Neka daju deo prostora besplatno nekoj kafani/kafiću uz obavezu da održavaju wc…штрокаво по обичају
та реч не постоји у речнику ИЖС, СВ и СК, као ни бивше ЖС
Neka daju deo prostora besplatno nekoj kafani/kafiću uz obavezu da održavaju wc…штрокаво по обичају
та реч не постоји у речнику ИЖС, СВ и СК, као ни бивше ЖС
Зворничком отказао мотор... Јутрос оставили људе у Руми да се сналазе.
Iso sam i ja tom prugom vise puta ove godine,samo izeljkujem rekonstrukciju... i 2 koloseka da ne staje svakih 20 minuta da propusti neki voz... I da ne ide od Rakovice do Resnika 5km/h pa jos od Rakovice do Prokopa 10km/h plus da oni mostovi tipa Supacki i slicno,ne skripe kao da ce voz da propadne kroz ono svo rastinje. A da ne spominjem sto kasni svaki put preko 40 minuta u oba smera,bar kad ja idem.
Takva veza je trenutno neizvodljiva. Evo taj voz 1130/1131 koji ima 30 minuta buffer na prokopu redovno se dešava da kasni i po 40 minuta na novosadsku prugu. Onda se dešava da korisnici koji su navikli na visoku pouzdanost posmatraju taj voz kao svaki drugi voz na BG-NS, a on to nije. Onda kad voz kasni putnici se zbune i imaku negativno iskustvo.Dakle sada kada imamo prolazni čvor i dalje svi vozovi počinju i završavaju u Beogradu. Čak i 1130/1131 ne dobija neki 700 ili 800 broj redovnog voza. Ne trebaju studenti od kojih mnogi iz Zapadne Srbije biraju Novi Sad, a ne Beograd, ne treba ništa do drugog sajamskog grada, ne treba malinim naseljima Valjevo, Užice, Rakovica nikakva veza sa Novim Sadom.
Slažem se, samo treba iskomunicirati sa putnicima. Iako mislim da trenutno stanje sa presedanjem nije loše, 2 polaska po smeru po danu se mogu organizovati (Užice-Subotica-Užice) kao IR voz. Za više od toga mislim da ne bi imalo smisla i da se trebaju usklađivati presedanja u Prokopu maksimalno koliko je to moguće.Dok Naprednjaci nisu primenili otvoreni antisrpski nacionalizam prema Srbima iz Hrvatske i Bosne ukidanjem vozova preko Šida i Vinkovaca, bilo je 4-5 pari vozova za Slavoniju i Zagreb dnevno, Od njih samo je Solun - Ljubljana stalno kasnio, i to samo u smeru Ljubljane. I opet su ti vozovi imali stabilnu bazu korisnika, što za putovanja po Sremu, što za međunarodna putovanja.
Ako se i desi da imaju dva para vozova što kasne, završiće se eventualno tako što oni budu manje popularni od preostalih 40 polazaka, i to samo iz smera Beograda, a Rakovica, Valjevo i Užice će dobiti direktne vozove, kao i Novi Sad sa ovim mestima. Vezano za propusnu moć, i tako skupo plaćena supermoderna pruga koristi tek 30% kapaciteta, a posle Batajnice i manje. Idealno bi bilo 710/711 da se produži do Novog Sada, kao drugi par za 430/431 umesto 1130/1131. Ili da po trasi 1130/1131 van letnje sezone bude samo do/od Užica.
Dok Naprednjaci nisu primenili otvoreni antisrpski nacionalizam prema Srbima iz Hrvatske i Bosne ukidanjem vozova preko Šida i Vinkovaca, bilo je 4-5 pari vozova za Slavoniju i Zagreb dnevno
Да ли су гори од Румуна и Бугара? Не бих био 100% сигуран.Da, nedavno im izjavi ministar prometa da je 'željeznica sad došla na red'.
Najgori su u EU.
Pruga se renovira, to je vec gotova stvar, imas vise o projektu na sajtu Infre. Rokovi su malo optimisticni, HR 2026., SRB 2027. i SLO stanica Ljubljana 2026. i pruga 2028. Mi pare iz fonda za Z. Balkan EU, ostali iz fonda EU vrednog 26 mild. eura.Ne vidim potrebe da se pravi ikakva brza pruga Beograd-Zagreb-Ljubljana. Niti postoji prevelika zainteresovanost putnika na toj relaciji, niti obim teretnog saobraćaja opravdava toliko ulaganje. Nek oba koloseka Beograd-Šid budu za 120-160 km/h, i puna kapa. Svako bi tada pre birao voz do Rume, Sremske Mitrovice i pogotovo Šida koji ni sada autobusku vezu sa BG gotovo da i nema.
Ako oni hoće da modernizuju prugu zapadno od granice, ok. Nama bi prioritet trebao biti da se cela barska pruga vrati na projektovane brzine koliko je to moguće, da ceo Koridor 10 do makedonske i bugarske granice bude dvokolosečan i sa brzinama većim od 100 km/h, i naravno da se omogući železnička veza sa Železnicama Republike Srpske preko Loznice i Zvornika. Pruga postoji, ali potrebni su joj generalni remont i elektrifikacija na deonici Zvornik Novi-Doboj.
То што имају добру везу ка Аустрији и Мађарској је само срећа што им је Загреб близу границе, па колико год да је лоше, то ће опстати.