Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Koliko je Vectron Skargo lokomotiva u voznom stanju danas? Čim prođe neki ugovoreni period garancije/održavanja i sl, biće ćao doviđenja.
 
Evo me putujem posle 20 godina auto vozom Beograd-Bar sa zemunske stanice

Evo malo slika. I vagoni su uglavnom iz tog vremena, i svaki je različit.
1725722595771893.jpeg
1725722595771893.jpeg
1725723417289721.jpeg
IMG_7638.jpeg
IMG_7639.jpeg
IMG_7641.jpeg
IMG_7642.jpeg
IMG_7643.jpeg
IMG_7644.jpeg
IMG_7647.jpeg
IMG_7650.jpeg
IMG_7649.jpeg
IMG_7651.jpeg
IMG_7653.jpeg
IMG_7654.jpeg
IMG_7656.jpeg
IMG_7657.jpeg
 
Stanica u Zemunu je potpuno nova, kada je sredjivana pruga za NS, a WCi se već raspadaju.

Cak ne mozes ni svetlo da upalis dok se ne uključi na celoj stanici.

U održavanje se ulaže 0 dinara i verovatno će cela stanica biti uništena za par godina kao i sve kod nas.
1725723417289721.jpeg
IMG_7640.jpeg
IMG_7634.jpeg
 
Evo od sutra ide sve sa 30km/h. 🙄🙄🙄
Ljudi,kvarovi se dešavaju i neki se rešavaju brže neki daleko sporije.
Što se tiče Sokola i vožnje sa 160km/h...
Desi se da neki segment ETCS sistema privremeno ispadne iz pogona i da kabinska signalizacija tada prestane sa radom. Propis kaže da se brzina tada spušta na 160km/h dokle god se ne dođe do dela pruge gde ETCS ponovo krene da funkcioniše.
Da kvar između Stare Pazove i Inđije već mesec dana ne rešavaju... a kablovi su samo u pitnaju, zamisli da je nešto komplikovanije.
 
Pozdrav,

Deonica Batajnica - N.Sad je u garanciji do marta sledece godine, zasto izvodjac radova /RDZ Int./ ne resava situaciju??? Firma jos uvek nije likvidirana...

Pozdrav,

Petar
 
Sačekaće da ode u likvidaciju, a verovatno više i nema žute banke na svojim računima, niti imovine za obezbeđenje naplate nekog garantovanog slučaja. Klasika.
 

штрокаво по обичају

U održavanje se ulaže 0 dinara i verovatno će cela stanica biti uništena za par godina kao i sve kod nas.

та реч не постоји у речнику ИЖС, СВ и СК, као ни бивше ЖС
 
Мени је само невероватно да у земљи где је опште познато да се краду каблови на железничким пругама, управљач железничке инфраструктуре на најугледнијом прузи у држави нема спремно решење да каблове замени у року од пар дана, него се након месец дана још увек чека тендер и не зна се када ће проблем бити решен.
 
Mislim da se ne čeka tender, video sam majstore kako rade nešto sa kablovima još pre dve nedelje, ako ne i više.
 
Мени је само невероватно да у земљи где је опште познато да се краду каблови на железничким пругама, управљач железничке инфраструктуре на најугледнијом прузи у држави нема спремно решење да каблове замени у року од пар дана, него се након месец дана још увек чека тендер и не зна се када ће проблем бити решен.
Pa i nije često da se kradu kablovi, u poslednje 2 i po godina se to desilo 2 puta ako se ne varam, oba ove godine.
 
Pa i nije često da se kradu kablovi, u poslednje 2 i po godina se to desilo 2 puta ako se ne varam, oba ove godine.

Шта год, мислим да је више него очигледно да се краду делови железничке инфраструктуре. Зна се шта је осетљиво и подложно крађи. Зашто ИЖС нема резервне делове на лагеру да их угради у року од пар дана, него се чека набавка и по месец дана, као што видимо?

Шта је било са оним централним стовариштем ИЖС код Руме за делове за пругу Београд - Суботица, што су најављивали пре 2 године? Од тад ни речи о томе. Је л' то изграђено и у функцији или још једна статива?
 
Neverovatno mi je koliko se na informacijama sajta pri redu vožnje uopšte ne spominju izmene na liniji Subotica - Segedin koje će zbog radova u Mađarskoj trajati od sutra do 28. septembra. Mađarske železnice već mesec dana najavljuju za ove izmene, imaju mape i crteže odštampano na stanicama, a srpske strane ni reč. Makar u Subotici se ponekad odštampaju mape i ostalo sa mađarske strane, ali online ništa. U redu vožnje i dalje stara vremena polaska. A najbitnija stavka je da povratak uopšte nije sa iste stanice u Segedinu + da se može besplatno ići tramtrainom od bilo gde sa trase u gradu do stanice odakle je povratak...
 
Stanica u Zemunu je potpuno nova, kada je sredjivana pruga za NS, a WCi se već raspadaju.

Cak ne mozes ni svetlo da upalis dok se ne uključi na celoj stanici.

U održavanje se ulaže 0 dinara i verovatno će cela stanica biti uništena za par godina kao i sve kod nas.
"To je sasvim normalno u eksploataciji, svuda se dešava, i sasvim je redovna pojava" što bi rekli normalizatori takvog stanja.

Hahaha
 
"To je sasvim normalno u eksploataciji, svuda se dešava, i sasvim je redovna pojava" što bi rekli normalizatori takvog stanja.

Hahaha
Да би инфраструктурно стање било нормално потребни су нормални људи на врху. Инфру води министарка која је укуцала последњи ексер у ковчег српског сељака. Толико.
 
Зворничком отказао мотор... Јутрос оставили људе у Руми да се сналазе.
 
Vrh