је гомила људи ушла у новосадски и уследила је потпуна сардинизација воза. На крају, кашњење +10 минута.
 
Poslednja izmena:
@mvbg1 Da li je radjeno nesto oko postolja?
Postolja su potpuno nova i gotovo identična u odnosu na stara. Sa malim razlikama na pojedinim pozicijama.
Jedino mi nije jasno što su u
Softronic-u i dalje ostali verni kočionom sistemu sa kočioim umetcima(papučama) umesto da su ugradili disk kočnice. Mada ni sadašnjem sistemu ništa ne fali i radi odlično.
 
Mozda gresim,koliko mi je poznato,kod te lokomotive su postolja dugacka a srednja osovina nije pomicna pa 'glodje' kolosek na malim radijusima kao sto je npr kod nas na barskoj. Reko'da li su izvrsili prepravku prilikom modernizacije.
 
Pogledajte prilog 211986
Кондуктер прошао кроз воз само једанпут, по поласку из Новог Сада. А и како би кроз све ове људе. Додатак од 500 динара магично решио шверц.
И даље се вуче на уласку у станицу Стара Пазова.

Edit: У Батајници ниједан РВР за БГ воз тако да је гомила људи ушла у новосадски и уследила је потпуна сардинизација воза. На крају, кашњење +10 минута.
Znači samo na 745? I ima li neko najavu kada će se rešiti ovo kod Pazove?
 
Dobili bi faktički potpuno nove lokomotive.
IGBT tehnologija, trofazni asinhroni vučni motori, snaga koja je povećana sa 5100KW na 6600,promenjena celokupna kabina sa povećanim zaštitnim faktorom u slučaju sudara.
U principu zadržava se samo frem a sve drugo je novo.
Ovako sad izgleda.
Pogledajte prilog 211938
A ovako je izgledala pre odlaska u Softronic
Pogledajte prilog 211939
Bar da jednu sačuvaju u izvornom obliku...
 
Код нас су све изворне.
Nisu.
2004. je krenula modernizacija 8 lokomotiva koje su dobile oznaku podserije 200. Na žalost svih osam komada su u vlasništvu SK i sve su van saobraćaja.
Pre par meseci je jedna iz te podserije (461-206) upućena na remont i videćemo kada će izaći u saobraćaj.

Komandni pult 461-201.
FB_IMG_1726571014484.jpg
 
За плазму респект!

Иначе, треба је мање јести, пре неког времена су променили рецептуру и користи се палмово уље, што никако не доприноси квалитету.
 
Инфо екрани у станици НС не исписују уопште поласке и доласке возова са правца НС- Богојево, једно стакло воза разбијено, тотално је напукло.
Стакло на улазу у станицу НС није замењено...
IMG_20240917_124806_555.jpg
 
Vrh